Gjest .-L-. Skrevet 17. april 2013 #161 Skrevet 17. april 2013 (endret) Akkurat hva er det jeg skal ta hensyn til? Før jeg kysser deg skal jeg gjøre det helt klart at dette bare er for en natt? Jeg vet jo ikke dette selv en gang, mest sannsynlig så er det jo det. Igjen, du tar ting altfor seriøst. Der er ingenting som kommer tilbake på meg foresten, jeg er snill som et lam. Ang det siste du skriver så er det vel noe alle føler på en eller annen gang, er alikevel ingen grunn til å skrike uremus, jævla egoist, dårlig person å alt det du av en eller annen grunn mener er helt greit å lire av seg Jeg tror ikke vi diskuterer helt det samme, for ts skrev i sitt startinnlegg, at hun brukte menn for bekreftelse. Det er det som er temaet i diskusjonen og det er derfor jeg er seriøs. Du trenger ikke å gjøre en dritt før du kysser meg. Bare ikke bruk meg som et bekreftelsesverktøy slik at du føler deg bedre, for det er veldig egoistisk. Spesielt hvis jeg er seriøs og faktisk vil bli kjent med deg. Ellers kan vi bare ha det morro. Så prøver jeg å si at folk blir lei seg når de blir avist, selv om alt det du sier om at de ikke burde ta det personlig osv, er riktig, så blir folk det for det om. Det er en del snille gutter som går på store smeller her, noe jeg også gjorde når jeg var yngre. Jeg er kanskje for seriøs, men jeg er veldig beskytende ovenfor mine broes, og jeg liker ikke at hoes utnytter dem for bekreftelse. Endret 17. april 2013 av .-L-. 1
Gjest Katten. Skrevet 17. april 2013 #162 Skrevet 17. april 2013 Hva er en luremus for deg da? En person som bevisst går inn for å skape gale forventninger hos motparten.
Gjest Chloè Skrevet 17. april 2013 #163 Skrevet 17. april 2013 (endret) Jeg tror ikke vi diskuterer helt det samme, for ts skrev i sitt startinnlegg, at hun brukte menn for bekreftelse. Det er det som er temaet i diskusjonen og det er derfor jeg er seriøs. Du trenger ikke å gjøre en dritt før du kysser meg. Bare ikke bruk meg som et bekreftelsesverktøy slik at du føler deg bedre, for det er veldig egoistisk. Spesielt hvis jeg er seriøs og faktisk vil bli kjent med deg. Ellers kan vi bare ha det morro. Så prøver jeg å si at folk blir lei seg når de blir avist, selv om alt det du sier om at de ikke burde ta det personlig osv, er riktig, så blir folk det for det om. Vi diskuterer nok det samme, men vi ser ikke likt på det. Jeg sier bare at du ikke kan vite forskjellen mellom en som gjør det for bekreftelse, å en som gjør det fordi hun har lyst på deg. Å akkurat hva er forskjellen for deg? Resultatet vil trolig bli det samme. En person som bevisst går inn for å skape gale forventninger hos motparten. Hva mener du med bevisst går inn for det? Om jeg vet at jeg ikke vil ha ons, men alikevel roter med deg hele kvelden, er jeg en luremus da? Eller har jeg, i likhet med alle andre lov å sette grenser for meg selv? Endret 17. april 2013 av blondina90
Gjest Katten. Skrevet 17. april 2013 #164 Skrevet 17. april 2013 Hva mener du med bevisst går inn for det? Om jeg vet at jeg ikke vil ha ons, men alikevel roter med deg hele kvelden, er jeg en luremus da? Eller har jeg, i likhet med alle andre lov å sette grenser for meg selv? Det kommer an på hva du legger i roting. For meg er det inklusivt heftig tafsing. Skal være sagt at jeg ikke legger så mye i ren klining på byen. Det er no biggie. Men det kan selvfølgelig være mye mer i kortene - altså hvor det blir ganske så direkte hintet til at mer skal skje. Og din insinuasjon om at jeg mener alle jenter skal tvinges til sex om de hinter til det, kan du tusle lengre ut på landet med. 1
Gjest Chloè Skrevet 17. april 2013 #165 Skrevet 17. april 2013 (endret) Det kommer an på hva du legger i roting. For meg er det inklusivt heftig tafsing. Skal være sagt at jeg ikke legger så mye i ren klining på byen. Det er no biggie. Men det kan selvfølgelig være mye mer i kortene - altså hvor det blir ganske så direkte hintet til at mer skal skje. Og din insinuasjon om at jeg mener alle jenter skal tvinges til sex om de hinter til det, kan du tusle lengre ut på landet med. Altså, hvis jeg hviser deg i øret om at jeg gleder meg til å ha deg inni meg inatt så skjønner jeg det. Ellers ikke. Det siste har hvertfall ikke jeg hintet noe om, hvis det var sånn du leste svaret mitt. Det klarte du helt fint å hinte til selv. Ikke tvinges, men at det er helt greit å gjøre verre ting bare fordi du ikke fikk deg noe Endret 17. april 2013 av blondina90
Gjest Katten. Skrevet 17. april 2013 #166 Skrevet 17. april 2013 Altså, hvis jeg hviser deg i øret om at jeg gleder meg til å ha deg inni meg inatt så skjønner jeg det. Ellers ikke. Det siste har hvertfall ikke jeg hintet noe om, hvis det var sånn du leste svaret mitt. Det klarte du helt fint å hinte til selv. Ikke tvinges, men at det er helt greit å gjøre verre ting bare fordi du ikke fikk deg noe Det er helt greit for deg å være en real luremus, som f.eks. å hviske slike ting i øret mitt (om du tror det er den eneste formen for hinting om sex, så bør du lese deg litt opp på menneskelig kommunikasjon), kun for å få bekreftelse for så å dra - så ser ikke jeg problemet med at jeg bruker litt lengre tid på å hviske fine ting om framtiden i øret ditt, kun for å få bekreftelse samt en god historie på kjøpet. 2
Gjest Chloè Skrevet 17. april 2013 #167 Skrevet 17. april 2013 Det er helt greit for deg å være en real luremus, som f.eks. å hviske slike ting i øret mitt (om du tror det er den eneste formen for hinting om sex, så bør du lese deg litt opp på menneskelig kommunikasjon), kun for å få bekreftelse for så å dra - så ser ikke jeg problemet med at jeg bruker litt lengre tid på å hviske fine ting om framtiden i øret ditt, kun for å få bekreftelse samt en god historie på kjøpet. Slutt å brife med dine sex ferdigheter og livserfaring i hver diskusjon å samtidig rakke ned på andres. Nei, det er ikke helt greit. Det som derimot er hundre ganger verre, da det går på ekte følelser og ikke kåthet, er det du skriver på slutten her. Det gjør deg til en dritt, søppel av en mann.
Gjest Katten. Skrevet 17. april 2013 #168 Skrevet 17. april 2013 Slutt å brife med dine sex ferdigheter og livserfaring i hver diskusjon å samtidig rakke ned på andres. Nei, det er ikke helt greit. Det som derimot er hundre ganger verre, da det går på ekte følelser og ikke kåthet, er det du skriver på slutten her. Det gjør deg til en dritt, søppel av en mann. Slutt å skrive teite ting, så skal jeg slutte å rakke ned på dem. Aha. Så du tror ikke at sex er koblet opp mot følelser? Tror du virkelig at det eneste en mann føler i det han blir avvist - ut av det blå - er en tapt ereksjon og orgasme? Ekte følelser er så mangt. Har du ingen respekt for mine følelser eller andre menns følelser, hvorfor skal jeg ha respekt for dine? Som jeg sa i mitt første innlegg her: TS straffer menn som er ærlige om sine intensjoner ved å være uærlig om sine intensjoner. Når dette gjøres mange nok ganger, kan jeg garanterer deg at ordet spres. Om en av mine bekjente blir straffet for å være ærlig med sine intensjoner, ved at jenta er uærlig med sine - og at dette tydelig er et mønster - har verken jeg, eller de fleste i vennegjengen, noe i mot å la henne smake egen medisin. Vi kan nemlig være sjarmerende om vi bare vil. Det vil faktisk gå sport i det. En utfordring. Hvem klarer det? Hvor kjapt? Hvordan da? Ah, gode historier som deles over en øl eller atten. Nå skal det være sagt at det er en god stund siden dette skjedde sist. Tror det er en av følgende årsaker til det: A) Vi er kommet i en alder hvor slike fjortistendenser har forsvunnet. B) Hele vennegjengen har fått både bedre smak i damer og mer erfaring. C) Den innerste kjerne er samtlige i forhold eller på jakt etter livets kjærlighet. Hadde dog ikke sagt nei til litt enkel underholdning. 2
Gjest Chloè Skrevet 18. april 2013 #169 Skrevet 18. april 2013 Slutt å skrive teite ting, så skal jeg slutte å rakke ned på dem. Aha. Så du tror ikke at sex er koblet opp mot følelser? Tror du virkelig at det eneste en mann føler i det han blir avvist - ut av det blå - er en tapt ereksjon og orgasme? Ekte følelser er så mangt. Har du ingen respekt for mine følelser eller andre menns følelser, hvorfor skal jeg ha respekt for dine? Som jeg sa i mitt første innlegg her: TS straffer menn som er ærlige om sine intensjoner ved å være uærlig om sine intensjoner. Når dette gjøres mange nok ganger, kan jeg garanterer deg at ordet spres. Om en av mine bekjente blir straffet for å være ærlig med sine intensjoner, ved at jenta er uærlig med sine - og at dette tydelig er et mønster - har verken jeg, eller de fleste i vennegjengen, noe i mot å la henne smake egen medisin. Vi kan nemlig være sjarmerende om vi bare vil. Det vil faktisk gå sport i det. En utfordring. Hvem klarer det? Hvor kjapt? Hvordan da? Ah, gode historier som deles over en øl eller atten. Nå skal det være sagt at det er en god stund siden dette skjedde sist. Tror det er en av følgende årsaker til det: A) Vi er kommet i en alder hvor slike fjortistendenser har forsvunnet. B) Hele vennegjengen har fått både bedre smak i damer og mer erfaring. C) Den innerste kjerne er samtlige i forhold eller på jakt etter livets kjærlighet. Hadde dog ikke sagt nei til litt enkel underholdning. Ja, etter en tur på byen så skriker du nok fordi du gikk glipp av et knull, ikke fordi det såra følelsene dine. TS straffer menn som er ærlige? Hvor da? Jeg ser at hun skriver at hun sier ifra hvis de vil noe mer, å ikke gir nr sitt. Vi snakker om hvordan noen oppfører seg på byen, det du å dine venner gjør for å ta igjen er lavmål. Hadde en jente gjort dette i flere mnd (sånn som mange drittsekker faktisk gjør) så er det en annen sak å ta hevn. Det er alltid lov å si stopp, om jeg så har låvet deg å knullet vette av deg, så har jeg lov å ombestemme meg både en og ti ganger, uten at du skal kalle meg litt av hvert å få meg på kroken, for så å gi faen. For hvordan vet du at jeg i utgangspunktet ikke mente det jeg sa?
Gjest Katten. Skrevet 18. april 2013 #170 Skrevet 18. april 2013 Ja, etter en tur på byen så skriker du nok fordi du gikk glipp av et knull, ikke fordi det såra følelsene dine. TS straffer menn som er ærlige? Hvor da? Jeg ser at hun skriver at hun sier ifra hvis de vil noe mer, å ikke gir nr sitt. Vi snakker om hvordan noen oppfører seg på byen, det du å dine venner gjør for å ta igjen er lavmål. Hadde en jente gjort dette i flere mnd (sånn som mange drittsekker faktisk gjør) så er det en annen sak å ta hevn. Det er alltid lov å si stopp, om jeg så har låvet deg å knullet vette av deg, så har jeg lov å ombestemme meg både en og ti ganger, uten at du skal kalle meg litt av hvert å få meg på kroken, for så å gi faen. For hvordan vet du at jeg i utgangspunktet ikke mente det jeg sa? Nå er ikke jeg på byen med sex for øyet, samt det er flere år siden forrige ONS. Og ja, jeg har faktisk blitt skikkelig såret en gang, fordi jeg møtte ei jente jeg hadde en fantastisk kjemi med og storkoste meg med. Hun var dog kun ute etter bekreftelse i form av klining og vissheten om at jeg ville ha henne. Det var skikkelig crap der og da, men c'est la vie. Har aldri lagt noe i hverken klining eller mer på byen etter det. Det er bare kos og moro. Anbefaler deg å lese hva jeg skriver: om ei jente gjør dette mange nok ganger, så vil det komme folk for øret. Hva er forskjellen på å lure menn og kvinner, egentlig? Om du lurer fem av mine kamerater, har jeg ingen skrupler med å lure deg. Om du har ryktet på deg for å være den verste luremusa i byen, så har jeg ingen skrupler med å lure deg. Er du ei vanlig jente som trekker deg for noe som usikkerhet, så er det min glede å heller lage god kveldsmat og tilbringe natten med pjusking og sove i lag. Jeg belønner god oppførsel og straffer dårlig. Og tro meg - jeg blir nok straffet for min dårlige oppførsel òg, bare på en særdeles mer morsom måte 1
twang Skrevet 18. april 2013 #171 Skrevet 18. april 2013 Det jeg ikke skjønner er å kline og være intim med en person du ikke er interessert i å utvikle noe mer med. Altså man er intim med folk man føler seg tiltrukket til og dersom du gjør det bare for ha morro så er du en type jente jeg håper aldri kommer til å møte. Selv om dere jenter tror gutter bare er ute etter sex så glemmer dere også at vi har følelser også. Tenk om en gutt klinte med deg, sa masse fine ting til deg en kveld, og plutselig er han borte, du får ikke mldinger eller noe svar tilbake, jo du tenker at enten gjorde du noe galt, eller om han fant noen bedre... Ingen av dem er spesielt hyggelig.
