Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker på byen.

Hva er det jeg gjør som er så slemt å som i dine øyne gjør meg til en dårlig person som ikke fortjener en snill mann? Må si jeg er mektig imponert av din analyse.

Er det det at jeg ombestemmer meg på veien å ikke vil ligge med deg? At jeg roter å får deg kåt ,når jeg vet jeg ikke vil ha ons? At jeg er litt med deg,ser at det ikke er noe kjemi,å går videre til neste?

Nå har jeg egentlig fått nok, gidder ikke å svare deg, du får klare deg selv.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloè
Skrevet

Nå har jeg egentlig fått nok, gidder ikke å svare deg, du får klare deg selv.

Nå ble jeg lei meg

Skrevet (endret)

Nå ble jeg lei meg

Det var synd :P Du får lære deg å oppføre deg / "bli voksen" som folk sier. Kommer ingen vei med det du holder på med. Sier ikke det for å være frekk, men jeg kjenner meg igjen, for jeg var engang som deg da jeg var yngre.

Endret av .-L-.
Gjest Marsvinet
Skrevet

jeg blir ikke nødendigvis far eller økonomisk forpliktet til et barn bare fordi hun holder spermen min som gissel inni kroppen sin.

Jeg tror ikke at noen kvinner ønsker å "stjele" din sæd, så du er nok trygg :fnise:

Gjest Marsvinet
Skrevet

du luremusa det er ingenting du kan si som rettferdiggjør oppførselen din. det er irriterende å bruke en hel kveld på å velge seg ut ei også skal hu bare ha litt klinings og kos? hold deg unna flørting hvis du bare har tenkt til å lee i sølibat.

Tror du at kvinner kun er til for din nytelses skyld?

Gjest Kalkunen
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke at noen kvinner ønsker å "stjele" din sæd, så du er nok trygg :fnise:

Tror du at kvinner kun er til for din nytelses skyld?

man skulle nesten tro at kvinner selv var klar over hvor overfladiske de er, så den er nok mer ettertraktet enn hva du har av selvinnsikt, vesla. Det er vel bedre å se på dere som et nytelsesmiddel enn å fokusere på alle ulempene med dere?

Endret av Kalkunen
  • Liker 2
Skrevet (endret)

MEN hovedpoenget er at noen som henger opp kameraer rundt i huset for å filme sine erobringer, (eller filming av å bli avvist, antagelig vel fortjent) syns jeg rett og slett er motbydelig, og ikke bare det. ULOVLIG! Jeg gjentar som i forrige innlegg, Bedre å være luremus , rett og slett trekke seg fra det man har lagt opp(oppførsel på byen) til om man havner hjemme hos et sånnt menneske.

Endret av Bond
Gjest Kalkunen
Skrevet (endret)

MEN hovedpoenget er at noen som henger opp kameraer rundt i huset for å filme sine erobringer, (eller filming av å bli avvist, antagelig vel fortjent) syns jeg rett og slett er motbydelig, og ikke bare det. ULOVLIG! Jeg gjentar som i forrige innlegg, Bedre å være luremus , rett og slett trekke seg fra det man har lagt opp(oppførsel på byen) til om man havner hjemme hos et sånnt menneske.

Sorry mac, men det er ikke ulovelig å ha kameraovervåkning i eget hus.

Endret av Bond
Gjest Katten.
Skrevet

Så det er bedre å si med en gang at det ikke blir noe på deg, for da blir du hvertfall glad når det faktisk blir noe? Ser ikke ut som om jeg er den eneste som skjønner deres tankegang, så jeg fortsetter som før jeg. Gjør det jeg har lyst til, å sier ja/nei så mange ganger som jeg bare vil. Om du da er så bitter at du skriker luremus så er det ikke mitt problem

Jeg vet ikke helt om du har fått det med deg, men jeg er ikke på byen med annet enn venner og jeg har ikke ONS, ergo er jeg ikke i en posisjon hvor jeg opplever luremuser.

Det jeg derimot gjør, er å ha det moro med veletablerte luremuser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette egentlig. Er det ikke lov til å treffe en fyr som man flørter med og har det gøy med en kveld uten å MÅTTE ha sex etterpå? Hvorfor lurer man mannen fordi han ikke får seg sex, er virkelig alle gutter på byen bare ute etter sex? Jeg kunne aldri hatt ons, men da jeg var singel endte jeg jo opp i snakk med gutter et par kvelder. Da kunne vi jo henge sammen hele kvelden (forskjellen fra meg og TS er vel da at jeg bare hang med de jeg faktisk kunne bli interessert i da, og se noe mer med) og vi kysset som oftest ikke. Jeg pleide å si ifra relativt tidlig da, at jeg ikke likte å rote med tilfeldige folk på byen, men at det var veldig hyggelig å snakke med dem. Så da fikk de velge om de ville "kaste" bort kvelden på meg eller ikke, de endte faktisk som oftest med å bli.

Men igjen, jeg skjønner ikke hvorfor man som en person som ikke vil ha sex, snakker med en som vil ha sex, så er man luremus og ødelegger hele kvelden for den andre? Skal virkelig alt handle om sex? Mulig jeg er naiv, men jeg skjønner det bare ikke. Er virkelig ikke gutter/menn interessert i å snakke med jenter så lenge de ikke får seg noe på slutten av kvelden? Kan de ikke bare ha de morsomt en kveld med et annet menneske uten å føle seg lurt om de ikke kan ha sex på slutten av kvelden? For meg blir dette virkelig helt fjernt.

Anonym poster: ed4af20964472a80d6f23616ec8f8a84

• Liker 2
Skrevet

å dere må forstå at selv om mye smiger, flørting, lovord og lovnader er gitt så betyr ikke det at dere har rett på noe forhold bare fordi vi sjarmerte dere til spre beina for oss. Selv om vi ber dere ut på date så betyr det heller ikke at dere ikke skal få deres del av regninga og det er ikke sånn at i menn er nødt til å stille opp om vi plutselig skull ombestemme oss når i skal bli far. i bestemmer som sagt over egethodet og kropp, og jeg blir ikke nødendigvis far eller økonomisk forpliktet til et barn bare fordi hun holder spermen min som gissel inni kroppen sin.

Jeg velger å tro den siste delen her ble skrevet kun for å skjule hvem du er.

Siden du sa selv at du overdrev uttalelsene dine for å ikke gjenkjennes ;)

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er ute på byen er jeg ikke ute etter ONS,men liker å kline/ rote litt. Det jeg derimot ikke gidder er å bli beskyldt for å være luremus. Så når jeg treffer en fyr jeg har lyst til å kline med, og det er gjensidig, er jeg raskt ute med å si at: hvis du er ute etter å få deg noe i kveld bør du ikke kaste bort tiden på meg for med meg blir det ikke noe mer enn klinings.

At de fleste mannfolk allikevel velger å henge med meg, og at noen til og med tillater seg å kalle meg luremus på slutten av kvelden....... det driter jeg faktisk i, de ble advart.

Anonym poster: 082bbfeff64fca3cfc7ba92252fa0198

• Liker 3
Skrevet

Når jeg er ute på byen er jeg ikke ute etter ONS, og har ikke hatt det på ørten år, men liker å kline/ rote litt. Det jeg derimot ikke gidder er å bli beskyldt for å være lurepikk. Så når jeg treffer ei berte jeg har lyst til å kline med, og det er gjensidig, er jeg raskt ute med å si at: hvis du er ute etter å få deg noe i kveld bør du ikke kaste bort tiden på meg for med meg blir det ikke noe mer enn klinings.

At de fleste kvinnfolk allikevel velger å henge med meg, og at noen til og med tillater seg å kalle meg lurepikk på slutten av kvelden....... det driter jeg faktisk i, de ble advart.

Gjest Marsvinet
Skrevet

sex er mye bedre uten deg.

bare husk å si fra at du er på fjortisstadie mentalt enda til gutten så han vet han har å forholde seg til, så vi andre slipper å kaste bort tiden vår.

Folk som er på fjortisstadie mentalt kan finne på å ligge med noen, fordi de føler at de må, ikke fordi de egentlig vil. En voksen person vet å si i fra og sette grenser, selv om det kan skuffe den andre personen.

Skrevet (endret)

Folk som er på fjortisstadie mentalt kan finne på å ligge med noen, fordi de føler at de må, ikke fordi de egentlig vil. En voksen person vet å si i fra og sette grenser, selv om det kan skuffe den andre personen.

Ja, men en voksen person vil ikke leke med andres følelser, for å få bekreftelse og/eller nytelse på bekostning av andre.

Endret av Yme
  • Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn, samt svar

Bond, adm

Gjest Elissima
Skrevet

Når jeg er ute på byen er jeg ikke ute etter ONS, og har ikke hatt det på ørten år, men liker å kline/ rote litt. Det jeg derimot ikke gidder er å bli beskyldt for å være lurepikk. Så når jeg treffer ei berte jeg har lyst til å kline med, og det er gjensidig, er jeg raskt ute med å si at: hvis du er ute etter å få deg noe i kveld bør du ikke kaste bort tiden på meg for med meg blir det ikke noe mer enn klinings.

At de fleste kvinnfolk allikevel velger å henge med meg, og at noen til og med tillater seg å kalle meg lurepikk på slutten av kvelden....... det driter jeg faktisk i, de ble advart.

Bra moral!

Skrevet (endret)

Når jeg er ute på byen er jeg ikke ute etter ONS,men liker å kline/ rote litt. Det jeg derimot ikke gidder er å bli beskyldt for å være luremus. Så når jeg treffer en fyr jeg har lyst til å kline med, og det er gjensidig, er jeg raskt ute med å si at: hvis du er ute etter å få deg noe i kveld bør du ikke kaste bort tiden på meg for med meg blir det ikke noe mer enn klinings.

At de fleste mannfolk allikevel velger å henge med meg, og at noen til og med tillater seg å kalle meg luremus på slutten av kvelden....... det driter jeg faktisk i, de ble advart.

Anonym poster: 082bbfeff64fca3cfc7ba92252fa0198

Har aldri opplevd en dame som sier det. Som oftest må man bare kjenne det igjen på persontypen og hva magefølelsen sier.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Wow.. Etter å ha lest dette her må jo virkelig flesteparten av menn som har møtt meg på byen hate meg. Jeg liker å ha det gøy på byen, jeg drikker, flørter og kliner, men ligger så absolutt ikke med alle. Går til sengs med de jeg rett og slett synes er drop dead gorgeous (og det er faktisk rimelig ofte, men jeg liker å sjekke utvalget) :)

Det har ingenting å gjøre med at jeg føler meg bedre ved å vite at noen jeg finner veldig attraktiv har ønsket å være bort i meg.. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal akseptere å finne meg i drittslenging bare fordi jeg går videre til en ny fyr dersom jeg ikke ønsker å ta steget videre med en annen. Traff en fyr på byen i helga som jeg kom veldig godt overens med, men når vi skulle dra kunne jeg ikke likevel fordi det ble slutt med dama 3 dager siden.. Det sa han heller ikke noe om før etter flere timer, jeg ble ikke sint for det.

Poster som AB da jeg tviler på at jeg orker å ta del i denne diskusjonen.

Anonym poster: d245d732fa82b52899c3612481b9caa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere virkelig så usikre som dette? Så lett å fornærme og såre? Hvor gamle er dere? Nei, alle her inne ser ut til å måtte senke skuldrene noen hakk, slappe litt av og smile? Ting er så forbanna seriøst og fult av regler at man kaster opp.

Anonym poster: 026bf45edd2347a7537cf1a10f96477b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...