Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor STAKKARSLIG er ikke det da? Har du så lite selvverd at du ikke klarer å nøye deg med din egen oppmerksomhet? du er for umoden for sex og har et barnslig forhold til menneskelige relasjoner. Du er fortsatt på fjortenårsstadiet og å være fornøyd med klinings og oppmerksomhet er så pubertalt som det kan få blitt. Du får vokse opp å bli en ordentlig kvinne som er klar for litt mer avanserte ting enn å bare lure til seg ufortjent oppmerksomhet og søke bekreftelser fra omverdenen. Som voksen får man by LITT mer på seg selv enn det der, ærlig talt.

Det er ikke så viktig for meg om du synes det er stakkarslig. Jeg er ikke helt moden enda nei. Er 20. Når jeg blir klar for et forhold kommer jeg til å finne meg en bra gutt, og ha mye sex ;)

Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Kalkunen
Skrevet

Du kan ha rett. Men jeg bryr meg ikke særlig om en gutt egentlig kunne fått et ligg med en annen jente den kvelden. Jeg er ikke uærlig fordi jeg roter med en gutt uten å være interessert i noe mer.

Men, en grei gutt som faktisk vil finne seg en bra jente, prøver jeg å holde meg borte fra. Jeg har faktisk ikke lyst til å såre bra gutter. Jeg bryr meg bare ikke særlig om de som kun er ute etter sex.

det er nesten som om kvinner ser på seg selv som noe man egentlig ikke burde ta i med ildstang en gang, siden de ser på gutter som orker å ha mer enn bare sex med dem som edlere. det er nesten som om de vet hvordan de selv framstår på utsiden.

AnonymBruker
Skrevet

Nå satt du premissene i din favør her. Hvis TS hadde flørtet med en fyr i flere måneder kun for å få bekreftelse så hadde det vært det samme.

Nå var det snakk om flørting på byn med en agenda. TS ville ha bekreftelse og "jeg" ville ha mus. Begge forleder sin utvalgte til å tro noe annet for å få det som man vil.

Jeg er veldig glad i flørting og klining. Det er gøy. Bekreftelse er jo en naturlig del. Men jeg liker å kline.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er ikke så viktig for meg om du synes det er stakkarslig. Jeg er ikke helt moden enda nei. Er 20. Når jeg blir klar for et forhold kommer jeg til å finne meg en bra gutt, og ha mye sex ;)

Håper du treffer en bra gutt da :) Hvis du går i samme fellen som guttene går i med deg så tror jeg du vil forstå litt problematikken menn opplever. Mange er naiv og tror at ting kommer til å skje siden det er god stemning. Det er klart at man blir skuffet da når hun egentlig ikke var interessert i deg, bare underholdningen du ga henne.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er nesten som om kvinner ser på seg selv som noe man egentlig ikke burde ta i med ildstang en gang, siden de ser på gutter som orker å ha mer enn bare sex med dem som edlere. det er nesten som om de vet hvordan de selv framstår på utsiden.

Ja, jeg synes vel gutter som vil ha mer enn bare sex er edlere.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er veldig glad i flørting og klining. Det er gøy. Bekreftelse er jo en naturlig del. Men jeg liker å kline.

Jeg liker også å kline, pule og flørte, men jeg liker ikke å lure kvinner for å oppnå "mine mål". Derfor forteller jeg ikke at jeg har danset for Jostein Bever, er DJ for Madcon eller forteller elleville historier fra den gang jeg forførte Paris Hilton; eller lurer damene til å tro at det blir noe mer hvis jeg vet at jeg ikke ønsker det. Det er sårende å bli lurt på den måten.

Gjest Kalkunen
Skrevet

Håper du treffer en bra gutt da :) Hvis du går i samme fellen som guttene går i med deg så tror jeg du vil forstå litt problematikken menn opplever. Mange er naiv og tror at ting kommer til å skje siden det er god stemning. Det er klart at man blir skuffet da når hun egentlig ikke var interessert i deg, bare underholdningen du ga henne.

Hun kommer aldri til å skjønner hvordan det er å velge nøye ut den jenta man har best sjans på i forhold til utseende, for å ikke få spolert resten av kvelden på det stedet fordi de andre jentene registrerte at de var andre valget. egoismen er til å spy av.

• Liker 1
Skrevet

Men, en grei gutt som faktisk vil finne seg en bra jente, prøver jeg å holde meg borte fra. Jeg har faktisk ikke lyst til å såre bra gutter. Jeg bryr meg bare ikke særlig om de som kun er ute etter sex.

Hvordan greier du å skille mellom de to, bare ved å ha snakka med dem i noen timer? Noen mennesker er veldig åpenbart playere, og de er det lett å legge merke til... Hvis det er dem du roter med, gir du dem belønning for den rævva oppførselen dems, sånn at det vil gå utover andre jenter.

Men med unntak av de som er helt tydelige playere, kan du faktisk ikke vite hvem som vil hva... Du leder folk bak lyset, du sårer folk, og det er faktisk slemt, uansett hvordan du vrir og venner på det... Du er slem, for å få bekreftelese. Det er en utrolig umoden ting å gjøre.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Det er ikke pent å be andre om å holde kjeft. Hadde du vært over 20 så hadde du forstått det. Det er ikke normalt å oppføre seg slik :) Jeg er ganske ærlig med deg også, håper du ikke blir sinna.

Du er ikke ærlig, du er frekk i kjeften. Jeg blir ikke sint, men lær deg matte og dropp dumme argumenter.

Nå satt du premissene i din favør her. Hvis TS hadde flørtet med en fyr i flere måneder kun for å få bekreftelse så hadde det vært det samme.

