Gå til innhold

Hva skjer med Amanda Bynes? Helt forandret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

What I Like About You stjernen er jo nesten ikke til å kjenne igjen. Bare se her:

Slik vi er vant med å se henne.

amanda-bynes-2008-273711.jpg

Nå:

amanda_bynes_paparazzi_2013_640x360.jpg

amanda-bynes-bra.jpg

Anonym poster: cf6ed936573dc70ae7e11972e191e939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk forandrer seg. Noen ganger til det verre. Andre ganger til det bedre. Veldig få ser like ut hele livet. That's life.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk forandrer seg. Noen ganger til det verre. Andre ganger til det bedre. Veldig få ser like ut hele livet. That's life.

Jeg vet det, men hun er jo ikke til å kjenne igjen jo.

Anonym poster: cf6ed936573dc70ae7e11972e191e939

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som hun er fra Tveita sånn som hun ser ut nå..

Anonym poster: 577ddaddbb5a9d55b86bca0649be7155

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt grepet av gakk-gakk lepper og silikon syndromet....hun så ikke ut, stakkars. Hun som var så søt,

Anonym poster: d6230fec1988507b35300ae7a8914a71

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som hun er fra Tveita sånn som hun ser ut nå..

Anonym poster: 577ddaddbb5a9d55b86bca0649be7155

Groruddalen! :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amanda Bynes la opp som skuespiller for mange år siden, og gikk dermed motsatt vei av mange unge Hollywood-stjerner, antagelig fordi hun ikke ønsket å bli en del av den kyniske bransjen.

Og jeg husker at når jeg hørte om det, så tenkte jeg at hun var klok som valgte å fjerne seg fra skuespilleryrket (og bransjen forøvrig) og at det ville gå henne vel. Jeg tok muligens feil, for dette her viser at hun ser alt annet enn godt ut.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda Bynes la opp som skuespiller for mange år siden, og gikk dermed motsatt vei av mange unge Hollywood-stjerner, antagelig fordi hun ikke ønsket å bli en del av den kyniske bransjen.

Og jeg husker at når jeg hørte om det, så tenkte jeg at hun var klok som valgte å fjerne seg fra skuespilleryrket (og bransjen forøvrig) og at det ville gå henne vel. Jeg tok muligens feil, for dette her viser at hun ser alt annet enn godt ut.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Tilføyelse: det virker som om hun trakk seg vekk fra bransjen for sent til å kunne skape seg en ny karrière Er du først blitt en del av Hollowood-industrien, skal det godt gjøres å bli helt kvitt det infiserte merkelappen som følger deg, selv om du legger opp (og det gjorde hun i ung alder, bare 22 år eller noe da hun sluttet). Hadde nok vært bedre om hun la umiddelbart opp etter What I like about you-serien.

Anonym poster: a8f7d6ccbac57ef3be9d00eae2cd6127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spekuleres i om hun er mentalt forstyrret. Jenta har forandret seg totalt de siste årene. Tar halvnakne bilder av seg selv og legger de ut på nett, har kuttet kontakten med familien, skriver mye forstyrrede statuser på twitter, vil at Drake skal "murder my vagina", skjeller ut og truer med å saksøke journalister som poster stygge bilder av henne, skrive usammenhengende tekster som ikke har noen mening. +++ mye annet rart.

Grunnen til at jeg vet dette? Skulle finne litt informasjon om en kjent person angående en sak, og da kom jeg over alle disse sakene om Amanda Bynes.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har visst tatt alt håret og bruker nå parykk.

Amanda bynes:

"Intouch used a photo from years ago on their cover and I hate it! The reason I've asked all magazines and blogs to stop using old photos of me is I don't look like that anymore! I had a nose job to remove skin that was like a webbing in between my eyes. I wasn't going to tell anyone, but I look so much prettier in my new photos that I don't want old photos used anymore! I'm so sick of magazines and blogs using old photos! When will they stop? I will never look like that again! Having surgery was the most amazing thing for my confidence!"

Svar til en dame som var bekymret for henne:

"I need help? What are u talking about? Aren't u 50 years old? I'm 27, u look 80 compared to me! Why are you talking about me? you're ugly! Police weren't at my house old lady! Shut the f–k up!"

751196008__oPt.jpg

amanda-bynes-fitness-health-gym-time-worry-behavior-state-twitter-pics-2__oPt.jpg

amanda-topless3__oPt.jpg

Trist.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym poster: 0aabf670e19ef025443044f5e1ee8fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym poster: 0aabf670e19ef025443044f5e1ee8fe5

Hun er helt ute å kjøre, som mange andre barnestjerner. Men hva skjedde med henne egentlig? Hun var jo lenge normal, men nå som hun nærmer seg tredve har hun blitt heelt kokko.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem dette er, men for ei vakker, skjønn og flott jente dette her var.. FØR hun klikka og ble til det greiene på de andre bildene.

Anonym poster: afd0ac9acb5e8be1b9c993c05da010cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Hun har blitt et skikkelig trainwrack. Akkurat som Lindsey Lohan.

Synes det er så synd når unge vakkre jenter skal klikke og bli helt ute av kontroll.

Hun som var så nydelig før og nå er hun ikke til å kjenne igjen.

Det er ikke uvanelig at barne/tenårings stjerner blir ute av kontroll når de blir eldre.

Hun som spilte Stephanie i Full House ble jo narkoman og greier i voksen alder.

Endret av Sunshine23
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Sunshine23 - du har helt rett i at det er trist å se på.

En ting er sikkert. Hun er ikke nykter på en flekk. Men hva hun putter i seg, er vel uvisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rusproblemer, og det sies at hun har ulike psykiske lidelser, som personlighetsforstyrrelse og bipolar lidelse(tror det var det jeg leste).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gangen en barnestjerne fra hollywood tørner helt. sier vel litt om bransjen?

Ruthie fra 7th heaven

post-37809-0-79589000-1367855256_thumb.j

Anonym poster: 294f336e91b877c0677ebde0b8c3abe4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...