Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina

Husker den følelsen med positiv test i hånd ja. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Gratulerer så mye ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig :) Hvilken vogn tenker du? Hva fant du ut ang ul?

Kjekt med shopping :nigo: Jeg har en tendens til og ta litt av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den følelsen med positiv test i hånd ja. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Gratulerer så mye ts.

Det var helt fantastisk!! :hjerte: Tusen takk ;)

Koselig :) Hvilken vogn tenker du? Hva fant du ut ang ul?

Kjekt med shopping :nigo: Jeg har en tendens til og ta litt av :fnise:

Emmaljunga city cross ;) Jeg glemte vist å skrive hva det ble til med UL :P Jeg ringte å spørte om jeg skulle på en til i uke 18, men det skulle jeg ikke så da ba jeg om å få en litt senere slik at det ble riktig. Skal i begynnelsen av Aug så er ikke sååå lenge til da. Uff, ja jeg har alerede handla masse altså :P men det er jo så stor dette her at jeg tror jeg sprekker :bolledeig::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hehe, jeg hadde også handlet masse før UL første gangen! :) Denne gangen klarte jeg å holde meg i skinnet i tilfelle det var enda en gutt.

Så bra at du ringte ang. UL da :) Så slapp dere å dra to ganger. Ikke det at det ikke er gøy å se knotten i magen mange ganger :hjerte:

City Cross-vogna er så fin :rodmer: Har dere tenkt på farge på bag og sportsdel da? Jeg synes den brune med blomster er SÅ fin! Meeeeeen, kan ikke kjøpe ny vogn nå ;)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde også handlet masse før UL første gangen! :) Denne gangen klarte jeg å holde meg i skinnet i tilfelle det var enda en gutt.

Så bra at du ringte ang. UL da :) Så slapp dere å dra to ganger. Ikke det at det ikke er gøy å se knotten i magen mange ganger :hjerte:

City Cross-vogna er så fin :rodmer: Har dere tenkt på farge på bag og sportsdel da? Jeg synes den brune med blomster er SÅ fin! Meeeeeen, kan ikke kjøpe ny vogn nå ;)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Ja var greit å få bestilt ny time. Ingenting imot å se den lille en ekstra gang, men kan ikke ta fri fra jobb 2 dager.

Det er jo dyrt med klær og babyutstyr så er ikke dumt å handle litt og litt :P

Det forstår jeg. Kan ikke kjøpe når dere har. Kunne solgt og kjøpt brukt?

Har tenkt på grå vi, lys eller mørk grå. Brun er fint det også :rodmer: Kanskje vi skal ha brun bag og grå sportsdel :) Veldig mangen har svart så det blir det ikke.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få ordna UL-timen selv om dere var så klare nå! Blir spennende når dagen kommer!! Har du noen følelse på hva som er der inne? Du må lage tippeliste på kjønn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Gratulerer så masse med en liten spire i magen. :hug:

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv prøvd i 3 år og sitter nå gravid i uke 13 med prøverørstvillinger i magen.

Du har termin bare 5 dager før meg du :)

Skal bli morro å følge deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få ordna UL-timen selv om dere var så klare nå! Blir spennende når dagen kommer!! Har du noen følelse på hva som er der inne? Du må lage tippeliste på kjønn! ;)

Ja var greit å få det overstått :)

Tippeliste må vi få lagt :) Vi har ikke helt blitt enige om vi vil vite kjønnet når vi skal på UL, men det sks jeg gi beskjed om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en liten spire i magen. :hug:

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv prøvd i 3 år og sitter nå gravid i uke 13 med prøverørstvillinger i magen.

Du har termin bare 5 dager før meg du :)

Skal bli morro å følge deg :klem:

Velkommen til dagboken min ;) Tusen takk! Gratulerer så mye med en spire i magen du også :klem:

Oj, så nærme vi er da, blir spennende! Jeg kommer innom dagboken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Velkommen til dagboken min ;) Tusen takk! Gratulerer så mye med en spire i magen du også :klem:

Oj, så nærme vi er da, blir spennende! Jeg kommer innom dagboken din :)

Åh så koselig :)

Er morro å følge noen som har termin omtrent samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig :)

Er morro å følge noen som har termin omtrent samtidig.

Ja veldig :hoppe: Er spent på om jeg får før eller etter nyttår jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Ja veldig :hoppe: Er spent på om jeg får før eller etter nyttår jeg :P

Ja jeg også. Tvillinger kommer som regel en stund før termin, så jeg regner igrunn med at jeg tilbringer julen 2013 på sykehuset. Men for ungene sin skyld håper jeg at jeg klarer å knipe igjen til over nyttår. Hehe

Hvilket fylke bor du i (du trenger ikke svare hvis du ikke vil da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også. Tvillinger kommer som regel en stund før termin, så jeg regner igrunn med at jeg tilbringer julen 2013 på sykehuset. Men for ungene sin skyld håper jeg at jeg klarer å knipe igjen til over nyttår. Hehe

Hvilket fylke bor du i (du trenger ikke svare hvis du ikke vil da :) )

Ja det gjør de. Blir spennende altså :) Dere får planlegge julen godt nå lenge i forvegen :)

Jeg bor i Rogaland. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Ja det gjør de. Blir spennende altså :) Dere får planlegge julen godt nå lenge i forvegen :)

Jeg bor i Rogaland. Du da?

Bor selv i vestfold :)

Ja absolutt. Tror ihvertfall vi må satse på å bli tidlig ferdig med julegavene. Ser for meg vasende rundt i sisteliten høygravid med tvillinger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor selv i vestfold :)

Ja absolutt. Tror ihvertfall vi må satse på å bli tidlig ferdig med julegavene. Ser for meg vasende rundt i sisteliten høygravid med tvillinger :fnise:

:ler: Sikkert lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på hytta til foreldrene mine i helga. I går var det kjempe fint vær og vi har gått en lang tur, lest og slappa av. Ikke noe stress. Jeg droppet å smøre beina noe jeg fikk igjen for :sjenert: Måtte reise hjem i dag rett etter frokost for jeg hadde sånn hodeverk/migrene. Hadde ikke mer paracet igjen. Det begynte så smått i går, men ble bare værre og værre. Har vært litt småsvimmel og kvalm i dag også. Stupte rett i seng med sovemaske for å få det helt mørkt. Uff, det er så grusomt når det står på..

Håper det går over til i morgen for da begynner jeg på jobb igjen etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Twelve12

Uff hodepine er grusomt. Spesielt som gravid for da er det begrenset hva man kan ta for det.

Håper det slipper til du skal på jobb da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hodepine er grusomt. Spesielt som gravid for da er det begrenset hva man kan ta for det.

Håper det slipper til du skal på jobb da :)

Heldigvis mye bedre nå :) Er det noe jeg mangler siden jeg får så ofte hodeverk? Jeg får ta det opp med lege elr jm neste gang jeg skal der.

Var innom foreldrene mine i stad å da måtte jeg såklart trø på vekta :sur: Hadde gått opp 2 kg til :sjokkert:

Ikke veid så mye på mangen, mangen år.

Litt bra at vi begynner å jobbe i morgen slik at vi får inn de daglige sunne måltidene istedenfor all den dritten vi trykker i oss i ferien. Har sagt til sambo at han også må slutte å knaske på all slags dritt om kvelden for da spiser jo jeg også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye hodepine i begynnelsen. Det kan være så mange grunner. Prøv å få i deg nok væske i løpet av dagen :) Og når du begynner å spise litt mer "normalt" så blir nok hodeverken borte skal du se :)

Har du gått opp mye til nå da?

Hørtes ut som en hyggelig helg på hytta! Jeg eelsker hytteturer :)

Håper du får en fin kveld og en flott arbeidsuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og mye hodepine i begynnelsen, husker ikke helt når det gikk over men kanskje ca så langt som du er på vei nå Frufly. Hjalp ikke å drikke mye for jeg trudde at det var det, var ingenting som hjalp bortsett fra å sove.

2 kg er ikke kjempe mye da ;) Verre om det var 20 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...