Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Chloè
Skrevet

Det tolkes som at TS flørter og kliner med menn, kun for å tilfredstille sitt bekreftelsesbehov der og da, selv om de faktisk er interessert i henne på en mere seriøs måte. Hun bryr seg ikke om at de er mere seriøse en henne, det tolkes da som at hun lurer dem. Det er det denne tråden handler om slik jeg tolker det... Hun "misbruker" da enkete menns gode intensjoner for å få bekreftelse, ikke noe mer...

Det jeg har lagt merke til, er at hun skriver at hun er sånn på byen. Der kommer du som oftest over folk som er ute etter en ting. Hun sier at om de gir inntrykk om at de vil ha mer, sier hun klart ifra. Så hva som er så fryktelig ille her ser jeg ikke.

Hun er ikke sånn med gutter hun kjenner og som hun vet vil ha mer, det hadde vært en annen sak.

Du har heller ingen garanti for at en jente på byen som ikke roter med deg for bekreftelse vil ha deg som noe mer enn nattens fangst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har lagt merke til, er at hun skriver at hun er sånn på byen. Der kommer du som oftest over folk som er ute etter en ting. Hun sier at om de gir inntrykk om at de vil ha mer, sier hun klart ifra. Så hva som er så fryktelig ille her ser jeg ikke.

Hun er ikke sånn med gutter hun kjenner og som hun vet vil ha mer, det hadde vært en annen sak.

Du har heller ingen garanti for at en jente på byen som ikke roter med deg for bekreftelse vil ha deg som noe mer enn nattens fangst

Langt nede i tråden skrev hun at hun sier i fra om hun har inntrykk av at de er ute etter noe seriøst. I innledningen gav hun inntrykk av å ikke bry seg om disse mennenes følelser...

Men bra at hun sier i fra da!!

Nei, man har selvsagt ingen garanti for noe som helst, men det må jo gå an å oppføre seg som folk dersom man merker at den andre ønsker mere enn man kan/vil være med på... Der er du og jeg uenige...

Gjest Chloè
Skrevet

Langt nede i tråden skrev hun at hun sier i fra om hun har inntrykk av at de er ute etter noe seriøst. I innledningen gav hun inntrykk av å ikke bry seg om disse mennenes følelser...

Men bra at hun sier i fra da!!

Nei, man har selvsagt ingen garanti for noe som helst, men det må jo gå an å oppføre seg som folk dersom man merker at den andre ønsker mere enn man kan/vil være med på... Der er du og jeg uenige...

Nei, der er vi langt ifra uenige.

Skrevet

Nei, der er vi langt ifra uenige.

Åh, har du skiftet mening da? Tidligere i tråden gav du uttrykk for at det ikke plager deg nevneverdig om en mann som har ønsket noe mere seriøst går såret hjem fra byen. Du tar det for gitt at menn kun er ute etter sex på byen og blåser i følelsene til de som faktisk ønsker noer mere enn det.

Gjest Chloè
Skrevet

Åh, har du skiftet mening da? Tidligere i tråden gav du uttrykk for at det ikke plager deg nevneverdig om en mann som har ønsket noe mere seriøst går såret hjem fra byen. Du tar det for gitt at menn kun er ute etter sex på byen og blåser i følelsene til de som faktisk ønsker noer mere enn det.

Jeg tror de fleste oppegående folk ikke har all verdens forventninger når de drar på byen.

Alt utenom en ons (for de som vil ha det) er en stor bonus (igjen,for de som er ute etter noe mer)

Jeg har aldri truffet noen som har gått hjem fra byen lei seg fordi de likte en gutt/jente å de ikke ville mer en en ons. Vil man derimot mer, så gi man navn og telefon nr, tar kontakt dagen etter å tar det derfra.

Det gjør ikke TS

Skrevet

sex er mye bedre uten deg.

bare husk å si fra at du er på fjortisstadie mentalt enda til gutten så han vet han har å forholde seg til, så vi andre slipper å kaste bort tiden vår.

Så all tid man bruker på en kvinne som ikke resulterer i sex er bortkastet?

Gjest Kalkunen
Skrevet

Så all tid man bruker på en kvinne som ikke resulterer i sex er bortkastet?

for å si det sånn. jeg foretrekker å dra på fjellklatring med en dreven kompis, istedet for ei jeg må bære på skuldra oppover.

Skrevet

Jeg tror de fleste oppegående folk ikke har all verdens forventninger når de drar på byen.

Alt utenom en ons (for de som vil ha det) er en stor bonus (igjen,for de som er ute etter noe mer)

Jeg har aldri truffet noen som har gått hjem fra byen lei seg fordi de likte en gutt/jente å de ikke ville mer en en ons. Vil man derimot mer, så gi man navn og telefon nr, tar kontakt dagen etter å tar det derfra.

Det gjør ikke TS

Du ser enda ikke at du ikke kaster vekk tiden til de som faktisk vil noe seriøst. Du driter i de og gjemmer deg bak at "kloke mennesker forventer ingenting på byn" For all del, en fin unnskyldning som fraskriver deg alt ansvar, men i virkeligheten er holdningene dine egoistiske.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Du ser enda ikke at du ikke kaster vekk tiden til de som faktisk vil noe seriøst. Du driter i de og gjemmer deg bak at "kloke mennesker forventer ingenting på byn" For all del, en fin unnskyldning som fraskriver deg alt ansvar, men i virkeligheten er holdningene dine egoistiske.

Jeg vil ha noe seriøst, men jeg tørr påstå at ingen drar på byen for å finne seg kjæreste.

Om det faktisk skulle skje, så er dette noe som oppstår etter man har truffet hverandre edru/ flere ganger. Jeg klarer virkelig ikke å se hvorfor det er ego å kose seg på byen, å syns du legger fryktelig mye i noe så uskyldig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha noe seriøst, men jeg tørr påstå at ingen drar på byen for å finne seg kjæreste.

Om det faktisk skulle skje, så er dette noe som oppstår etter man har truffet hverandre edru/ flere ganger. Jeg klarer virkelig ikke å se hvorfor det er ego å kose seg på byen, å syns du legger fryktelig mye i noe så uskyldig

Her tar du feil.

Anonym poster: 22417e47a390f7495f9e27d2de76a0c8

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Her tar du feil.

Anonym poster: 22417e47a390f7495f9e27d2de76a0c8

Du må gjerne utdype.

Som sakt så sier jeg heller ikke neitakk hvis mannen i mitt liv dukker opp, om jeg så finner han på byen eller butikken. Men jeg har aldri gått ut på byen der målet har vært å finne en mann. En mann for en natt,kanskje, men ikke mer. Sier ikke at jeg avskriver alle jeg møter på byen, traff exen min på byen, men det var bare en bonus

Skrevet (endret)

Jeg klarer virkelig ikke å se hvorfor det er ego å kose seg på byen, å syns du legger fryktelig mye i noe så uskyldig

Jeg synes ikke det er ego dersom begge bare vil kose seg, slik at det er sagt. Dog, dersom man ser at noen blir veldig på, så kan man være grei, det koster ikke så veldig mye.

Når jeg var yngre, ble jeg lei meg når damene var på hele kvelden, men ga faen på slutten når de hadde fått kosen og oppmerksomheten de ville ha. Er ikke spesielt kjekt.

Endret av .-L-.
Gjest Chloè
Skrevet

Jeg synes ikke det er ego dersom begge bare vil kose seg, slik at det er sagt. Dog, dersom man ser at noen blir veldig på, så kan man være grei, det koster ikke så veldig mye.

Når jeg var yngre, ble jeg lei meg når damene var på hele kvelden, men ga faen på slutten når de hadde fått kosen og oppmerksomheten de ville ha. Er ikke spesielt kjekt.