Nå var det snakk om flørting på byn med en agenda. TS ville ha bekreftelse og "jeg" ville ha mus. Begge forleder sin utvalgte til å tro noe annet for å få det som man vil.

Nei, de færreste tror at det blir noe mer når det er snakk om roting på fylla/ons

Gjest Kalkunen
Skrevet

Ja, jeg synes vel gutter som vil ha mer enn bare sex er edlere.

og hva sier det om hunkjønnet når gutten må være av det edlere slaget for å ville være forpliktet til dem?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er ikke uærlig. Jeg flørter og roter, noe som naturlig nok kan oppfattes som interesse.

Altså, hvis jeg som mann hadde skrevet denne tråden, så er jeg ganske sikker på at jeg hadde blitt hanglet med hat fra damene for å føre hun bak lyset og for å såre følelse hennes. Jeg har da gjort det samme som du med damer, men jeg er ærlig med de. Hvis hun viser meg mye interesse og jeg ikke er interessert i mer, så sier jeg i alle fall i fra slik at hun slipper å kaste vekk tiden sin. Det er noe som heter empati. Jeg har som sagt også vært heldig å møtt damer som har sagt i fra, og vi endte med å henge hele kvelden uansett.

Føler at med en gang menn blir såret, eller ikke liker situasjonen og vi sier i fra, så syter vi, er lite mann osv. Med måten enkelte skriver på så er det som man forventer at mannen skal være en MANN, som er hard og kald, men samtidig så skal han ha mamma-rollen hvor han tar hensyn til alle følelsene damen har. Det er ingen som tar hensyn til våre følelser. Man må klare seg selv og slik er det. Får sikkert høre at jeg syter nå også.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du er ikke ærlig, du er frekk i kjeften. Jeg blir ikke sint, men lær deg matte og dropp dumme argumenter.

Vær mot andre slik du vil at andre skal være med deg. Du får igjen med samme mynt. Det er faktisk ganske enkel matte spør du meg.

Endret av .-L-.
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke det er verre, men det er to sider av samme sak. Du bruker et annet menneske for å øke din egen lykke uten å tenke på at du reduserer den andres lykke slik du framlegger ditt eget formål bak flørtingen.

Du fratar den andre en mulighet til å ta et bevist valg. Hvis du flørter med en annen og får denne til å tro at flørten er ekte fører du denne bak lyset for å gjøre deg selv lykkeligere. Hvis du er åpen om din intensjon kan han enten velge å spille med eller avslutte flørtingen.

Men når ble det å kline og flørte et løfte om samleie?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du driter i det ja vesla. Så du skal drive på med de sexuelle pøbelstrekene dine som en annen utnyttende parasitt til du har funnet en som er desp nok til å ville ha et forhold til deg med det ryktet du har skaffet deg??? Du driter ikke i hva noen syns den dagen de ikke trekker kortet for deg og ikek vil ha den luremusa de i fanget lenger. da er det ikke lenger bare "å holde på slik til jeg til at noen skal ta seg av meg" ditt barn.

Jeg har ikke skaffet meg noe rykte :) De fleste gutter i vennekretsen ser på meg som skikkelig siden jeg ikke puler rundt.

Skrevet

Det er ikke et løfte om samleie, men det er intensjonene som gjør at det er en dust ting... Man utnytter folk for å få bekreftelse. TS skriver at hu ikke vil se disse folka igjen, og bare kliner med dem for å få oppmerksomhet. Det er egoistisk og slemt, og det kan såre folk.

AnonymBruker
Skrevet

og hva sier det om hunkjønnet når gutten må være av det edlere slaget for å ville være forpliktet til dem?

Hva mener du nå? De blir edlere av å ville forplikte seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et løfte om samleie, men det er intensjonene som gjør at det er en dust ting... Man utnytter folk for å få bekreftelse. TS skriver at hu ikke vil se disse folka igjen, og bare kliner med dem for å få oppmerksomhet. Det er egoistisk og slemt, og det kan såre folk.

Jeg liker å kline. Det er godt. Hvorfor skal jeg la være når gutter vil kline med meg? Jeg er ikke uærlig.

• Liker 1
Skrevet

This ^

Førsteinnlegget til TS setter premissene for diskusjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan greier du å skille mellom de to, bare ved å ha snakka med dem i noen timer? Noen mennesker er veldig åpenbart playere, og de er det lett å legge merke til... Hvis det er dem du roter med, gir du dem belønning for den rævva oppførselen dems, sånn at det vil gå utover andre jenter.

Men med unntak av de som er helt tydelige playere, kan du faktisk ikke vite hvem som vil hva... Du leder folk bak lyset, du sårer folk, og det er faktisk slemt, uansett hvordan du vrir og venner på det... Du er slem, for å få bekreftelese. Det er en utrolig umoden ting å gjøre.

prøver er stikkordet her.

Det er litt slemt, det er jeg klar over. Og ja, litt umodent. Men det handler ikke kun om bekreftelse. JEG LIKER Å KLINE.

Gjest Kalkunen
Skrevet

Jeg har ikke skaffet meg noe rykte :) De fleste gutter i vennekretsen ser på meg som skikkelig siden jeg ikke puler rundt.

*host host* det du holder på med er mer patetisk enn noen som puler rundt. i det minste så får de utløp for noe litt mer enn bare bekreftelser for sin umodenhet. det er en gjensidig deal mellom to som vl ha en fix på presset. du eier tydigvis ikke sexualitet eller noe, du bare henger på en viss type for å få bekreftelser. Du er ikke mye ordentlig, du er kjedelig og egoistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...