Gå til innhold

Hva skjer med Amanda Bynes? Helt forandret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen her synes det er trist, dere fråtser i dette, vi mennesker elsker å se suksessfulle personer falle. Ingen her er trist på hennes vegne.

Anonym poster: f75ea16e0b34ee1ba1d6653928fbebcf

Jeg syns det er trist og det er mange som har skrevet at det er det, men det er interessant å snakke om dette. En person som opplever slikt foran hele verden. Det kan være rusmidler, alkoholmisbruk og\eller psykiske lidelser (som kanskje er årsaken til rusmisbruket?). Dette viser også hva som kan (og som ofte skjer) når barnestjerner vokser opp, hvilke konsekvenser berømmelsen kan ha og hvordan det påvirker disse menneskene til å ta feil beslutninger gang på gang. Dette er et høyst aktuelt tema i et samfunn hvor de fleste tenåringene vil bli kjendiser.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han fortjente det, jeg.

Å latterliggjøre en syk person på en slik måte, synes jeg er helt forkastelig.

Jeg er enig med deg at han fortjente det så absolutt, men dette må være filmet for en stund siden da hun hadde mørkt hår og ingen visste hvor ille situasjonen var på dette tidspunktet. Så han latterliggjorde vel ingen, men utførte den patetiske jobben sin.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg at han fortjente det så absolutt, men dette må være filmet for en stund siden da hun hadde mørkt hår og ingen visste hvor ille situasjonen var på dette tidspunktet. Så han latterliggjorde vel ingen, men utførte den patetiske jobben sin.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

Jobben til disse paparazziene er jo å latterliggjøre kjendiser uavhengig av situasjonen. Det fortsetter også nå som alle vet at hun lider av psykisk sykdom og misbruker rusmidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben til disse paparazziene er jo å latterliggjøre kjendiser uavhengig av situasjonen. Det fortsetter også nå som alle vet at hun lider av psykisk sykdom og misbruker rusmidler.

Ikke bare forsetter det, men det er blitt mye verre de siste månedene. De følger etter henne ettersom det skjer noe bisart hele tiden. Amanda burde beskyttes mot seg selv og fra media, disse paparazziene gir seg ikke så lenge dette pågår.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

De tjener jo penger på å ta bilder av kjendiser og følge etter de.Egentlig en ganske teit jobb siden ALLE har rett på privat liv. Paparazziene driter vel i om noen er syke eller ikke. De vil bare få tatt bilder og tjener penger.

Tror jeg hadde blitt gal av å så vidt kunne gå på butikken uten at de skal ta bilder av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva betyr "cancel intervention"?

Anonym poster: bf820eb088a67b61bb74363a4b0de6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anomali

hva betyr "cancel intervention"?

Anonym poster: bf820eb088a67b61bb74363a4b0de6ec

Intervention var et tv-program hvor de grep inn og konfronterte rusmisbrukere, sammen med familie og venner til vedkommende. De har kansellert showet nå. Det er det kommentaren til Rihanna henspiller på.

Endret av Anomali
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For once and for all, this is the last thing I'll say about the mistaken arrest. I'm suing NYPD for illegally entering my apartment, lying about drugs on me and lying about me tampering with non existent drug paraphernalia, then I'm suing for being put into a mental hospital against my will, then locked up overnight for coming home after a facial and working out with my trainer like the good girl that I am.

I'm allergic to alcohol and drugs and don't partake in any of the above. I'm so offended by all of this but so proud to not be a drug or alcohol user. I don't need to talk about this anymore. My lawyer and I are taking this offense so seriously! Everything they did was against the law and The judge saw that there was no drugs on me or proof of any type of bong or mental illness (I was so offended to even be taken to a mental hospital and they would not let me call my lawyer until the next day after being in jail all night, then I went to court and was immediately released because the judge saw that I was wrongly arrested.

The cops found no proof of any type of drug use or evidence of drug paraphernalia such as a bong in or around my apartment) I'm also suing my apartment complex for lying about me smoking in my building. I'm free forever! You can't lock up an innocent person! Thanks for caring! Look forward to seeing me in music videos! I'm getting in shape and getting a nose job! I'm looking forward to a long and wonderful career as a singer/rapper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være et skuespill fra hennes side, slik Joaquin Phoenix gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben til disse paparazziene er jo å latterliggjøre kjendiser uavhengig av situasjonen. Det fortsetter også nå som alle vet at hun lider av psykisk sykdom og misbruker rusmidler.

Og det er det som gjør det enda mer tragisk, fordi det er vel liten tvil om at Amanda Bynes og disse "fotografene" fórer hverandre, og bidrar til å opprette den onde sirkelen Amanda er i. Og når hun til tider er ganske paranoid (og har diagnosen schizofreni, etter hva jeg har forstått), så blir det hele "komplett galskap" - Amanda får blant annet "bekreftelse" på at folk er ute etter henne, når man ser det kobbelet med "fotografer" som til enhver tid finnes rundt henne og da særlig når hun ble løslatt, da var det fotografer, paparazzier, kameramenn og journalister, hvordan må det ha sett ut for en som ikke deler vår virkelighetsoppfatning? Det er som å se en tv-serie der karakteren kjører seg selv til avgrunnen, med god "hjelp" av feil folk, paparazzier, media, idioter som heier på henne og rus. Bare at det ikke er fiksjon, men virkelighet.