Men det er ikke min jobb å passe på dine grenser? Hvorfor er du med på leken og akkurat hva er det du forventer? Hvis du får inntrykket av at du vil mer enn meg, så takker du enten for deg eller sier direkte hva du er ute etter.

Det siste der skjønner jeg ikke, du sier det ikke handler om sex, men jeg kan ikke skjønne hva annet det er. Det er ikke som om jenta avviser deg som person, hun kjenner deg ikke

Skrevet (endret)

Men det er ikke min jobb å passe på dine grenser? Hvorfor er du med på leken og akkurat hva er det du forventer? Hvis du får inntrykket av at du vil mer enn meg, så takker du enten for deg eller sier direkte hva du er ute etter.

Jeg har en del år på baken nå, så jeg forventer ingenting på byn. Har møtt en god del damer som tenker akkurat slik du og ts gjør og jeg er bare med på leken og har det gøy. Ser jeg tegn på egoisme dicher jeg hun da jeg er mer interessert i lagspillere og ikke folk som kun tenker på seg selv. Om jeg er interessert så sier jeg at jeg vil se hun igjen, enkelt og greit.

Det skader ikke deg å ta hensyn til andre mennesker. Du kaller det å passe på andre sine grenser, men hvis du bare opptatt av deg selv og driter i andre så vil det komme tilbake på deg.

Det siste der skjønner jeg ikke, du sier det ikke handler om sex, men jeg kan ikke skjønne hva annet det er. Det er ikke som om jenta avviser deg som person, hun kjenner deg ikke

Jeg vet da dette, men det gjør ikke de gutta som ikke har peiling. Når man får god kjemi med noen, og man liker personen, så blir man lei seg når hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det er ganske normalt. Så vil jeg bare si at ikke alle menn er ute etter sex. Jeg sa nei til en dame på byn som kun ville ha sex med meg :P Hun gikk da ut med en annen som hun ville bli sammen med, men trengte litt action og underholdning i mellom tiden. Synes ikke det var noe kjekt.

Du forstår at det er kjipt å ikke få sjangsen til å bli bedre kjent med en man faktisk har fått et veldig bra inntrykk av? Det er mange som tar det personlig når man blir avist, ikke alle har riktige tankemønstre og er herdet.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det faktum at kalkunen er på byen og sjekker damer, gjør meg ekstra lykkelig over å være etablert.

Anonym poster: 6c4ae3e780310f0aa35b860045b97674

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har vært luremus, har det rett og slett ikke vært meningen.

Har først gått opp for meg i ettertid.

Har f. eks i mitt fulle hode trodd at det å gå og sove/legge seg, betyr å sove.

Eller sagt rett ut til gutter at jeg vil sove med dem.

Og da har jeg ment sove, mens de tar det som sex, tror jeg. De har i hvert fall blitt fryktelig kåte. Jeg var bare ute etter noen å sove med fordi jeg synes det er koselig.

Har også klint med gutter og latt de klå, fordi det ser jeg på som ganske uskyldig.

Men de tror at det er ensbetydig med sex.

Tror jeg har skuffet et par gutter i mitt liv. Ikke helt meningen bestandig.

Men må da gå an å kose seg litt, uten at det betyr at man skal gå all the way. Eller?

Anonym poster: 4d3602c9d51d4d2da068a364ace07915

Gjest Katten.
Skrevet

Er det galt å ville ha kun uforpliktende moro nå?

Om TS kun velger ut de som vil ha uforpliktende moro og 'straffer' dem for det - er ikke det jævlig dumt?

Til og med kvinner liker sex. Ihvertfall de kvinnene jeg møter i ny og ne. Bør man da straffes for at man er ærlig i sine intensjoner?

Det vil jo bare føre til at fler og fler menn begynner å lyve for å få seg noe, da ærligheten tydeligvis straffer seg.

Det er forsåvidt moro. I min vennegjeng er vi veldig ærlige om våre intensjoner. Av og til går det dog en jævel i oss. Det er sport i å forføre luremuser. Det å få dem forelsket i oss, for så å droppe dem.

