pressplay Skrevet 16. april 2013 #101 Skrevet 16. april 2013 Jenter er ofte interessert i mer etter et ons. Og begge vil kline. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Og poenget ditt er? På bekostning av andre? Altså, hæ? Vi er ute på byen, vi flørter, vi kliner litt og koser, men jeg sier jeg ikke vil bli med deg hjem. Så skriker du som en unge om at du har blitt lurt? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg setter bare to sammenlignbare eksempler opp mot hverandre for å få TS til å tenke litt. Diskusjonen må settes i lys av startinnlegget.
Yme Skrevet 16. april 2013 #102 Skrevet 16. april 2013 Ingen trenger å ta hensyn til noe som helst faktisk. Kvinner og menn liker å legge skylden på hverandre, men alle er like skyldige. Det er bare å akseptere at i et spill så kan du bli outplayed. Det er ikke et spill... Oppegående mennesker forstår at man ikke leker med andres følelser. Å se på sånt som et spill, er lavpanna "Paradise hotell"-mentalitet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #103 Skrevet 16. april 2013 Og poenget ditt er? Ditt poeng var at ons var likeverdig. Begge var kun interessert i et ligg. Og poenget mitt var at svært mange jenter er interessert i mer. Klining er like mye gjensidig som et ons. Det var poenget mitt. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #104 Skrevet 16. april 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg setter bare to sammenlignbare eksempler opp mot hverandre for å få TS til å tenke litt. Diskusjonen må settes i lys av startinnlegget. Nei det gjør du ikke
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #105 Skrevet 16. april 2013 Ingen trenger å ta hensyn til noe som helst faktisk. Kvinner og menn liker å legge skylden på hverandre, men alle er like skyldige. Det er bare å akseptere at i et spill så kan du bli outplayed. ... Det handler jo ikke om å bli outplayed, altså hallo Dette er ikke league of legends, dette er virkeligheten. Der kan du enten være grei eller oppføre deg som en dust. Nå forventer ikke jeg at damene skal ta hensyn til meg i det hele tatt, men jeg er no i alle fall ærlig med dem. Like folk leker best, er du en dust tiltrekker du deg duster. 1
pressplay Skrevet 16. april 2013 #106 Skrevet 16. april 2013 Nei det gjør du ikke Argumenter hvorfor. Jeg har argumentert hvorfor jeg mener det er sammenlignbart. 1
pressplay Skrevet 16. april 2013 #107 Skrevet 16. april 2013 Ditt poeng var at ons var likeverdig. Begge var kun interessert i et ligg. Og poenget mitt var at svært mange jenter er interessert i mer. Klining er like mye gjensidig som et ons. Det var poenget mitt. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Nei, det var ikke mitt poeng. Poenget mitt er at menn ofte blir beskyldt for å bare tenke på en ting. Det som er sammenlignbart er at du ønsker å flørte og kysse med gutter for å få bekreftelse uten å informere gutten om at flørten ikke betyr noe mens gutter som forteller jenter hva som helst for å få seg et ligg vil ha bekreftelsen det gir. I begge situasjoner risikerer man å såre motparten fordi den andre tror det ligger mer til grunn for romansen men begge blir utnyttet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #108 Skrevet 16. april 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg setter bare to sammenlignbare eksempler opp mot hverandre for å få TS til å tenke litt. Diskusjonen må settes i lys av startinnlegget. Gutter pleier ikke å gi klar og tydelig beskjed om at de kun er ute etter sex. Akkurat som jeg ikke gir klar og tydelig beskjed om at jeg kun er ute etter klining. De tingene går ut på det samme etter min mening. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #109 Skrevet 16. april 2013 Nei, det var ikke mitt poeng. Poenget mitt er at menn ofte blir beskyldt for å bare tenke på en ting. Det som er sammenlignbart er at du ønsker å flørte og kysse med gutter for å få bekreftelse uten å informere gutten om at flørten ikke betyr noe mens gutter som forteller jenter hva som helst for å få seg et ligg vil ha bekreftelsen det gir. I begge situasjoner risikerer man å såre motparten fordi den andre tror det ligger mer til grunn for romansen men begge blir utnyttet. Da er vi enige Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #110 Skrevet 16. april 2013 Gutter pleier ikke å gi klar og tydelig beskjed om at de kun er ute etter sex. Akkurat som jeg ikke gir klar og tydelig beskjed om at jeg kun er ute etter klining. De tingene går ut på det samme etter min mening. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Rettferdigjører det handlingen din da? Ja, noen menn er duster, men du trenger ikke å være dust for det om.
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #111 Skrevet 16. april 2013 Argumenter hvorfor. Jeg har argumentert hvorfor jeg mener det er sammenlignbart. Du skrev "..eller lurer damene til å tro at det blir noe mer hvis jeg vet at jeg ikke ønsker det. Det er sårende å bli lurt på den måten" Sitter du her å forteller meg at du blir såret fordi jeg roter med deg , men ikke ligger med deg? Hjertet ditt knuses i tusen biter og du går hjem en lørdagskveld å griner fordi du ikke fikk deg noe? Det sårer ingen å kline litt på byen! Du er bare bitter fordi det ikke ble noe på deg, du ble ikke såret. Ærlig talt mann. Dette er noe helt annen enn hvis en jente utnytter deg for bekreftelse i flere mnd, men det er ikke det vi snakker om nå.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #112 Skrevet 16. april 2013 Rettferdigjører det handlingen din da? Ja, noen menn er duster, men du trenger ikke å være dust for det om. Nei, det rettferdiggjør ingenting. Jeg trodde pressplay mente det var mer moralsk å ha et ons. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest Teemo Skrevet 16. april 2013 #113 Skrevet 16. april 2013 Det er ikke et spill... Oppegående mennesker forstår at man ikke leker med andres følelser. Å se på sånt som et spill, er lavpanna "Paradise hotell"-mentalitet. Er jo et sjansespill. Du tar jo sjansen. Ikke noe å skrike luremus for.
pressplay Skrevet 16. april 2013 #114 Skrevet 16. april 2013 Gutter pleier ikke å gi klar og tydelig beskjed om at de kun er ute etter sex. Akkurat som jeg ikke gir klar og tydelig beskjed om at jeg kun er ute etter klining. De tingene går ut på det samme etter min mening. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Det er jo AKKURAT det jeg sier! Endelig forstod du det!
Yme Skrevet 16. april 2013 #115 Skrevet 16. april 2013 Er jo et sjansespill. Du tar jo sjansen. Ikke noe å skrike luremus for. Det kommer, som sagt, helt an på hvilken mentalitet man har.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #116 Skrevet 16. april 2013 Det er jo AKKURAT det jeg sier! Endelig forstod du det! Jeg var litt treig, sorry! Men vi er nok helt enige ja. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
pressplay Skrevet 16. april 2013 #117 Skrevet 16. april 2013 Du skrev "..eller lurer damene til å tro at det blir noe mer hvis jeg vet at jeg ikke ønsker det. Det er sårende å bli lurt på den måten" Sitter du her å forteller meg at du blir såret fordi jeg roter med deg , men ikke ligger med deg? Hjertet ditt knuses i tusen biter og du går hjem en lørdagskveld å griner fordi du ikke fikk deg noe? Det sårer ingen å kline litt på byen! Du er bare bitter fordi det ikke ble noe på deg, du ble ikke såret. Ærlig talt mann. Dette er noe helt annen enn hvis en jente utnytter deg for bekreftelse i flere mnd, men det er ikke det vi snakker om nå. Nei, det er ikke det jeg sier. Det handler ikke om sex. Ingen må ha sex med en annen, men hvis du gir uttrykk for at du er interessert i en person og den andre ikke oppfatter at flørten gjelder bare for denne kvelden så kan det være sårende å vite at personen ikke er interessert i deg allikevel. Man sier at kvinner er så mye mer sosialt intelligent enn menn, men nå får du meg til å lure. 1
Yme Skrevet 16. april 2013 #118 Skrevet 16. april 2013 Man sier at kvinner er så mye mer sosialt intelligent enn menn, men nå får du meg til å lure. Det der er bare en feiltolkning. Det er en del forskning som viser at damer er ekstremt mye bedre enn menn, når det kommer til å lese subtilt kroppsspråk... Dette har folk greid å få til at damer her mer sosial-IQ, av en eller annen grunn.
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #119 Skrevet 16. april 2013 Nei, det er ikke det jeg sier. Det handler ikke om sex. Ingen må ha sex med en annen, men hvis du gir uttrykk for at du er interessert i en person og den andre ikke oppfatter at flørten gjelder bare for denne kvelden så kan det være sårende å vite at personen ikke er interessert i deg allikevel. Man sier at kvinner er så mye mer sosialt intelligent enn menn, men nå får du meg til å lure. Det er ingenting å lure på, vi snakker om flørting på byen. Jeg kliner ikke med hvem som helst, og du kan da være sikker på at jeg syns du er en grei kar og jeg har lyst, men det er bare det det betyr, verken mer eller mindre. Ikke har jeg hatt inntrykk av noe annet heller, men nå får du meg til å lure.
Hapa Skrevet 16. april 2013 #120 Skrevet 16. april 2013 Det er ingenting å lure på, vi snakker om flørting på byen. Jeg kliner ikke med hvem som helst, og du kan da være sikker på at jeg syns du er en grei kar og jeg har lyst, men det er bare det det betyr, verken mer eller mindre. Ikke har jeg hatt inntrykk av noe annet heller, men nå får du meg til å lure. Når du kliner med en mann på byen og får inntrykk av at han faktisk er interessert i deg som noe mer enn en flørt/klining/kos, hva gjør du da? Sier du i fra om dine intensjoner dersom han faktisk er ute etter noe mere enn en fling den kvelden, eller bruker du ham fordi det passer deg? Det er sikkert lettest å gi faen, men er ikke det stygt gjort da? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå