Gå til innhold

Hva skjer med Amanda Bynes? Helt forandret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

0524-amanda-bynes-splash-3.jpg

Bilde fra TMZ.

Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en gang en tenåringstjerne som så seg lei på å bli stemplet som en useriøs jenteunge.

Anonym poster: 0514f9843e80c5e855d61355a074db4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang en tenåringstjerne som så seg lei på å bli stemplet som en useriøs jenteunge.

Anonym poster: 0514f9843e80c5e855d61355a074db4c

Nei, for narkotikaavhengighet og psykiske lidelser spiller ikke en viktig rolle for hvorfor hun har blitt slik hun har blitt :ironi:

Man trenger ikke akkurat være utdannet innen psykologi eller jobbe med mennesker som sliter med rusavhengighet og psykiske problemer for å se at dette er ei dame som er alvorlig syk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente, skulle ønske noen bare tok tak i henne og fikk henne på bena.

Anonym poster: b45f7f0a6bf2333b85cfe538f2202fe3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O___o

What I Like About You stjernen er jo nesten ikke til å kjenne igjen. Bare se her:

Slik vi er vant med å se henne.

amanda-bynes-2008-273711.jpg

Nå:

amanda_bynes_paparazzi_2013_640x360.jpg

amanda-bynes-bra.jpg

Anonym poster: cf6ed936573dc70ae7e11972e191e939

Angst, depresjon, spiseforstyrrelser, andre psykiske problemer, rusmisbruk, alkoholmisbruk osv. kan også ramme kjente personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt inni meg. Stakkars jente :(

Jg også, dette er tross alt noens datter, noens veslejente. Tenker de foreldrene gråter for dette nå. Føler med henne.

Anonym poster: b45f7f0a6bf2333b85cfe538f2202fe3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk syns det er underholdende å lese om en stakkars syk jente som tydeligvis ikke har det bra.

Trist at journalistene untytter det.

Håper virkelig hun får ordentlig hjelp, for det trenger hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda Bynes hadde absolutt alle forutsetninger for å lykkes, og hun var ikke en typisk barne-og ungdomsstjerne, som gjerne hadde en trøblete bakgrunn (mor med alkoholproblemer, far som ville grabbe til seg pengene barnet tjente, skilte foreldre - og gjerne en krangel om hva som skal ha barnet, pga. pengene og lignende), så det var ingen overhengende fare for at hun skulle falle i den samme fallgruven som hennes kolleger.

For Amanda Bynes kom fra et stabilt hjem, der faren er utdannet tannlege og moren har høy utdannelse og foreldrene har vært gift i over 40 år, ingen familieproblemer, og var ei solid og jordnær jente med beina godt plantet på bakken. Amanda Bynes sa til og med i noen intervjuer at hun hadde slett ingen planer om å falle i i den samme fella som bl.a Lindsay Lohan og Britney Spears.

Og hun likte heller ikke å feste, noe hun gjorde sjeldent, og drakk heller ikke alkohol.

Så det er virkelig trist at dette skulle hende Amanda Bynes, som hadde alle forutsetninger tilstede for å gjøre det bra uten å falle på skråplanet. Og hva var det som gjorde at hun falt likevel, kan kanskje bare forklares med mentale sykdommer. Jeg kan ikke se for meg at hun plutselig skulle bryte så fundamentalt med det hun tidligere har stått imot sånn over natta, det må være noe som har vokst frem sakte - det bildet passer bedre på en som er syk på sinnet, og ikke på en rusmisbruker (riktignok bruker hun rus, men det er ikke der hovedproblemet ligger, tror jeg).

Synes det er trist, og spesielt fordi det skjer så åpent. Og de såkalte "vennene" til Amanda som selger henne til tabloidpressen i istedenfor å skaffe henne hjelp... jeg håper karma treffer disse "vennene" en dag og at det treffer hardt.

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Han fra Hjemme Alene filmene som spilte Kevin ble jo koko og oppførte seg bisarr når han ble eldre?

Mary Kate Olsen og Nicole Ricchie slet jo begge med anoreksia. Britney Spears ble jo innlagt flere ganger og barberte seg en dag skalla.

Lindsay Lohan har jo vært på kjøret i flere år nå. Mora Dina Lohan virker ikke så stabil ho heller.

Hun ble intervjuet av Dr. Phil og da virket hun beruset. Oppførte seg rart og fjollete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amanda Bynes hadde absolutt alle forutsetninger for å lykkes, og hun var ikke en typisk barne-og ungdomsstjerne, som gjerne hadde en trøblete bakgrunn (mor med alkoholproblemer, far som ville grabbe til seg pengene barnet tjente, skilte foreldre - og gjerne en krangel om hva som skal ha barnet, pga. pengene og lignende), så det var ingen overhengende fare for at hun skulle falle i den samme fallgruven som hennes kolleger.

For Amanda Bynes kom fra et stabilt hjem, der faren er utdannet tannlege og moren har høy utdannelse og foreldrene har vært gift i over 40 år, ingen familieproblemer, og var ei solid og jordnær jente med beina godt plantet på bakken. Amanda Bynes sa til og med i noen intervjuer at hun hadde slett ingen planer om å falle i i den samme fella som bl.a Lindsay Lohan og Britney Spears.

Og hun likte heller ikke å feste, noe hun gjorde sjeldent, og drakk heller ikke alkohol.

Så det er virkelig trist at dette skulle hende Amanda Bynes, som hadde alle forutsetninger tilstede for å gjøre det bra uten å falle på skråplanet. Og hva var det som gjorde at hun falt likevel, kan kanskje bare forklares med mentale sykdommer. Jeg kan ikke se for meg at hun plutselig skulle bryte så fundamentalt med det hun tidligere har stått imot sånn over natta, det må være noe som har vokst frem sakte - det bildet passer bedre på en som er syk på sinnet, og ikke på en rusmisbruker (riktignok bruker hun rus, men det er ikke der hovedproblemet ligger, tror jeg).

Synes det er trist, og spesielt fordi det skjer så åpent. Og de såkalte "vennene" til Amanda som selger henne til tabloidpressen i istedenfor å skaffe henne hjelp... jeg håper karma treffer disse "vennene" en dag og at det treffer hardt.

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

Nå må du huske på at det finnes hemmeligheter i alle familier.

Selv om familien ser ut som den er stabil, normal og trygg, betyr det ikke at det er sannheten.

Vi vet heller ikke om noe har skjedd med Amanda. Om hun har en psykisk lidelse, eller har vært utsatt for noe.

Dessuten så ville jeg heller ikke tatt alt en såpass kjent jente sa for god fisk.

At hun ALDRI har blitt tilbudt narkotika f.eks. (som hun sa i ett intervju for noen år siden), tror jeg er bull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge hennes siste tweet har hun blitt seksuelt trakassert av en politimann..

Anonym poster: a14d13640b5442db2c764843b622d719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda Bynes hevder at hun er uskyldig, at hun ikke drikker alkohol eller tar dop. Det eneste hun røyker, er vanlig tobakk.

Det har jeg vanskelig for å tro.

Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun en personlighetsforstyrrelse ellerno?

Anonym poster: 40c82caf5656d2e4da346d5fe144e6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun en personlighetsforstyrrelse ellerno?

Anonym poster: 40c82caf5656d2e4da346d5fe144e6da

Hun er definitivt mentalt forstyrret. Hun benekter alt, hun benekter at hun har fyllekjørt, men det hadde hun gjort - men hun påstår at alle andre lyver. Virkelighetsoppfatning er ikke tilstede i denne dama.

Anonym poster: a512e0dac157b4355248bdafff2f24a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...