Gå til innhold

Game of Thrones. Serien og bøkene, ettertrykkelig spoila.


Mann 42

Anbefalte innlegg

Tror dere Jon Snow er død? Sånn, helt død? Får bare ikke slått meg til ro med at han skal være det.



Anonymous poster hash: 767da...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 100% sikker på at Jon Snow ikke er død-død. Det jeg er redd for er at han er død, men at the red woman resurrecter han, så vi får en ny "zombie". Det er det verste som kan skje etter min mening, da er det langt å foretrekke at han ikke overlever selv om han et en av mine favoritter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at Jon Snow ikke er død-død. Det jeg er redd for er at han er død, men at the red woman resurrecter han, så vi får en ny "zombie". Det er det verste som kan skje etter min mening, da er det langt å foretrekke at han ikke overlever selv om han et en av mine favoritter.

Men hvis han gjenopplives av henne, så blir han jo ingen zombie. Han blir som han ridderen som jeg stadig glemmer navnet på. Han som Thoros fra Myr gjenopplivet etter at han slåss mot The Hound og nærmest ble kløvet fra skulderen til hofta.

Han virket helt vanlig.

Just zis guy, yu knov?

Derimot så kan han bli The Black Watch`s svar på The Energizer Bunny, som bare går og går....

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på Azor Ahai (eller noe sånt). Jeg har en sterk mistanke om at det er Jon som er denne personen og sverdet ikke er funnet enda. Men "time vill shovv", som de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Jon dauet, men vedder på at Melisandre pønsker ut en måte å gjøre han frisk på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis han gjenopplives av henne, så blir han jo ingen zombie. Han blir som han ridderen som jeg stadig glemmer navnet på. Han som Thoros fra Myr gjenopplivet etter at han slåss mot The Hound og nærmest ble kløvet fra skulderen til hofta.

Han virket helt vanlig.

Just zis guy, yu knov?

Derimot så kan han bli The Black Watch`s svar på The Energizer Bunny, som bare går og går....

Nå ja, helt vanlige er de ikke etter slike stunt. Eventuelle skader og slik heles jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at alle som blir myrdet når de selv er førsteperson overlever, mens de som blir sett utenfra faktisk dør? Theon, Catelyn, Davos og Brienne er de jeg kommer på i farta som ble "drept" eller "døde", men kom tilbake senere, mens f.eks. Robb og Ned dør for godt. Hvis den teorien stemmer, så har jeg god tro på at Jon ikke er død.

Så langt har det vært slik ja. Dessuten er det for mange ubesvarte spørsmål rundt Jon til at han kan være ferdig nå.

Jeg håper så inderlig at WoW kommer til neste år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det vært slik ja. Dessuten er det for mange ubesvarte spørsmål rundt Jon til at han kan være ferdig nå.

Jeg håper så inderlig at WoW kommer til neste år!!

Jeg derimot håper inderlig at godeste Martin ikke trekker sitt siste sukk før

han rekker å bli ferdig.....noe som ikke er helt utenkelig, desverre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot håper inderlig at godeste Martin ikke trekker sitt siste sukk før

han rekker å bli ferdig.....noe som ikke er helt utenkelig, desverre...

Det ville vært en katastrofe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller også mot teorien om at Jon Snow er Azor Ahai, men for at det skal komme frem må det sikkert skje en hel masse greier, noe som sikkert dette 'drapet' er begynnelsen på.

Det ville jo være helt teit om han dør, vi aldri får vite hvem foreldrene er og fyren liksom bare skal glemmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også han kommer tilbake. Han må jo gifte seg med Daenerys!!! Ice & Fire



Anonymous poster hash: 696bd...63d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Jon dauet, men vedder på at Melisandre pønsker ut en måte å gjøre han frisk på!

Enig. Melisandre er veldig interessert i Jon Snow, og hun har hatt flere visjoner om ham. Så selv om han ikke ville høre på advarslene hennes, og ikke fulgte rådet om å ha Snow nær seg hele tiden, så er neppe slaget tapt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg derimot håper inderlig at godeste Martin ikke trekker sitt siste sukk før

han rekker å bli ferdig.....noe som ikke er helt utenkelig, desverre...

Nå må du slutte med heksinga! Klart han blir ferdig. Og skriver oppfølgeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja, helt vanlige er de ikke etter slike stunt. Eventuelle skader og slik heles jo ikke.

Nåja, så sant det holder seg på det jevne, så er det nesten ikke til å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når Penny dukker opp, og når Lady Stoneheart dukker opp i serien:) Lady Stoneheart er jo bare rå,!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på når Penny dukker opp, og når Lady Stoneheart dukker opp i serien:) Lady Stoneheart er jo bare rå,!

Hvem er Penny? Jeg kan ikke huske henne.

Lady Stoneheart er det verste eksemplet på en zomibe i asoiaf, kan ikke fordra den karakteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny er den kvinnelige dvergen. :)

Skal på utstillinga i morgen, gleder meg utrolig! Særlig til "Ascend The Wall", har hørt det skal være ganske så artig og rimelig creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny er den kvinnelige dvergen. :)

Skal på utstillinga i morgen, gleder meg utrolig! Særlig til "Ascend The Wall", har hørt det skal være ganske så artig og rimelig creepy.

Ah, ja selvsagt.

Kunne tenkt meg den utstillingen jeg også, men jeg bor ikke i Oslo og orker ikke dra inn for dette. Gi gjerne en tilbakemelding her på hvordan det var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...