Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Vi har det EasyGrow lammeskinnet, ja. Var helt fantastisk første vinteren! Anbefaler virkelig å kjøpe det til vinterbabyen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det EasyGrow lammeskinnet, ja. Var helt fantastisk første vinteren! Anbefaler virkelig å kjøpe det til vinterbabyen deres :)

Okei :) Jeg prøvde med det jeg har kjøpt på babyshop, det går, men passer ikke helt. Hvor selger de easygrow lammeskinn der dere bor? Finner sikkert ikke det på tilbud så kan likegodt kjøpe det på en butikk når vi handler annet utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Nei, vi måtte kjøpe det på nett. Så vent i tilfelle det er andre ting du må kjøpe i samme butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi måtte kjøpe det på nett. Så vent i tilfelle det er andre ting du må kjøpe i samme butikken :)

Okei. Ja får det :) Skulle bare bestilt på lilleprinsen når jeg bestilte posen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner/begynte dere andre å bruke gravidbukser? Jeg er 16 uker i morgen. De vanlige buksene mine får jeg ikke igjen og jeg har kun 2 gravidbukser og en tights. Den ene gravidbuksa er for stor enda. Har i grunn bare en tights og en bukse jeg kan bruke. Tenkte kjøpe en boob bukse, men må prøve den så får ikke gjort det helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt, hvor kort må det være for å være korthåret? :P Trur ikke hårene er så lange.

Edit: fikk ikke opp den siste siden når heg svarte. Svarte på det om lammeskinnet

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner/begynte dere andre å bruke gravidbukser? Jeg er 16 uker i morgen. De vanlige buksene mine får jeg ikke igjen og jeg har kun 2 gravidbukser og en tights. Den ene gravidbuksa er for stor enda. Har i grunn bare en tights og en bukse jeg kan bruke. Tenkte kjøpe en boob bukse, men må prøve den så får ikke gjort det helt enda.

Rundt om uke 20 trur jeg. Men ikke pga trange bukser, men pga magen ble litt i veien.Har knapt gått opp i vekt som gravid. Har bare to mammabukser, kan ennå bruke joggebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Når begynner/begynte dere andre å bruke gravidbukser? Jeg er 16 uker i morgen. De vanlige buksene mine får jeg ikke igjen og jeg har kun 2 gravidbukser og en tights. Den ene gravidbuksa er for stor enda. Har i grunn bare en tights og en bukse jeg kan bruke. Tenkte kjøpe en boob bukse, men må prøve den så får ikke gjort det helt enda.

Jeg begynte i uke 9.

Eller så er jeg en flittig bruker av joggebuksene/haremsbuksene man får kjøpt på Cubus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bukser bukser fra hm. Ellers bruker jeg alladinbuksene fra cubus (Elsker(!!!!) De buksene). Å jeg bruker vanlig thigts fra før jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Jeg har to bukser bukser fra hm. Ellers bruker jeg alladinbuksene fra cubus (Elsker(!!!!) De buksene). Å jeg bruker vanlig thigts fra før jeg ble gravid :)

Tror kanskje det er de buksene jeg referete til også. Alladinbukse var en mye bedre beskrivelse :P

Sånn som den grå ikke sant? :)

39-600x400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er de buksene jeg referete til også. Alladinbukse var en mye bedre beskrivelse :P

Sånn som den grå ikke sant? :)

39-600x400.jpg

Jepp. Den ja. Må være noe av det smarteste som er oppfunnet ;) ikke ser det like slaskete som joggebukse ut heller syntes jeg :nigo: Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Jepp. Den ja. Må være noe av det smarteste som er oppfunnet ;) ikke ser det like slaskete som joggebukse ut heller syntes jeg :nigo:

Helt enig! Elsker de buksene. Har ørten av de i alle størrelser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte i uke 8 begge gangene :)

Ligger maaaaaange gravidbukser du kan prøve her :lur:

Gleder meg til det ;)

Vet ikke helt, hvor kort må det være for å være korthåret? :P Trur ikke hårene er så lange.

Edit: fikk ikke opp den siste siden når heg svarte. Svarte på det om lammeskinnet

Vett ikke :P Litt hysterisk jeg da, men tenker at de kan sette de lange hårene i halsen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt om uke 20 trur jeg. Men ikke pga trange bukser, men pga magen ble litt i veien.Har knapt gått opp i vekt som gravid. Har bare to mammabukser, kan ennå bruke joggebukser.

Heldig du da. Jeg begynte veldig tidlig pga jeg syns det var så ubehagelig med trange bukser og siden jeg har lagt på meg en del da :sjenert:

Jeg begynte i uke 9.

Eller så er jeg en flittig bruker av joggebuksene/haremsbuksene man får kjøpt på Cubus. :)

De er god ja så det skal jeg kjøpe meg ;)

Jeg har to bukser bukser fra hm. Ellers bruker jeg alladinbuksene fra cubus (Elsker(!!!!) De buksene). Å jeg bruker vanlig thigts fra før jeg ble gravid :)

Må kjøpe meg en alladinbukse når vi skal på U OM 2 UKER :)

Tights er deilig, men jeg har ikek så mye å ha til.. Må liksom ha noe som går nedforbi rompa. Har kjøpt en dongrikjole fra mammaklærne på hm, men den ser jeg veldig gravid ut som kjære sier :ler: så venetr litt med å bruke den offentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra 16 uker i dag!! :strix:

En dag igen så er det helg! :danse: I dag er det meld knall :sol: her jeg bor, men det ser ikke helt sånn ut enda. Håper det blir som de melder :jepp: Tenkte lage pitapizza med de ungene som er i barnehagen i dag. Ble litt dyrt når jeg handla i går, men tenker at vi ikke er så mangen så da må det vell gå. Kjekt når ungene kan lage sin egen pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 uker yay :hoppe:

Høres kjempe koselig ut på jobben din i dag! ;) Savner barnehagen jeg er sykemeldt fra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med gravidbukser i uke 8 denne gangen! :laugh: Har en del bukser for jeg har arvet av ei i barselgruppa som er ferdig med barn. Så det er supert :) Man er jo liksom bare gravid noen måneder og jeg gidder ikke hamstre inn masse mamma-klær. Men signerer joggebukse/haremsbukse-damene over her ;) De passer liksom uansett hvor feit man blir :fnise:

16 uker allerede?! :strix:

Jeg synes du snart når meg igjen! :fnise:

Tror nok du får noen fornøyde barn i barnehagen i dag! Savner å jobbe i bhg selv..Det er så koselig!

Håper dere får en kjempefin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

16 uker!! :danse:

Pitapizza!! :sikle: Det hørtes innmari godt ut. Mulig det blir det til middag her idag takket være deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker!! :D :strix:

Begynte med mammabukser denne uka, måtte nesten det når magen bestemte seg for å flytte seg noen hakk utover plutselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...