Gå til innhold

Hva skjer med Amanda Bynes? Helt forandret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke første gangen en barnestjerne fra hollywood tørner helt. sier vel litt om bransjen?

Ruthie fra 7th heaven

post-37809-0-79589000-1367855256_thumb.j

Anonym poster: 294f336e91b877c0677ebde0b8c3abe4

Det er jo sånne bilder "alle" fjortiser legger ut av seg selv da... Hvordan mener du hun har tørnet helt?

Anonym poster: f79180704887f266259dc8159849b77c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Det er jo sånne bilder "alle" fjortiser legger ut av seg selv da... Hvordan mener du hun har tørnet helt?

Anonym poster: f79180704887f266259dc8159849b77c

Samme lurte jeg på.

Jeg tok også slike bilder da jeg var i den alderen. Ikke uvanlig akkurat :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun tar igjen de rebelske tenårings årene hun ikke hadde da hun var kjendis tenåring? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Amanda Bynes er hun mye finere i dag enn før. Hun er forbannet på media (og har truet med å saksøke dem) fordi de ikke slutter med å bruke gamle bilder av henne, hun vil at media utelukkende skal bruke de nyeste bildene av henne, fordi hun følge henne selv "ser så mye finere ut nå, enn før".

Dette er bare trist. Hun var så utrolig nydelig, søt og så så sunn og frisk ut, atypisk skuespillertype.

Tror Bynes må være alene om å mene at hun ser mye bedre ut i dag enn hun gjorde i 2010. Sannsynligvis narkotikaproblemer, er bare å sjekke forskjellen på blikket før og nå. Blikket er sløvt og slørete.

Før: klar og våkent blikk (bare tok det første bildet jeg fant av Bynes, men ser lett at hun har klart blikk):

Amanda-Bynes-plastic-surgery-.jpg

Nå, bare sløv og slørete blikk, ingen tvil om at det er rus inne i bildet som nok har bidratt til den ekstreme forandringen (men som ifølge Bynes selv så ser hun så mye bedre ut i dag...forstå seg som kan):

amanda_bynes_video--300x300.JPG

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Amanda Bynes er hun mye finere i dag enn før. Hun er forbannet på media (og har truet med å saksøke dem) fordi de ikke slutter med å bruke gamle bilder av henne, hun vil at media utelukkende skal bruke de nyeste bildene av henne, fordi hun følge henne selv "ser så mye finere ut nå, enn før".

Dette er bare trist. Hun var så utrolig nydelig, søt og så så sunn og frisk ut, atypisk skuespillertype.

Tror Bynes må være alene om å mene at hun ser mye bedre ut i dag enn hun gjorde i 2010. Sannsynligvis narkotikaproblemer, er bare å sjekke forskjellen på blikket før og nå. Blikket er sløvt og slørete.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Det nederste bildet er jo helt forferdelig. Det virker som at alle barnekjendisene blir til "trainwrecks" når de vokser opp. Jeg tror også at hun har en pyskisk lidelse, hun har en veldig bisarr oppførsel og etter den oppførselen å dømme, er det høyst sannsynlig at hun har en personlighetsforstyrrelse. Leste at hun ble tatt for fyllekjøring, men dette benekter hun i ettertid. Hun påstår at hun ikke drikker alkohol og at hun ihvertfall ikke kjører i beruset tilstand. Altså, når du er blitt tatt for fyllekjøring så kan ikke bortforklare det\benekte det.

Mugshot bildet er jo også... Vel, hun ser like merkelig ut:

0406-amanda-bynes-mug-2.jpg

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har fått førerkortet suspendert, men det hindrer ikke henne i å sette seg bak rattet gjentatte ganger. Her har hun på seg solbriller og gjemmer seg bak et skjerf MENS hun kjører.

Hun burde virkelig få den straffen hun fortjener, hun setter andre i faren med denne irrasjonelle og uansvarlige oppførselen. http://radaronline.com/exclusives/2012/09/amanda-bynes-driving-suspended-license/

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nederste bildet er jo helt forferdelig. Det virker som at alle barnekjendisene blir til "trainwrecks" når de vokser opp. Jeg tror også at hun har en pyskisk lidelse, hun har en veldig bisarr oppførsel og etter den oppførselen å dømme, er det høyst sannsynlig at hun har en personlighetsforstyrrelse. Leste at hun ble tatt for fyllekjøring, men dette benekter hun i ettertid. Hun påstår at hun ikke drikker alkohol og at hun ihvertfall ikke kjører i beruset tilstand. Altså, når du er blitt tatt for fyllekjøring så kan ikke bortforklare det\benekte det.

Mugshot bildet er jo også... Vel, hun ser like merkelig ut:

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Jeg søkte litt på nettet og her var det mye rart. Amanda Bynes har kuttet ut all kontakt med familie, venner, tidligere medstjerner som hun spilte inn serier/ filmer med, manageren hennes osv. Hun har skrevet stygge tweets om folk, blant annet har hun skrevet at Jay-Z er stygg og lagt ved et bilde av ham og truet media med søksmål. Sist var om at hun var lei av media som brukte gamle bilder av henne og at media skriver om at hun har problemer. Hun mener at hun ikke har noen problemer, at hun har det fint. At media kun skriver løgner om henne.

Og hun skal visst ha klipt vekk det lange håret hennes og begynt å bruke parykk. Jeg vet ikke om det stemmer, men så et bilde på nettet av henne med parykk.

Det går bare en vei. Hun er ikke mottagelig for hjelp i det hele tatt.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo helt ute å kjøre!! Hun opfører seg merkelig og sier helt idiotiske ting. Hva skjer?

Alt hun gjør/sier makes no sence.

Blir du tatt av politiet for fyllekjøring, så kan du ikke begynne å nekte på det og prøver å bortforklare det.

Hun ser virkelig ikke helt god ut på bildene. Tydelig at hun sliter psykisk og sliter med rus.

Tror hun bruker parykk nå.

reg_600.bynes.ls.31513.jpg

amanda-bynes-dazed-and-confused-twitter-picture__oPt.jpg

Her så hun da ikke helt god ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen tweets der hun fremstår som paranoid, og en av tingene hun skriver er at hun har som mål å klare å slanke seg ned til 45 kg (!!)

Likevel sier en talsmann til familien til Amanda at de mener datteren ikke lider av psykiske problemer..:P

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførselen hennes er jo helt normal den da :ironi:

Jeg tror nok det kan være et forsøk på å strekke ut en hånd til Bynes, siden hun har kuttet ut all kontakt med familien og hun nekter plent for å ha psykiske problemer. Da vil nok familien unngå å framstå på en provoserende måte for å nå til Bynes.

Men det kan faktisk være at de mener alvor, det finnes nok av familier som fornekter det alle andre ser, at datteren/ sønnen deres er på full fart vei utfor. Kjenner selv en familie der sønnen er på vei utfor og de benekter det. En slags overlevelsesmekanisme.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte litt på nettet og her var det mye rart. Amanda Bynes har kuttet ut all kontakt med familie, venner, tidligere medstjerner som hun spilte inn serier/ filmer med, manageren hennes osv. Hun har skrevet stygge tweets om folk, blant annet har hun skrevet at Jay-Z er stygg og lagt ved et bilde av ham og truet media med søksmål. Sist var om at hun var lei av media som brukte gamle bilder av henne og at media skriver om at hun har problemer. Hun mener at hun ikke har noen problemer, at hun har det fint. At media kun skriver løgner om henne.

Og hun skal visst ha klipt vekk det lange håret hennes og begynt å bruke parykk. Jeg vet ikke om det stemmer, men så et bilde på nettet av henne med parykk.

Det går bare en vei. Hun er ikke mottagelig for hjelp i det hele tatt.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Trist lesning. Å se en person som tydeligvis har problemer nekte å ta i mot hjelp, er bare trist. Hun benekter jo at hun har fyllekjørt og forstår ikke hvorfor alle spekulerer i om hun er psykisk ustabil og lider av psykiske lidelser. At hun fremdeles kjører med bil når lappen er suspendert, forteller jo at jenta ikke er helt stabil.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo helt ute å kjøre!! Hun opfører seg merkelig og sier helt idiotiske ting. Hva skjer?

Alt hun gjør/sier makes no sence.

Blir du tatt av politiet for fyllekjøring, så kan du ikke begynne å nekte på det og prøver å bortforklare det.

Hun ser virkelig ikke helt god ut på bildene. Tydelig at hun sliter psykisk og sliter med rus.

Tror hun bruker parykk nå.

Her så hun da ikke helt god ut...

Nettopp, blir en tatt i fyllekjøring kan en ikke benekte det. Hun svarer bare "jeg vil ikke snakke om det. Jeg drikker ikke alkohol, og alt er bare løgn", jaha, så myndighetene lyver bare med andre ord?

Oppførselen hennes er veldig merkelig, noe er galt i hvert fall.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er enda merkeligere enn Lindsay Lohan. Hun er jo et dophue, men hadde aldri en så merkelig oppførsel som Amanda har.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen:

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reseptbelagte piller er det første som slår meg.

"Typiske" rusmidler som ecstasy, kokain, ketamin går ut av blodet etter en stund også går oppførselen din tilbake til normal. Å ruse seg på piller som er ment til sterk fysisk sykdom, fucker ofte langt mer med hodet ditt langsiktig enn typiske rusmidler.

Anonym poster: d346a96a30c9af6d787598e14caa294a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ingen kunne bli mer trainwrack enn Lindsey Lohan.

Der tok jeg jammen meg feil.

Oppførselen hennes er jo helt bisarr og hun ser ikke god ut.

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...