Vi har stor respekt for mennesker som er modig nok til å følge sine lyster på ærlig grunnlag. Vi hater folk som lurer folk (som både patetiske menn gjør samt patetiske kvinner).

Ikke at den åpenbare dobbeltmoralen hindrer oss i å synke på deres nivå. Det er jo en del som gjør historien så mye bedre i ettertid.

Jeg hater å såre mennesker, men jeg har ingen sympati for bevisste luremuser eller golddiggers.

• Liker 2
Gjest Chloè
Skrevet

Jeg har en del år på baken nå, så jeg forventer ingenting på byn. Har møtt en god del damer som tenker akkurat slik du og ts gjør og jeg er bare med på leken og har det gøy. Om jeg er interessert så sier jeg at jeg vil se hun igjen, enkelt og greit. Ser jeg tegn på egoisme dicher jeg hun da jeg er mest interessert i lagspillere og ikke folk som kun tenker på seg selv.

Det skader ikke deg å ta hensyn til andre mennesker. Du kaller det å passe på andre sine grenser, men hvis du bare opptatt av deg selv og driter i andre så vil det komme tilbake på deg.

Jeg vet da dette, men det gjør ikke de gutta som ikke har peiling. Når man får god kjemi med noen, og man liker personen, så blir man lei seg når hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det er ganske normalt. Så vil jeg bare si at ikke alle menn er ute etter sex. Jeg sa nei til en dame på byn som kun ville ha sex med meg :P Hun gikk da ut med en annen som hun ville bli sammen med, men trengte litt action og underholdning i mellom tiden. Synes ikke det var noe kjekt.

Du forstår at det er kjipt å ikke få sjangsen til å bli bedre kjent med en man faktisk har fått et veldig bra inntrykk av? Det er mange som tar det personlig når man blir avist, ikke alle har riktige tankemønstre og er herdet.

Akkurat hva er det jeg skal ta hensyn til? Før jeg kysser deg skal jeg gjøre det helt klart at dette bare er for en natt? Jeg vet jo ikke dette selv en gang, mest sannsynlig så er det jo det. Igjen, du tar ting altfor seriøst. Der er ingenting som kommer tilbake på meg foresten, jeg er snill som et lam.

Ang det siste du skriver så er det vel noe alle føler på en eller annen gang, er alikevel ingen grunn til å skrike uremus, jævla egoist, dårlig person å alt det du av en eller annen grunn mener er helt greit å lire av seg

Skrevet

Det er ingen som har sagt at det er galt å ha "uforpliktende morro", med de som ønsker det. Folk sier det er dårlig gjort å bruke de som ønsker noe seriøst som et bekreftelsesverktøy for å øke egen selvfølelse.

Gjest Chloè
Skrevet

Er det galt å ville ha kun uforpliktende moro nå?

Om TS kun velger ut de som vil ha uforpliktende moro og 'straffer' dem for det - er ikke det jævlig dumt?

Til og med kvinner liker sex. Ihvertfall de kvinnene jeg møter i ny og ne. Bør man da straffes for at man er ærlig i sine intensjoner?

Det vil jo bare føre til at fler og fler menn begynner å lyve for å få seg noe, da ærligheten tydeligvis straffer seg.

Det er forsåvidt moro. I min vennegjeng er vi veldig ærlige om våre intensjoner. Av og til går det dog en jævel i oss. Det er sport i å forføre luremuser. Det å få dem forelsket i oss, for så å droppe dem.

Vi har stor respekt for mennesker som er modig nok til å følge sine lyster på ærlig grunnlag. Vi hater folk som lurer folk (som både patetiske menn gjør samt patetiske kvinner).

Ikke at den åpenbare dobbeltmoralen hindrer oss i å synke på deres nivå. Det er jo en del som gjør historien så mye bedre i ettertid.

Jeg hater å såre mennesker, men jeg har ingen sympati for bevisste luremuser eller golddiggers.

Hva er en luremus for deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...