Og brukeren som mente at vi ikke unnet Amanda Bynes suksessen hun hadde. Du kjenner ikke meg. Serien "What I Like About You" som Bynes spilte i, var min favoritt-serie som jeg brukte å se på etter skoletiden og jeg synes hun var utrolig morsom og var som skapt for komikk og hun var ingen akkurat en typisk barne/ungdomsskuespiller med de verdiene hun hadde (jeg leste et intervju med henne, og hun var svært jordnær og kom fra en stabil familie), så jeg så frem til å se flere komedier med henne. Men nei. Det er bare uendelig trist at det skulle skje med henne, når man ikke forventet at hun skulle komme såpass utafor.

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at det gikk gale for henne ja. Hun virket som en nydelig person en gang i tiden.

Hun var forøvrig 24 når hun prøvde å pensjonere seg fra bransjen. Jeg synes å huske at hun var også med i et par flmer etter serien 'What I Like About You'. Easy A, tror jeg den ene het. Og så stilte hun opp i undertøyet i bladet Maxim i 2010, altså det samme året hun - angivelig - pensjonerte seg, og ble i tillegg kåret til 15. mest sexy kvinne i bladet, like etter Scarlett Johansson. Men så en måneds tid etter, sa hun at hun ville pensjonere seg, på twitter.

Men det er synd. Og forståelig, til en viss grad.

Anonym poster: 9a3724cc19549ca6161aa40626d0ebbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For once and for all, this is the last thing I'll say about the mistaken arrest. I'm suing NYPD for illegally entering my apartment, lying about drugs on me and lying about me tampering with non existent drug paraphernalia, then I'm suing for being put into a mental hospital against my will, then locked up overnight for coming home after a facial and working out with my trainer like the good girl that I am. I'm allergic to alcohol and drugs and don't partake in any of the above. I'm so offended by all of this but so proud to not be a drug or alcohol user. I don't need to talk about this anymore. My lawyer and I are taking this offense so seriously! Everything they did was against the law and The judge saw that there was no drugs on me or proof of any type of bong or mental illness (I was so offended to even be taken to a mental hospital and they would not let me call my lawyer until the next day after being in jail all night, then I went to court and was immediately released because the judge saw that I was wrongly arrested. The cops found no proof of any type of drug use or evidence of drug paraphernalia such as a bong in or around my apartment) I'm also suing my apartment complex for lying about me smoking in my building. I'm free forever! You can't lock up an innocent person! Thanks for caring! Look forward to seeing me in music videos! I'm getting in shape and getting a nose job! I'm looking forward to a long and wonderful career as a singer/rapper!

Den siste Twitter-posten hennes. Nå skal hun i tillegg til å saksøke foreldrene saksøke politiet.

Anonym poster: 8afdb2a80447a3dadb0514ec5a840c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. Hvor mye av det er bare piss da, mon tro?

Og skal hun begynne å rappe nå? Evt. synge? Jaja, det ordner seg nok da, skal man se.

Anonym poster: 9a3724cc19549ca6161aa40626d0ebbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være et skuespill fra hennes side, slik Joaquin Phoenix gjorde?

Hva gjorde han?

Anonym poster: 0c30cf43aed61f901e6a77848f11e292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva gjorde han?

Anonym poster: 0c30cf43aed61f901e6a77848f11e292

Folk trodde det hadde klikka for han, men så viste det seg å være et prosjekt eller en film eller noe. Husker ikke helt, men han spilte ihvertfall og var ikke "gal" på ekte.

Anonym poster: 0909f9e820f83ffa44213381d3b7f34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk trodde det hadde klikka for han, men så viste det seg å være et prosjekt eller en film eller noe. Husker ikke helt, men han spilte ihvertfall og var ikke "gal" på ekte.

Anonym poster: 0909f9e820f83ffa44213381d3b7f34d

Hehehe, ok. Det har jeg ikke fått med meg.

Anonym poster: 0c30cf43aed61f901e6a77848f11e292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Jo as. Han var "gal" på ekte. Han snortet seg bort og trodde genuint på disse illusjonene sine.

Men de fikk ham på rehab til slutt da.

Anonym poster: 9a3724cc19549ca6161aa40626d0ebbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk trodde det hadde klikka for han, men så viste det seg å være et prosjekt eller en film eller noe. Husker ikke helt, men han spilte ihvertfall og var ikke "gal" på ekte.

Anonym poster: 0909f9e820f83ffa44213381d3b7f34d

Men dette har foregått i en lang periode, det er flere år siden media begynte å spekulere om noe er galt med hennes mentale helse. Hun har "ødelagt" utseendet sitt, blitt arrestert opptil flere ganger grunnet trafikkforseelser, besittelse av narkotika, fyllekjøring, kjørt uten førerkort og med skjerf foran øynene, trafikkfarlig oppførsel som kan skade andre, det er ganske alvorlig.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...