AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #201 Skrevet 18. april 2013 Det er helt greit for deg å være en real luremus, som f.eks. å hviske slike ting i øret mitt (om du tror det er den eneste formen for hinting om sex, så bør du lese deg litt opp på menneskelig kommunikasjon), kun for å få bekreftelse for så å dra - så ser ikke jeg problemet med at jeg bruker litt lengre tid på å hviske fine ting om framtiden i øret ditt, kun for å få bekreftelse samt en god historie på kjøpet. Når man roter med noen er det jo seksuelt, men det betyr jo ikke at man vil ha sex med personen. Jeg liker å rote med fremmede, men ikke å gå all the way. Er det ingen gutter som blir fornøyd med kun å kline? Sett bort i fra det med bekreftelse. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
karbruas Skrevet 18. april 2013 #202 Skrevet 18. april 2013 Kommer helt annpå om jeg liker jenten eller ikke. Jeg har ikke forventninger til noe mer uansett så om jeg har sex og jeg blir såret så er det på eget ansvar. Forrige gang sa jeg nei siden det virket som det var ugler i mosen og jeg hadde rett. Dog, hun kuttet meg ikke ut. Hun sa at hun var lei seg for det, og at hun holdt på med en annen. Ble ikke noe spesielt sur for det. Hun ga meg noen falske signaler da hun faktisk sa ja til å se meg igjen, men alikavel Møtte hun på byn liksom.. Det er ikke like enkelt om du er jente. ikke nok med at du blir såret, du får muligens også et par horerykter på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #203 Skrevet 18. april 2013 Du er utrolig hissig blondina90. På tide å bli voksen. Anonym poster: 37d2c716a4842244fdd1bea2105da24a 4
Gjest Katten. Skrevet 18. april 2013 #204 Skrevet 18. april 2013 Når man roter med noen er det jo seksuelt, men det betyr jo ikke at man vil ha sex med personen. Jeg liker å rote med fremmede, men ikke å gå all the way. Er det ingen gutter som blir fornøyd med kun å kline? Sett bort i fra det med bekreftelse. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Jeg har ofte vært fornøyd med kun klining. Forskjellen er at noen kvinner er mer ærlige i sine intensjoner enn andre. På samme er det mange kvinner som har vært fornøyd etter kun et ONS, fordi gutten ikke har lagt opp til noe mer - vært ærlig i sin intensjon. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #205 Skrevet 18. april 2013 Jeg har ofte vært fornøyd med kun klining. Forskjellen er at noen kvinner er mer ærlige i sine intensjoner enn andre. På samme er det mange kvinner som har vært fornøyd etter kun et ONS, fordi gutten ikke har lagt opp til noe mer - vært ærlig i sin intensjon. Hva mener du man skal si da? Hei, mitt navn er... Ikveld er jeg kun ute etter flørting og klining Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest Katten. Skrevet 18. april 2013 #206 Skrevet 18. april 2013 Hva mener du man skal si da? Hei, mitt navn er... Ikveld er jeg kun ute etter flørting og klining Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Tror virkelig noen brukere her er nødt til å oppleve litt mer av menneskelig kommunikasjon. Har du f.eks. hatt et ONS hvor det var veldig tydelig at mannen ikke ville noe mer enn bare ha sex? Hvordan kommuniserte han det?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #207 Skrevet 18. april 2013 Tror virkelig noen brukere her er nødt til å oppleve litt mer av menneskelig kommunikasjon. Har du f.eks. hatt et ONS hvor det var veldig tydelig at mannen ikke ville noe mer enn bare ha sex? Hvordan kommuniserte han det? Nei, det har ikke skjedd. De gangene jeg har hatt ons, har jeg ikke visst om det var bare det de ville, eller om de ville noe mer. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest Katten. Skrevet 18. april 2013 #208 Skrevet 18. april 2013 Ok. En ting mang en jente har sagt til meg, er 'Vi skal ikke ha sex i natt.' (det har forsåvidt blitt sex i de fleste tilfellene, men da har jeg ikke forventet det).
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. april 2013 #209 Skrevet 18. april 2013 Jeg gikk alltid ut i fra at de ikke vil mer jeg, så fikk det heller bli en hyggelig overraskelse dersom han ville treffe meg senere. Det mest irriterende er hvis de ber om tlf.nr ditt og ikke ringer. Da kunne du latt vært å få nr mitt da. Jeg hadde ikek grått over det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #210 Skrevet 18. april 2013 er derfor jeg har montert kamera på soverommet og i stua. da kan jeg dokumentere sånne som deg så dere ikke blir å kaste bort tiden på for andre og blir pent nødt til å endre dere eller ha dere vekk fra markedet Du er vel grunnen til at vi kvinner BLIR såkalte luremus. Fy faen som jeg hadde angret, hadde jeg hatt meg med deg. Bedre å være luremus enn å angre på å ha pult en gris. Anonym poster: 051b7c2254d111d485cc89f9dd317927
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #211 Skrevet 18. april 2013 Det er ikke like enkelt om du er jente. ikke nok med at du blir såret, du får muligens også et par horerykter på deg. Jeg tror ikke det er lettere å være jente. Vi opplever tøffe situasjoner på forskjellige måter.
Gjest Chloè Skrevet 19. april 2013 #212 Skrevet 19. april 2013 Du er utrolig hissig blondina90. På tide å bli voksen. Anonym poster: 37d2c716a4842244fdd1bea2105da24a Neitakk. Ok. En ting mang en jente har sagt til meg, er 'Vi skal ikke ha sex i natt.' (det har forsåvidt blitt sex i de fleste tilfellene, men da har jeg ikke forventet det). Så det er bedre å si med en gang at det ikke blir noe på deg, for da blir du hvertfall glad når det faktisk blir noe? Ser ikke ut som om jeg er den eneste som skjønner deres tankegang, så jeg fortsetter som før jeg. Gjør det jeg har lyst til, å sier ja/nei så mange ganger som jeg bare vil. Om du da er så bitter at du skriker luremus så er det ikke mitt problem
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #213 Skrevet 19. april 2013 Så det er bedre å si med en gang at det ikke blir noe på deg, for da blir du hvertfall glad når det faktisk blir noe? Ser ikke ut som om jeg er den eneste som skjønner deres tankegang, så jeg fortsetter som før jeg. Gjør det jeg har lyst til, å sier ja/nei så mange ganger som jeg bare vil. Om du da er så bitter at du skriker luremus så er det ikke mitt problem Jeg synes det er synd at du ikke vil ta mer hensyn, men jaja, da kommer du for det meste til å møte på menn som bare vil ha sex med deg. Hvis det er det du ønsker så er jo det win win.
Gjest Chloè Skrevet 19. april 2013 #214 Skrevet 19. april 2013 Jeg synes det er synd at du ikke vil ta mer hensyn, men jaja, da kommer du for det meste til å møte på menn som bare vil ha sex med deg. Hvis det er det du ønsker så er jo det win win. Hva burde jeg gjøre da? Gi meg et eksempel
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #215 Skrevet 19. april 2013 Hva burde jeg gjøre da? Gi meg et eksempel Hvis du vil ha en snill gutt med ryggrad, så må du være snill selv. Tenker du på byn? Eller generelt?
Gjest Jon Are Skrevet 19. april 2013 #216 Skrevet 19. april 2013 Det er verre å late som man er interessert for å få sex. Som kvinne , har du ingen plikt til å ligge med disse mennene. Med hilsen fra: Jon Are
Gjest Chloè Skrevet 19. april 2013 #217 Skrevet 19. april 2013 Hvis du vil ha en snill gutt med ryggrad, så må du være snill selv. Tenker du på byn? Eller generelt? Jeg tenker på byen. Hva er det jeg gjør som er så slemt å som i dine øyne gjør meg til en dårlig person som ikke fortjener en snill mann? Må si jeg er mektig imponert av din analyse. Er det det at jeg ombestemmer meg på veien å ikke vil ligge med deg? At jeg roter å får deg kåt ,når jeg vet jeg ikke vil ha ons? At jeg er litt med deg,ser at det ikke er noe kjemi,å går videre til neste?
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #218 Skrevet 19. april 2013 Jeg tenker på byen. Hva er det jeg gjør som er så slemt å som i dine øyne gjør meg til en dårlig person som ikke fortjener en snill mann? Må si jeg er mektig imponert av din analyse. Er det det at jeg ombestemmer meg på veien å ikke vil ligge med deg? At jeg roter å får deg kåt ,når jeg vet jeg ikke vil ha ons? At jeg er litt med deg,ser at det ikke er noe kjemi,å går videre til neste? blondina90 det du snakker om er ikke det ts snakker om. Ts bruker alle midler for å få det hun vil og driter i om hun villeder noen. Du snakker om å ta det steg for steg. Er det så vanskelig å forstå? ferdigdiskutert. 2
Gjest Marsvinet Skrevet 19. april 2013 #219 Skrevet 19. april 2013 (endret) Det er ikke noe negativt med å stoppe opp hvis ting ikke føles riktig. Man bestemmer over sin egen kropp. Selv om du har fløret, klint og tafset betyr ikke det automatisk at du må ligge med noen. Endret 19. april 2013 av Marsvinet
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #220 Skrevet 19. april 2013 Det er ikke noe negativt med å stoppe opp hvis ting ikke føles riktig. Man bestemmer over sin egen kropp. Selv om du har fløret, klint og tafset betyr ikke det automatisk at du må ligge med noen. å dere må forstå at selv om mye smiger, flørting, lovord og lovnader er gitt så betyr ikke det at dere har rett på noe forhold bare fordi vi sjarmerte dere til spre beina for oss. Selv om vi ber dere ut på date så betyr det heller ikke at dere ikke skal få deres del av regninga og det er ikke sånn at i menn er nødt til å stille opp om vi plutselig skull ombestemme oss når i skal bli far. i bestemmer som sagt over egethodet og kropp, og jeg blir ikke nødendigvis far eller økonomisk forpliktet til et barn bare fordi hun holder spermen min som gissel inni kroppen sin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå