Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. april 2013 #181 Skrevet 18. april 2013 Får man virkelig så store forventninger i løpet av en kveld på byen med litt klining og moro altså?Skulle tatt seg ut om jeg skulle hatt sex med, eller innledet et forhold med alle jeg har klina med på byen. Om en fyr kommer bort til meg vi finner tonen og begynner å kline litt, så har jeg alltid sett på det som ganske uskyldig moro og har ikke hatt noen forventninger om verken sex eller noe mer seriøst. Den avgjørelsen har jeg alltid tenkt at kommer på slutten av kvelden da man avgør om man skal gå hvert til sitt eller, bli med hjem eller utveksle telefonnummer. Tror aldri jeg har følt meg snytt om vi bare har gått hvert til vårt uten noe videre forpliktelser. Skal man liksom si i fra med en gang man møter personen at jeg ikke vil ha sex i kveld? Aldri falt meg inn en gag det. Er ikke det litt av gamet på byen da? Ma tar sjansen på en person og så ser man hvor det ender?
karbruas Skrevet 18. april 2013 #182 Skrevet 18. april 2013 Denne diskusjonen handler ikke om menn som er på byen for å få seg et ligg. Det handler om at TS flørter og kliner på byen for å få bekreftelse på at hun er god nok, uten at hun ønsker noe mer seriøst forhold. I åpningsinnlegget brydde hun seg lite om mannen hun flørta og klina med var ute etter noe mere seriøst, følelsene hans betydde ikke noe bare hun fikk sin dose med bekreftelse. Nå har TS moderert seg noe utover i tråden, men det var slik tråden startet. Mener du det er greit å la en mann tro at du søker noe seriøst, bare for å få bekreftelse gjennom flørt og klining, for så å gi f... i ham for alltid etterpå? Det er stygt gjort, uansett kjønn, men menns følelser er visst ikke så nøye for deg. men gjør det samme mot en kvinne, da blir det nok månelyst fra din side... Anonym poster: 6733fd13f675d09539941e47b7ae321d Jeg skjønner ikke helt. mener du at å kline/rote med noen er det samme som å gi uttrykk for å søke noe seriøst? med mindre en jente sier rett ut at hun kunne tenke seg og innlede noe seriøst med han, så burde det ikke være noen stor sorg for han at hun ikke vil det på tross av at hun har rota med han. Og hvor mange er det som sier slikt på byen? ytterst få.. Det er jo strengt tatt bare å gå videre til neste jente og håpe på at hun kanskje vil innlede noe seriøst, istedet for å gå rundt og svarteliste og sutre over den jenta som ikke var så seriøs som du først trodde. Stikker ei jente av etter å ha rota og flørta med deg, var du rett og slett ikke noe hun kunne tenkt seg å gå videre med, og da må man jo bare akseptere det.. skjønner ikke at man tenke annerledes om den situasjonen. men har skjønt at dette tydeligvis er noe som er fryktelig "stygt" gjort mot den stakkaren som står der forvirret med leppestift på halsen. Hadde en gutt gjort det samme mot meg hadde jeg ikke tenkt annerledes.. det hadde vært akkurat det samme. Han hadde det gøy, klina og koste seg med meg, men han kunne ikke tenke seg og være seriøs, og det er en ærlig sak. Jeg hadde iallefall ikke gått rundt og kalt han drittsekk og player av den grunn. Har aldri opplevd at dette har skjedd med en jente da.. men har sikkert skjedd. Hadde jeg derimot holdt på med en fyr en god stund og indikert at vi skulle bli et par, for så å stikke av og gi f, hadde jeg vært ei drittkjerring..akkurat dette er det noen som har gjort mot meg... Men det laaangt ifra det å flørte uskyldig på byen, du behandler disse to settingene som den samme..
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #183 Skrevet 18. april 2013 På samme måte som dere ikke liker å bli brukt til ons av en dere liker, så liker ikke vi å bli brukt som et bekreftelsesverktøy av en jente vi begynner å like. Så enkelt er det. 1
karbruas Skrevet 18. april 2013 #184 Skrevet 18. april 2013 På samme måte som dere ikke liker å bli brukt til ons av en dere liker, så liker ikke vi å bli brukt som et bekreftelsesverktøy av en jente vi begynner å like. Så enkelt er det. Å bli brukt som bekreftelsesverktøy og ons er to veldig forskjellige ting.
