Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tror de fleste gutter setter pris på sistnevnte ja. at du ie vil noe mer er stort sett en fordel for de mennene som tenker rasjonelt og fornuftig

Jeg mente moralsk sett.

Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men nå har du vridd det over til at det er kun kliningen du vil ha. Du begynte tråden med at det var bekreftelse du var ute etter og det er etter det premisset vi diskuterer etter.

Hvis det bare var klining du ville ha, hvorfor kan du ikke spørre en gutt om han vil kline uten å flørte? Jeg antar det er fordi det tar bort spenningen og det er den du vil ha, ikke selve kliningen.

Tror du at menn ikke får bekreftelse ved å ha ons?

Jeg liker å flørte, jeg liker spenningen, og jeg liker kliningen.

• Liker 1
Skrevet

Som sagt, jeg er 20.

Er det at jeg kun kliner verre enn å ha et ons uten å ville noe mer?

Nei, jeg syns det blir noe av det samme. Man utnytter folk for egen glede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente moralsk sett.

Jeg mente moralsk sett.

Morals sett er det bedre at du ligger med dem ja. Så de slipper å føle seg lurt.

Anonym poster: 87b4faad23d7c863a8f1db6449f0c256

Gjest Kalkunen
Skrevet

Jeg mente moralsk sett.

Jeg mente moralsk sett.

moralsk sett er det bedre at du ligger med dem ja, så de slipper å føle seg lurt.

Skrevet

Morals sett er det bedre at du ligger med dem ja. Så de slipper å føle seg lurt.

Anonym poster: 87b4faad23d7c863a8f1db6449f0c256

-_- Gidd å vær dust da. Hvorfor har noen så vanskelig for å tro at enkelte faktisk liker dem man møter på byn..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

moralsk sett er det bedre at du ligger med dem ja, så de slipper å føle seg lurt.

Jeg har ingenting i mot å lure gutter som deg. Tror du bare har godt av å føle deg lurt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ingenting i mot å lure gutter som deg. Tror du bare har godt av å føle deg lurt.

Men du lurer jo folk selv... Du kan ikke heve deg over andre, som oppfører seg på samme vis som det du gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Men du lurer jo folk selv... Du kan ikke heve deg over andre, som oppfører seg på samme vis som det du gjør.

Gjør jeg egentlig det? Jeg fortjener nok å bli avvist nå jeg endelig er klar for å få meg kjæreste.

Skrevet

Det er en del av spillet ute på byen. Begynne å skrike luremus bare fordi du trodde jo, det blir for dumt.

Skrevet (endret)

Det er en del av spillet ute på byen. Begynne å skrike luremus bare fordi du trodde jo, det blir for dumt.

Hvordan er det motsatt vei? Skal vi være grei og ærlig med damene, eller er det greit om vi gir faen også? Det er litt hyklerisk, fordi det virker jo som at kvinner forventer at menn skal ta hensyn til følelsene de har, mens kvinner har 0 problem med å gi faen når det passer dem.

Endret av .-L-.
Gjest Kalkunen
Skrevet

Så med andre ord drives du av bitterhet og hat. Du liker det, siden du igger unna gutter du syns er edle, men går bevist etter gutter som er ute etter sex. Det er bare hat du drives av, ingenting annet. Du er fornøyd med deg selv fordi du føler at du har kontroll og straffer guttene. Whateer, du er kjedelig og det kommer til å slå tilbake på deg selv. Jenter har den ulempen at de på tidlig stadiet i livet blir løyet til ganske ofte og at gutter svelger mange kameler for å omgs dem, men relasjonene er sjeldent dypere enn at gutter håper å ha en reserve på lur i tøreperioder, så når ryktene har fått festet seg, du blir eldre og guttevenna dine ser på deg som eoppbrukt eller lost case så sliter du. Have fun with that.

Skrevet

Tror du at menn ikke får bekreftelse ved å ha ons?

Jeg liker å flørte, jeg liker spenningen, og jeg liker kliningen.

Selvfølgelig får menn bekreftelse ved ONS. Det er ikke noe problem med å ha ONS hvis begge vil det og gjør det på samme forutsetninger. Det er ikke noe problem at du vil ha bekreftelse, det trenger jeg selv en gang i blant. Men ikke på bekostning av andre.

• Liker 1
Skrevet

Gjør jeg egentlig det? Jeg fortjener nok å bli avvist nå jeg endelig er klar for å få meg kjæreste.

Utifra det veldig lille jeg veit om deg, fra denne tråden, kan jeg ikke si at du fortjener å bli avvist, når du vil ha kjæreste etter hvert.

Det eneste jeg sier, er at det er uodent og slemt å holde på sånn. Det betyr ikke at jeg tror du er en dritt... Du svarer på en skikkelig måte, så jeg tror egentlig du er en grei jente, men nå er det jo akkurat dette med bekreftelse som går utover andre, som er tema, så da er det det jeg tar opp.

Skrevet

Luremus og lurekuker er like ille. Man bør bygge opp seg selv på andre måter enn ved å såre eller lure andre mennesker.

Anonym poster: b4b0751578b7073bf27f0e77eecac29d

Hvis folk blir såret over at noen ikke vil pule dem har de større problemer enn at de får for lite sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så med andre ord drives du av bitterhet og hat. Du liker det, siden du igger unna gutter du syns er edle, men går bevist etter gutter som er ute etter sex. Det er bare hat du drives av, ingenting annet. Du er fornøyd med deg selv fordi du føler at du har kontroll og straffer guttene. Whateer, du er kjedelig og det kommer til å slå tilbake på deg selv. Jenter har den ulempen at de på tidlig stadiet i livet blir løyet til ganske ofte og at gutter svelger mange kameler for å omgs dem, men relasjonene er sjeldent dypere enn at gutter håper å ha en reserve på lur i tøreperioder, så når ryktene har fått festet seg, du blir eldre og guttevenna dine ser på deg som eoppbrukt eller lost case så sliter du. Have fun with that.

Jeg drives ikke av hat, men det er jo ofte playerene som kun er ute etter en enkveldsting, så er bedre å rote med dem, enn greie gutter som er ute etter å bli bedre kjent.

Jeg er ikke redd for å bli oppbrukt, har aldri hørt at det skjer med ei jente som har klina med mange gutter, og ikke gjort noe mer.

Og ja, jeg skal "ha fun with that" :)

Gjest Chloè
Skrevet

Selvfølgelig får menn bekreftelse ved ONS. Det er ikke noe problem med å ha ONS hvis begge vil det og gjør det på samme forutsetninger. Det er ikke noe problem at du vil ha bekreftelse, det trenger jeg selv en gang i blant. Men ikke på bekostning av andre.

På bekostning av andre? Altså, hæ?

Vi er ute på byen, vi flørter, vi kliner litt og koser, men jeg sier jeg ikke vil bli med deg hjem.

Så skriker du som en unge om at du har blitt lurt?

AnonymBruker
Skrevet

Jenter er ofte interessert i mer etter et ons.

Og begge vil kline.

Skrevet

Jeg drives ikke av hat, men det er jo ofte playerene som kun er ute etter en enkveldsting, så er bedre å rote med dem, enn greie gutter som er ute etter å bli bedre kjent.

Jeg er ikke redd for å bli oppbrukt, har aldri hørt at det skjer med ei jente som har klina med mange gutter, og ikke gjort noe mer.

Og ja, jeg skal "ha fun with that" :)

Jajaja, liker det! Hold deg unna de greie guttene så skal ikke jeg si noe :P

Skrevet

Hvordan er det motsatt vei? Skal vi være grei og ærlig med damene, eller er det greit om vi gir faen også? Det er litt hyklerisk, fordi det virker jo som at kvinner forventer at menn skal ta hensyn til følelsene de har, mens kvinner har 0 problem med å gi faen når det passer dem.

Ingen trenger å ta hensyn til noe som helst faktisk. Kvinner og menn liker å legge skylden på hverandre, men alle er like skyldige. Det er bare å akseptere at i et spill så kan du bli outplayed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...