Gå til innhold

Hva skjer med Amanda Bynes? Helt forandret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhhh, jeg pleide å se på "what I like about you" før i tiden, og synes hun alltid var så søt og morsom.

Nå er hun en helt annen person, og det er så trist. Virker som om det går to veier for de som blir Hollywood kjendiser:

a.)De blir den perfekte Hollywood stjerne aka blond bimbo.

b.)de tar helt av og ruser seg.

Dette har man jo sett ved flere anledning ved Britney Spears,hun Holly dama(husker ikke etternavn),han som spilte i Hjemme Alene filmene, han som spilte han nerder uker eller noe sånt(gaaaammmmmel serie),lindsay lohan osv...

Vi kommer nok til å se flere slike tendenser etterhvert som det blir flere og flere unge skuespillere/artister.

Ta Rihanna feks. Da hun var 17 og kom ut med låta "pon de replay"var hun skikkelig søt, nå er hun ikke søt lenger.Noen anser henne som sexy,andre som trashy. Hun bleiker huden på lik linje som Beyonce og Nicki Minaj.

Nå er ikke jeg så altfor oppdatert på Hollywood folk, men har da fått med meg litt av hva som har skjedd, og hvem er det som egentlig har ansvaret når så unge folk blir kjendiser?hva psykiske effekter gir det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok ok... etter å ha sett litt mer av Amanda... så har jeg kommet til konklusjonen at hun har gått fra vettet, og trenger hjelp! :sjokkert:

Jeg får nesten litt vondt i magen av å se på henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Så utrolig trist når man blir ødelagt av kjendistilværelsen...men så er det mange barnestjerner som faktisk klarer seg helt fint også.

Det jeg synes er trist er at hun hadde alle forutsetninger for å klare seg fint, hun snakket hele tiden om at hun hadde flotte foreldre, venner, et sunt forhold til mat (hun ville ikke sulte seg), hun likte ikke å feste...

Men dessverre er det mye som kan påvirke psyken uten at man oppsøker trøbbel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilføyelse: det virker som om hun trakk seg vekk fra bransjen for sent til å kunne skape seg en ny karrière Er du først blitt en del av Hollowood-industrien, skal det godt gjøres å bli helt kvitt det infiserte merkelappen som følger deg, selv om du legger opp (og det gjorde hun i ung alder, bare 22 år eller noe da hun sluttet). Hadde nok vært bedre om hun la umiddelbart opp etter What I like about you-serien.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Det er sant. Det er vanskelig å bli kvitt et slikt stempel - og å være en Hollywood-stjerne må jo være det største stempelet man kan ha. Bare se på Emma Watson som skulle slutte som skuespiller etter at Harry Potter serien var fullført. Så begynte hun på Brown/Harvard for å studere men Hermione-rollen kom hele tiden i veien - som da hun rakk opp hånden og svarte riktig under forelesning og folk ropte ut "Ten points for Gryffindor!" Og nå er hun tilbake som skuespiller igjen. Et enkelt valg som 10-åring og du definerer resten av ditt liv..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AmandaBynes_S03E18_HDTV_011.jpg

amanda-amanda-bynes-1005967295.jpg

amanda_bynes_hollywood_actress_wallpaper.jpg

Så nydelig hun var før. :(

Anonym poster: ff78f448196f2def3681a722f10cf626

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fungerer som et slags varselskilt på hva berømmelse og livet som barnestjerne faktisk kan gjøre med en person. Jeg tror absolutt ikke at det er sunt for et barn å vokse opp i rampelyset og alt som følger med. Hun er bare en av mange barnestjerner som både har rusproblemer og psykiske lidelser. Synes det er helt sinnssykt at foreldre ønsker at barn skal bli barnestjerner når vi ser hvordan det går med mange av dem,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er forferdelig tragisk at mennesker som både sliter med narkotikaproblemer og psykiske problemer blir hengt ut på den måten i sladderblader. Latterliggjøring og uthenging av mennesker i en slik situasjon er bare så lavmåls at det nesten ikke er til å tro. Hun burde helles bli tvangsinnlagt og pressen respektere at dette er en dame med alvorlige problemer. Hun trenger hjelp i en slik situasjon, og det å gå ut i media og henge henne ut, er virkelig ikke den rette måten å gjøre det på.

Endret av Samaysa
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite å gjøre hvis en voksen person ikke selv ønsker hjelp. Hun har jo penger til å klare seg selv, enn så lenge :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige venner hun har da som selger bilder og historier til sladderpressen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er venner, heller tilfeldige mennesker hun fester med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gangen en barnestjerne fra hollywood tørner helt. sier vel litt om bransjen?

Ruthie fra 7th heaven

post-37809-0-79589000-1367855256_thumb.j

Anonym poster: 294f336e91b877c0677ebde0b8c3abe4

Ja, miljøet er helt klart en faktor for utvikling av psykiske lidelser. Men husk at disse menneskene som det "klikker" for også skal ha en medfødt sårbarhet for å kunne utvikle denne psykiske lidelsen. Mange takler et liv i rampelyset uten å bli narkoman eller få bipolar lidelse. Man skal være disponert for lidelsen biologisk sett. Men det er ingen tvil om at det gjør noe med en og at det er en enorm påkjenning å vokse opp i rampelyset, også med tanke på hvor mange fristelser man blir utsatt for (alkohol, narkotika ol.) Rusmidler kan jo også som kjent trigge psykiske lidelser. MEN- det kan like fullt være at hun hadde utviklet seg slik som hun har selv om hun ikke hadde blitt kjent som svært ung.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er forferdelig tragisk at mennesker som både sliter med narkotikaproblemer og psykiske problemer blir hengt ut på den måten i sladderblader. Latterliggjøring og uthenging av mennesker i en slik situasjon er bare så lavmåls at det nesten ikke er til å tro. Hun burde helles bli tvangsinnlagt og pressen respektere at dette er en dame med alvorlige problemer. Hun trenger hjelp i en slik situasjon, og det å gå ut i media og henge henne ut, er virkelig ikke den rette måten å gjøre det på.

Penger penger penger. Man får en heftig sunn med å selge slike bilder til sladderbladene.

Men jeg er helt enig med deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blitt tragisk, og burde vært skjermet mot seg selv.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...