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #185 Skrevet 18. april 2013 (endret) Å bli brukt som bekreftelsesverktøy og ons er to veldig forskjellige ting. Ikke i våre øyne. Det er selvfølgelig to forskjellige handlinger, men begge er kjip. Hvis du møter en gutt på byn som du liker, og han bare vil ha ons, så er det akkurat det samme i mine øyne. Det er noe annet om dere har holdt på lenge. Endret 18. april 2013 av .-L-.
karbruas Skrevet 18. april 2013 #186 Skrevet 18. april 2013 Ikke i våre øyne. Det er selvfølgelig to forskjellige handlinger, men begge er kjip. Hvis du møter en gutt på byn som du liker, og han bare vil ha ons, så er det akkurat det samme i mine øyne. Det er noe annet om dere har holdt på lenge. Nettopp, det er to forskjellige handlinger. Og derfor er ikke begge handlingene likestilt i forhold til eventuelle reaksjoner. Å sitte der og føle på at en gutt blir irritert over at du ikke ville ligge med han, er mye verre enn å sitte der og føle på at den jenta du likte ikke ville gjøre noe annet enn å kline med deg.
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #187 Skrevet 18. april 2013 (endret) Nettopp, det er to forskjellige handlinger. Og derfor er ikke begge handlingene likestilt i forhold til eventuelle reaksjoner. Å sitte der og føle på at en gutt blir irritert over at du ikke ville ligge med han, er mye verre enn å sitte der og føle på at den jenta du likte ikke ville gjøre noe annet enn å kline med deg. Men ingen av oss som er i denne tråden blir irritert fordi du ikke vil ligge med oss. Vi ble, når vi ikke hadde møtt damer som ts før, såret fordi vi trodde vi hadde møtt en dame som var grei og hyggelig, men som egentlig kun brukte oss som underholdning og for bekreftelse. Hvis du ikke ser at det er like gale så er du trangsynt, sorry men det er sannheten. Du fikk føle en manns irritasjon, mens vi ble faktisk såret. Eller er det vanskelig å si nei til en ons? Blir man emosjonell av det? Jeg er ikke jente så jeg vet ikke, men det blir ikke jeg når jeg takker nei. Endret 18. april 2013 av .-L-.
karbruas Skrevet 18. april 2013 #188 Skrevet 18. april 2013 Men ingen av oss som er i denne tråden blir irritert fordi du ikke vil ligge med oss. Vi ble, når vi ikke hadde møtt damer som ts før, såret fordi vi trodde vi hadde møtt en dame som var grei og hyggelig, men som egentlig kun brukte oss som underholdning og for bekreftelse. Hvis du ikke ser at det er like gale så er du trangsynt, sorry men det er sannheten. Du fikk føle en manns irritasjon, mens vi ble faktisk såret. Jeg skjønner godt hva du vil inn på. men jeg er ikke helt enig. Jeg greier rett og slett ikke å henge med på at du likestiller de to situasjonene. Forskjellen på de to situasjonen er faktisk så enkel som at mannen forventer at kvinnen skal gjøre noe med kroppen sin, og kvinnen ikke. Tror du ikke en kvinne blir såret over at en mann ikke ser på henne som noe mer enn et engangsligg? og blir irritert over at hun ikke vil.
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #189 Skrevet 18. april 2013 (endret) Tror du ikke en kvinne blir såret over at en mann ikke ser på henne som noe mer enn et engangsligg? og blir irritert over at hun ikke vil. Det tror jeg hun gjør, hvis hun liker gutten. Resulatet av hendelsene er jo at man blir såret og derfor kan situasjonene likestilles. Ofte bruker jo damen mannen kun for sex også, så ja, det skjer liksom ikke bare en vei slik det kanskje fremståes når du sier det. Endret 18. april 2013 av .-L-.
Gjest Kalkunen Skrevet 18. april 2013 #190 Skrevet 18. april 2013 Det er bortkasta å prøve å disutere med luremusene. Kraniet er ikke større enn dyret som refereres til heller.
karbruas Skrevet 18. april 2013 #191 Skrevet 18. april 2013 Det tror jeg hun gjør, hvis hun liker gutten. Resulatet av hendelsene er jo at man blir såret og derfor kan situasjonene likestilles. Ofte bruker jo damen mannen kun for sex også, så ja, det skjer liksom ikke bare en vei slik det kanskje fremståes når du sier det. Nei den kan ikke likestilles. en dame kan bruke mannen for sex også, selv om det er litt sjeldnere. Uavhengig av kjønn så er situasjonen langt drøyere enn den du ser ut til å bli såret av. Blir en person lurt til og tro at det "er noe mer" av klining og flørting, har han ikke like stor rett til å synes det er kjipt som en person som blir lurt til sengs og strengt tatt har brukt både følelsene OG kroppen.
Gjest Teemo Skrevet 18. april 2013 #192 Skrevet 18. april 2013 Det beste med KG er mannfolka her som blir så sure fordi de ikke fikk seg et ligg en kveld. 2
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #193 Skrevet 18. april 2013 (endret) Nei den kan ikke likestilles. en dame kan bruke mannen for sex også, selv om det er litt sjeldnere. Uavhengig av kjønn så er situasjonen langt drøyere enn den du ser ut til å bli såret av. Det er nok veldig få av oss gutta som blir såret av dette i dag, da vi har litt erfaring på baken. Dog, jeg kjemper en sak for de snille og naive gutta som ikke har lært enda. Alt jeg ønsker er at damer tar litt mer hensyn til dem. Så slipper dere at de går badboy og bruker dere kun for ons. Blir en person lurt til og tro at det "er noe mer" av klining og flørting, har han ikke like stor rett til å synes det er kjipt som en person som blir lurt til sengs og strengt tatt har brukt både følelsene OG kroppen. Det er en kvinne sitt syn på saken, rett og slett. Har hun sex med meg tenker nå jeg: "Jaja, jeg fikk nå i alle fall hatt sex med hun jeg likte". Bryr meg ikke om at hun bruker kroppen min. Bryr meg mer om at hun har lekt med følelsene mine og kastet vekk tiden min som jeg kunne brukt på en ærlig dame. Jeg synes ikke du har noe RETT til å bestemme hva som er mest sårende eller galt da dette er subjektivt fra person til person. Du prøver å konstatere en objektiv sannhet som ikke eksisterer. Jeg mener nå i alle fall at det å bli såret er den samme følelsen uansett om det er fordi du ble brukt som underholdning og bekreftelse, eller sex. Det er grunnleggende biokjemi liksom.. Endret 18. april 2013 av .-L-.
karbruas Skrevet 18. april 2013 #194 Skrevet 18. april 2013 Det er nok veldig få av oss gutta som blir såret av dette i dag, da vi har litt erfaring på baken. Dog, jeg kjemper en sak for de snille og naive gutta som ikke har lært enda. Alt jeg ønsker er at damer tar litt mer hensyn til dem. Så slipper dere at de går badboy og bruker dere kun for ons. Det er en kvinne sitt syn på saken, rett og slett. Har hun sex med meg tenker nå jeg: "Jaja, jeg fikk nå i alle fall hatt sex med hun jeg likte". Bryr meg ikke om at hun bruker kroppen min. Bryr meg mer om at hun har lekt med følelsene mine og kastet vekk tiden min som jeg kunne brukt på en ærlig dame. Jeg synes ikke du har noe RETT til å bestemme hva som er mest sårende eller galt da dette er subjektivt fra person til person. Du prøver å konstatere en objektiv sannhet som ikke eksisterer. Jeg mener nå i alle fall at det å bli såret er den samme følelsen uansett om det er fordi du ble brukt som underholdning og bekreftelse, eller sex. Det er grunnleggende biokjemi liksom.. Nei. jeg er fortsatt ikke enig. jeg har lagt fram mine synspunkter, og det virker ikke som om vi kommer til å bli enig uansett. jeg har opplevd å bli brukt for sex, jeg har også opplevd å tro at jeg innledet et forhold til en person som egentlig bare lurte meg. erfaringsmessig syns jeg førstnevnte var langt verre. men ja jeg er enig i at sorg er subjektivt fra person til person.. men er som sagt fortsatt ikke enig i at de etter min mening kan likestilles..
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #195 Skrevet 18. april 2013 (endret) Nei. jeg er fortsatt ikke enig. jeg har lagt fram mine synspunkter, og det virker ikke som om vi kommer til å bli enig uansett. jeg har opplevd å bli brukt for sex, jeg har også opplevd å tro at jeg innledet et forhold til en person som egentlig bare lurte meg. erfaringsmessig syns jeg førstnevnte var langt verre. men ja jeg er enig i at sorg er subjektivt fra person til person.. men er som sagt fortsatt ikke enig i at de etter min mening kan likestilles.. Jeg er jo enig med deg, dersom dette har foregåt over lengre tid, da er han en dust. Er det en ons derimot med en man møter første gang på byn, så er vi ikke enige. Det var det jeg trodde vi snakket om. Endret 18. april 2013 av .-L-.
karbruas Skrevet 18. april 2013 #196 Skrevet 18. april 2013 Jeg er jo enig med deg, dersom dette har foregåt over lengre tid, da er han en dust. Er det en ons derimot med en man møter første gang på byn, så er vi ikke enige. Det var det jeg trodde vi snakket om. jeg syns han er en dust hvis det er ons også.. altså, å møte henne på byen, invitere henne med hjem "for å bli kjent" være såå hyggelig og koselig fram til du har oppnådd sex. "love" at du skal ringe eller sende melding, for så å g f etterpå. Men ja.. vi har vel bare rett og slett forskjellige meninger om dette uanset..tror ikke jeg får noe ut av og prøve og overbevise deg uansett.
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #197 Skrevet 18. april 2013 jeg syns han er en dust hvis det er ons også.. altså, å møte henne på byen, invitere henne med hjem "for å bli kjent" være såå hyggelig og koselig fram til du har oppnådd sex. "love" at du skal ringe eller sende melding, for så å g f etterpå. Jeg synes ikke det er greit å gi falske signaler heller, det er vi enige om.
karbruas Skrevet 18. april 2013 #198 Skrevet 18. april 2013 (endret) Jeg synes ikke det er greit å gi falske signaler heller, det er vi enige om. falske signaler for å oppnå sex er verre enn falske signaler for å oppnå bekreftelse. Vedder på at du er sjeleglad for at du tross alt ikke hadde hatt sex med en person som gjør noe så forferdelig mot deg som å gi deg falske signaler :-) Endret 18. april 2013 av karbruas
Gjest Raindrops Skrevet 18. april 2013 #199 Skrevet 18. april 2013 Klining og flørting på byen uten at det ender i noe mer ser jeg selvfølgelig på som helt greit, det er ikke noe galt i å ha det litt gøy og deretter fortsette kvelden hver for seg, det er alltid lov å si nei. Men å utnytte folk bare for å få bekreftelse på at man er noe å samle på blir noe helt annet. Jeg tror en del kvinner, og menn også, om enn på en litt annen måte, bruker byen som en arena for å styrke egoet sitt, og det er igrunn litt kvalmende. 1
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2013 #200 Skrevet 18. april 2013 (endret) falske signaler for å oppnå sex er verre enn falske signaler for å oppnå bekreftelse. Vedder på at du er sjeleglad for at du tross alt ikke hadde hatt sex med en person som gjør noe så forferdelig mot deg som å gi deg falske signaler :-) Kommer helt annpå om jeg liker jenten eller ikke. Jeg har ikke forventninger til noe mer uansett så om jeg har sex og jeg blir såret så er det på eget ansvar. Forrige gang sa jeg nei siden det virket som det var ugler i mosen og jeg hadde rett. Dog, hun kuttet meg ikke ut. Hun sa at hun var lei seg for det, og at hun holdt på med en annen. Ble ikke noe spesielt sur for det. Hun ga meg noen falske signaler da hun faktisk sa ja til å se meg igjen, men alikavel Møtte hun på byn liksom.. Endret 18. april 2013 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå