Gå til innhold

Hva skjer med Amanda Bynes? Helt forandret!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

My lawyer is getting my case dropped! There was no proof of sexual harassment or drugs. Instead of me asking for the cop to be arrested for sexual harassment, I want my case dropped as well. His punishment will be being the cop who sexually harassed someone who would never find him handsome enough to be my boyfriend. That's worse than any time in jail. But I am suing him for money compensation. I love having more money in my bank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte burde beskyttes mot seg selv, og Amanda Bynes er en slik person.

Hun kjører seg bare lenger og lenger ned i grøfta.

Venter bare på at betting-industrien begynner med veddemål som går ut på hvor lang tid vil det ta før Bynes treffer bunnen? Veddemål starter i morgen.

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte burde beskyttes mot seg selv, og Amanda Bynes er en slik person.

Hun kjører seg bare lenger og lenger ned i grøfta.

Venter bare på at betting-industrien begynner med veddemål som går ut på hvor lang tid vil det ta før Bynes treffer bunnen? Veddemål starter i morgen.

Dessverre har det allerede skjedd for lenge siden. Vi får bare håpe at denne arrestasjonen fører til at hun endelig får hjelp, enten det skjer frivillig (sannsynligvis ikke) eller ufrivillig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mirror.co...chrissy-1918799

Anonym poster: 8afdb2a80447a3dadb0514ec5a840c5b

Jeg er enig i kritikken fra Chrissy Teigen. "Tilhengere" til Amanda gjør mer skade enn nytte. Som Chrissy skrev det: Støtt den mentale syke mennesket, men ikke støtt/ oppfordrer til skadelig oppførsel.

Det var på tide noen tar bladet fra munnen og går i rette med de idiotene som støtter Amanda - på den skadelige måten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trist. Og vi støtter jo opp om dette ved å snakke om det og lese om dette. Men man klarer jo ikke å la være heller. Håper jo virkelig dama kan få hjelp nå, om ikke så overlever hun vel ikke.

Men pressen gjør jo ikke saken noe bedre. Det hadde vært en vill tilstand når hun ble arrestert, fordi hun kasta en hasjpipe ut av vindu? Jaha. http://www.seher.no/917274/amanda-bynes-slakter-norske-chrissy-teigen

Anonym poster: 3ebcda7a1d0daececd13b227313505f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå meldes det om at foreldrene til Amanda Bynes har søkt om å få juridisk kontroll over Amanda Bynes og hennes eiendeler, for å på den måten få henne innlagt. Men jeg vet ikke om foreldrene fikk gjennomslag.

Og det var foranledningen til Amandas siste melding om foreldrene på Twitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det sagt at Amanda Bynes har diagnosen schizofreni. Men at hun nekter å la seg behandle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det nå er sant at hun har den diagnosen, kan hun noen gang bli tilnærmet "normal" igjen dersom hun får den rette behandlingen og de rette medisinene?

Dette er jo en diagnose som man ikke blir frisk av, det vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Nå angriper hun perez hilton også

"no one wants to suck your dick, stop living, kill yourself!"

Altså..hvorfor har foreldrene latt det gå så langt som dette? Hun er syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 27 år og foreldrene er godt oppi årene. Hun har ikke sykdomsinnsikt, hun vet ikke selv at hun er syk. Når hun da, som et voksent menneske nekter å la seg behandle så er det trolig svært vanskelig for foreldrene å gjøre så veldig mye. Jeg er usikker hvordan reglene er på tvangsinnlegging i USA, men jeg håper og tror at foreldrene gjør og har gjort det de kan gjøre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun angrep jo Jessica Alba om jeg ikke husker feil.

Hvor hun sa Jessica var gammel og stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan foreldrene gjøre da? Hun er som sagt godt over myndig alder. De har ikke muligheten til å gjøre noe. Det er faktisk like vanskelig i Norge, man kan kun bli tvangsinnlagt om man er en reel fare for seg selv eller andre, og det skal alvorlig mye til.

Anonym poster: af3be724a513e9302e0b88958a8540f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun angrep jo Jessica Alba om jeg ikke husker feil.

Hvor hun sa Jessica var gammel og stygg.

chrissy teigen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan foreldrene gjøre da? Hun er som sagt godt over myndig alder. De har ikke muligheten til å gjøre noe. Det er faktisk like vanskelig i Norge, man kan kun bli tvangsinnlagt om man er en reel fare for seg selv eller andre, og det skal alvorlig mye til.

Anonym poster: af3be724a513e9302e0b88958a8540f3

Jeg leste at en av grunnen til at politiet kom til henne den dagen hun ble arrestert, var at en kompis hadde tipset dem om at hun hadde selvmordstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det nå er sant at hun har den diagnosen, kan hun noen gang bli tilnærmet "normal" igjen dersom hun får den rette behandlingen og de rette medisinene?

Dette er jo en diagnose som man ikke blir frisk av, det vet jeg.

Mja... Det er vanskelig å svare på dette siden hvert tilfelle er individuelt. Jeg har jobbet med paraniode schizofrene og har studert på området, men man blir aldri utlært her, for ethvert tilfelle er unikt. (nå forutsetter jeg at hun er paranoid schizofren, noe svært mye tyder på at hun er)

Jeg har lurt på det samme som deg. Jeg tror ikke hun, dersom hun begynner på medisiner og får den hjelpen hun trenger, plutselig våkner en dag som den jenta hun tilsynelatende var før og tenker "hva er det jeg har drevet med!?"

For at behandling skal være vellykket må hun først og fremst ville ha hjelp, det vil hun ikke nå. Men om behandling blir iverksatt så tror jeg det kommer til å ta tid, og det er ikke sikkert at hun noen gang vil bli den hun var før igjen, men rett medisinering og terapi vil iallefall kunne føre til at hun blir stabil igjen, sannsynligvis.

Som du skriver blir man ikke kvitt denne psykiske lidelsen, paranoid schizofreni er en kronisk og alvorlig diagnose. Sykdommen har trolig kommet snikende på henne og så har kanskje hun fått det siste "dyttet" mot oppblomstringen av denne, dette kan være at hun har opplevd noe opprivende eller at hun har selvmedisinert seg med rusmidler som igjen kan trigge sykdommen og så ble hun "gal" fikk denne bisarre oppførselen (dette er synsing)

Men jeg kan ta feil angående at hun ikke vil bli som før igjen, det er litt vanskelig å spå siden vi mennesker er så forskjellige.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloè

Hun er 27 år og foreldrene er godt oppi årene. Hun har ikke sykdomsinnsikt, hun vet ikke selv at hun er syk. Når hun da, som et voksent menneske nekter å la seg behandle så er det trolig svært vanskelig for foreldrene å gjøre så veldig mye. Jeg er usikker hvordan reglene er på tvangsinnlegging i USA, men jeg håper og tror at foreldrene gjør og har gjort det de kan gjøre.

Foreldre driter ikke i sitt syke barn bare fordi h*n er myndig. Hun kommer nok aldri til å innse at hun er syk, så akkurat det er det ikke vits å vente på.

Jeg vet ikke så mye om tvangsinnleggelse å hva som skal til for at det skjer, men hun burde da være meget godt egnet til akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre driter ikke i sitt syke barn bare fordi h*n er myndig. Hun kommer nok aldri til å innse at hun er syk, så akkurat det er det ikke vits å vente på.

Jeg vet ikke så mye om tvangsinnleggelse å hva som skal til for at det skjer, men hun burde da være meget godt egnet til akkurat det.

Ja, jeg lurer på hva det er som skal til for at hun skal tvangsinnlegges? Jeg syns hun har gått for langt for lenge siden, hvor skal dette ende?

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ingen av oss som har belegg for å si at "foreldrene driter i henne" -det tviler jeg sterkt på at de gjør og jeg er sikker på at de gjør hva de kan og har det kjempevanskelig nå. Det foregår jo sikkert masse som ikke vi vet noe om. Grunnen til at jeg skrev at hun er voksen er fordi da er det hun selv som bestemmer og foreldrene kan ikke gripe inn i livet hennes med mindre hun blir umyndiggjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...