pingeline Skrevet 18. april 2013 #172 Skrevet 18. april 2013 Man har lov å si nei eller å ombestemme seg, og ingen har "rett" til å bli sur for det. Når det er sagt så mener jeg at intensjoner betyr alt i en sånn setting. Hvis du blir klar over at du gir noen feil signaler, men fortsetter i samme stil (på deres bekostning) istedet for å oppklare misforståelsen fordi du selv oppnår goder, så fører du dem bak lyset med vilje. Og hvis dette er noe du gjør relativt ofte, så er det egoistisk utnytting av andre mennesker. Dette er helt uavhengig kjønn. 1
Gjest Raindrops Skrevet 18. april 2013 #173 Skrevet 18. april 2013 Jeg synes det er patetisk å søke bekreftelse på den måten. Husker godt en veninne som holdt på på lignende måte hele tiden, hun gikk aldri så langt at det var fysisk da. Sendte lange flørtende blikk fra dansegulvet, men når mennene kom bort så behandlet hun dem som luft, hun ville bare vite at hun kunne få dem om hun ville. Det er noe litt trist med slike jenter. 3
karbruas Skrevet 18. april 2013 #174 Skrevet 18. april 2013 Jeg syns det er mye verre om man snur situasjonen. Jeg møtte en fyr jeg hadde hatt et godt øye til på byen en gang. VI danset og snakket sammen, bestemte meg for å bli med han hjem for å bli bedre kjent. Da vi kom hjem ga han inntrykk for at han ville ha sex. Jeg sa at jeg så på han som en bra fyr, og at hvis han var interessert i meg så kunne vi stå over denne gangen og heller vente til vi ble bedre kjent. nei det var det ikke snakk om.. hvis jeg ikke hadde sex med han der og da så var jeg en snerpete luremus, fordi stakkaren måtte jo få tømt seg etter en kveld på byen! Han gidde meg en så stor skyldfølelse over det hele at jeg rett og slett gidde etter og hadde sex med han, han ga også inntrykk for at jeg var ei kulere jente om jeg gjorde det.. Følte meg bare skitten og ekkel dagen etter. Jeg har ikke hørt noe fra han etter det. Jeg var jo bare såååå horete som hadde hatt ons med han.. Det er utrolig at det er så viktig for gutter å få tømt seg at det går over omtrent alt annet. Uansett hva som skjer på byen så er alltid jenta enten luremus eller hore.. Det virker ikke som om det er noen nyanser en gang.. Jeg og venninnene mine har opplevd langt flere slike situasjoner.. Det er IKKE mange gutter som tar skade av at ei jente sier nei en gang i blant, uansett hvor mye hun har lagt opp til situasjonen. Et nei er et nei. Folk kan ombestemme seg, og det er lov!! og jeg tror at det oftere skjer at jenter ombestemmer seg, enn at de faktisk går inn for å lure en person. Jeg skjønner heller ikke at en gutt kan ha særlig nytelse av å ha sex med en person som i utgangspunktet egentlig ikke ville... men det er nå meg da...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #175 Skrevet 18. april 2013 Vi hadde en slik jente som deg i gjengen vår (mer deg ordet hadde). Hun rota alltid med folk på byen/hjemmefester/overalt. Vi andre ble flaue av å se på og høre om det hele tiden, så vi sluttet å ha henne med oss. Det at du tror kameratene dine ser på deg som en ordentlig pike fordi du ikke knuller rundt er bare BS.. De har garantert to tanker i hodet. nr1. De tenker at du er en skikkelig luremus, og det er det ingen gutter som liker! nr2. De lurer på når du skal kose litt med dem. Anonym poster: 9bb0247b054e2ac77caedae7006f4818
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #176 Skrevet 18. april 2013 (endret) Vi diskuterer nok det samme, men vi ser ikke likt på det. Jeg sier bare at du ikke kan vite forskjellen mellom en som gjør det for bekreftelse, å en som gjør det fordi hun har lyst på deg. Å akkurat hva er forskjellen for deg? Resultatet vil trolig bli det samme. Resultatet kan bli det samme, men det er fremdeles to forskjellige ting å bruke noen for bekreftelse, og det å være med noen for å ha det gøy. Hva mener du med bevisst går inn for det? Om jeg vet at jeg ikke vil ha ons, men alikevel roter med deg hele kvelden, er jeg en luremus da? Eller har jeg, i likhet med alle andre lov å sette grenser for meg selv? Nei da er du ikke luremus. Du er luremus om du for eksempel sier vi skal hjem til deg, men så ditcher når byn er ferdig. Da har du hintet/sagt en ting, men gjør noe annet. Jeg er fullt klar over at man kan endre hva man føler iløpet av kvelden og ombestemme seg, men man har alikavel signalisert noe som man ikke gjennomfører. Det er akkurat som om en mann skulle sagt at han vil noe seriøst, men bare brukte deg for en ons. Bare at i dette tilfelle så blir mennene brukt for bekreftelse og ikke ons. Endret 18. april 2013 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #177 Skrevet 18. april 2013 Ekte følelser er så mangt. Har du ingen respekt for mine følelser eller andre menns følelser, hvorfor skal jeg ha respekt for dine? Av og til virker det som om vi skal være MANN og mammaen til damene samtidig, makes no sence. Som jeg sa i mitt første innlegg her: TS straffer menn som er ærlige om sine intensjoner ved å være uærlig om sine intensjoner. Når dette gjøres mange nok ganger, kan jeg garanterer deg at ordet spres. Om en av mine bekjente blir straffet for å være ærlig med sine intensjoner, ved at jenta er uærlig med sine - og at dette tydelig er et mønster - har verken jeg, eller de fleste i vennegjengen, noe i mot å la henne smake egen medisin. Vi kan nemlig være sjarmerende om vi bare vil. Yupp, vi er likedan. Hun blir svartelistet i vennegjengen som tilsier at vi ikke ser på hun som kjærestemateriale, men en som vi bare kan ha det gøy med.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #178 Skrevet 18. april 2013 Jeg syns det er mye verre om man snur situasjonen. Jeg møtte en fyr jeg hadde hatt et godt øye til på byen en gang. VI danset og snakket sammen, bestemte meg for å bli med han hjem for å bli bedre kjent. Da vi kom hjem ga han inntrykk for at han ville ha sex. Jeg sa at jeg så på han som en bra fyr, og at hvis han var interessert i meg så kunne vi stå over denne gangen og heller vente til vi ble bedre kjent. nei det var det ikke snakk om.. hvis jeg ikke hadde sex med han der og da så var jeg en snerpete luremus, fordi stakkaren måtte jo få tømt seg etter en kveld på byen! Han gidde meg en så stor skyldfølelse over det hele at jeg rett og slett gidde etter og hadde sex med han, han ga også inntrykk for at jeg var ei kulere jente om jeg gjorde det.. Følte meg bare skitten og ekkel dagen etter. Jeg har ikke hørt noe fra han etter det. Jeg var jo bare såååå horete som hadde hatt ons med han.. Det er utrolig at det er så viktig for gutter å få tømt seg at det går over omtrent alt annet. Uansett hva som skjer på byen så er alltid jenta enten luremus eller hore.. Det virker ikke som om det er noen nyanser en gang.. Jeg og venninnene mine har opplevd langt flere slike situasjoner.. Det er IKKE mange gutter som tar skade av at ei jente sier nei en gang i blant, uansett hvor mye hun har lagt opp til situasjonen. Et nei er et nei. Folk kan ombestemme seg, og det er lov!! og jeg tror at det oftere skjer at jenter ombestemmer seg, enn at de faktisk går inn for å lure en person. Jeg skjønner heller ikke at en gutt kan ha særlig nytelse av å ha sex med en person som i utgangspunktet egentlig ikke ville... men det er nå meg da... Det er synd at du opplevde det du beskrev her, det var ikke noe bra oppførsel av den mannen. Men, det betyr ikke at alle menn fortjener å oppleve noe liknende på byen, gjør det? Skal alle menn straffes fordi du opplevde noe fælt en gang med en mann? Anonym poster: 6733fd13f675d09539941e47b7ae321d
karbruas Skrevet 18. april 2013 #179 Skrevet 18. april 2013 Det er synd at du opplevde det du beskrev her, det var ikke noe bra oppførsel av den mannen. Men, det betyr ikke at alle menn fortjener å oppleve noe liknende på byen, gjør det? Skal alle menn straffes fordi du opplevde noe fælt en gang med en mann? Anonym poster: 6733fd13f675d09539941e47b7ae321d nei, men menn blir ikke "straffet" av å ikke få seg et ligg... en jente derimot blir mer eller mindre straffet uansett. Ligger hun ikke med han blir hun svartelista av vennegjengen, ligger hun med han er hun hore.. det er definitivt en større straff, enn det å ikke få seg noe en kveld på byen. Enkelte jenter får ødelagt ryktet sitt på grunn av sånt. Akkurat dette er det mange jeg kjenner som har opplevd.. Det virker som om der er noe som skjer ofte. Man kan diskutere hvorvidt en jente ikke burde flørte eller kline (indikere at hun vil noe mer) når hun ikke vil det.. Men å si at en mann blir straffet av å ikke få tømt seg blir for dumt, han dør ikke... På byen florerer det av menn som kun skal ha seg et ligg når det passer dem. De ordentlige og greie guttene hadde aldri "forventet" at en jente vil ha sex, selv om hun kliner og roter osv.. det kommer vel heller som en bonus om hun vil ha sex. En ordentlig fyr tenker kanskje " ok, hun vil ikke ha sex, det hadde vært deilig akkurat nå, men om hun ikke vil så er det greit. ikke noe jeg trenger å tyne henne for" Jeg mener ikke at alle menn fortjener å bli "straffet" som du sier. Jeg er bare skeptisk til holdningene enkelte har i forhold til dette.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #180 Skrevet 18. april 2013 nei, men menn blir ikke "straffet" av å ikke få seg et ligg... en jente derimot blir mer eller mindre straffet uansett. Ligger hun ikke med han blir hun svartelista av vennegjengen, ligger hun med han er hun hore.. det er definitivt en større straff, enn det å ikke få seg noe en kveld på byen. Enkelte jenter får ødelagt ryktet sitt på grunn av sånt. Akkurat dette er det mange jeg kjenner som har opplevd.. Det virker som om der er noe som skjer ofte. Man kan diskutere hvorvidt en jente ikke burde flørte eller kline (indikere at hun vil noe mer) når hun ikke vil det.. Men å si at en mann blir straffet av å ikke få tømt seg blir for dumt, han dør ikke... På byen florerer det av menn som kun skal ha seg et ligg når det passer dem. De ordentlige og greie guttene hadde aldri "forventet" at en jente vil ha sex, selv om hun kliner og roter osv.. det kommer vel heller som en bonus om hun vil ha sex. En ordentlig fyr tenker kanskje " ok, hun vil ikke ha sex, det hadde vært deilig akkurat nå, men om hun ikke vil så er det greit. ikke noe jeg trenger å tyne henne for" Jeg mener ikke at alle menn fortjener å bli "straffet" som du sier. Jeg er bare skeptisk til holdningene enkelte har i forhold til dette. Denne diskusjonen handler ikke om menn som er på byen for å få seg et ligg. Det handler om at TS flørter og kliner på byen for å få bekreftelse på at hun er god nok, uten at hun ønsker noe mer seriøst forhold. I åpningsinnlegget brydde hun seg lite om mannen hun flørta og klina med var ute etter noe mere seriøst, følelsene hans betydde ikke noe bare hun fikk sin dose med bekreftelse. Nå har TS moderert seg noe utover i tråden, men det var slik tråden startet. Mener du det er greit å la en mann tro at du søker noe seriøst, bare for å få bekreftelse gjennom flørt og klining, for så å gi f... i ham for alltid etterpå? Det er stygt gjort, uansett kjønn, men menns følelser er visst ikke så nøye for deg. men gjør det samme mot en kvinne, da blir det nok månelyst fra din side... Anonym poster: 6733fd13f675d09539941e47b7ae321d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå