Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #21 Skrevet 16. april 2013 Har du vært å røykt igjen? Hun sier jo selv at hennes intensjoner er å få bekreftelse og det er det jeg tar stilling til når jeg svarer. Les nå hva jeg svarer på da før du åpner kjeften din og spytter ut tull Jeeeeeeeeeeeeeezus! Jeg er heldigvis herdet for slike som ts, men jeg synes synd på de gutta som går der og ikke forstår en dritt. Tror de har møtt en bra dame, men så blir hun kald. Så kommer de på kg og sier de skal bli badboys for det er jo tydeligvis det kvinner vil ha Og der har dere laget ris til egen ræv. Så kommer dere å syter om hvor fæle menn er. Yupp, alt er egentlig deres skyld haha. Det eneste man trenger å gjøre for å være kompis er å være ærlig. Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å gjøre. "Det er egentlig ikke for å øke selvbilde. Det er mest for gøy, for å få kroppskontakt" De fleste du møter på byen er kun ute etter en ting. Hvor gammel er du? 13? Skjerp deg å lær deg å svare ordentlig på et debattforum
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #22 Skrevet 16. april 2013 "Det er egentlig ikke for å øke selvbilde. Det er mest for gøy, for å få kroppskontakt" De fleste du møter på byen er kun ute etter en ting. Hvor gammel er du? 13? Skjerp deg å lær deg å svare ordentlig på et debattforum enig
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #23 Skrevet 16. april 2013 (endret) Hvor gammel er du? 13? Skjerp deg å lær deg å svare ordentlig på et debattforum Jeg er ganske sikker på at jeg er eldre enn deg for du har en tendens til å være frekk, usakelig og svarer ofte uten å se konteksten i innleggene. Enough said. Når det største trollet på forumet er enig med deg så burde det si litt om hvor landet står Det er ikke for å være frekk kalkunen, men du terger damene alt for hardt til tider For min smak. Endret 16. april 2013 av .-L-. 6
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #24 Skrevet 16. april 2013 Jeg er ganske sikker på at jeg er eldre enn deg for du har en tendens til å være frekk, usakelig og svarer ofte uten å se konteksten i innleggene. Enough said. krasst men tildels enig.
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #25 Skrevet 16. april 2013 Jeg er ganske sikker på at jeg er eldre enn deg for du har en tendens til å være frekk, usakelig og svarer ofte uten å se konteksten i innleggene. Enough said. Når det største trollet på forumet er enig med deg så burde det si litt om hvor landet står Det er ikke for å være frekk kalkunen, men du terger damene alt for hardt til tider For min smak. Jeg er ærlig, om du syns det er frekkt får være din sak. Om du er eldre eller ikke vet jeg ingenting om, men måten du skriver på og hvordan du skiver om livserfaringen din så har jeg trodd du var 17-18. Nå er det ikke vits å avspore mer her, enten blokk eller holdt kjeft å svar som et normalt menneske
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #26 Skrevet 16. april 2013 Altså jeg ser jo dilemmaet ditt. Hvis du forteller at du ikke vil noe mer, så blir du kanskje ditchet. Dog, kan du i alle fall være ærlig med greie gutter Driter i om du er luremus med playere. De har bare godt av det. Jeg er ikke uærlig. Jeg flørter og roter, noe som naturlig nok kan oppfattes som interesse. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 2
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #27 Skrevet 16. april 2013 Jeg er ikke uærlig. Jeg flørter og roter, noe som naturlig nok kan oppfattes som interesse. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 du luremusa det er ingenting du kan si som rettferdiggjør oppførselen din. det er irriterende å bruke en hel kveld på å velge seg ut ei også skal hu bare ha litt klinings og kos? hold deg unna flørting hvis du bare har tenkt til å lee i sølibat.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #28 Skrevet 16. april 2013 Verre? På hvilken planet er det verre? Gutta får pult, luremusene går derimot upulte hjem som noen tapere fordi de selv velger å være tapere. Er ikke det verre? Anonym poster: b846bf3a6147e053ef8136c89f56be89 Hva mener du? Jeg er jo fornøyd med klining og oppmerksomhet. Så jeg går veldig fornøyd hjem Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
pressplay Skrevet 16. april 2013 #29 Skrevet 16. april 2013 Jeg gjør det samme som deg, stopper hvis det ikke føles riktig eller jeg ikke har lyst på mer enn det. Sist gang jeg skjekka så betyr ikke et kyss sex, å det er ingen uskreven regel om at man må ha sympati sex. Jeg gjør det samme som deg, stopper hvis det ikke føles riktig eller jeg ikke har lyst på mer enn det. Sist gang jeg sjekka så betyr ikke et ligg at vi må være sammen for evig, det er ingen uskreven regel om at man må være sympati-kjæreste. Same shit, different wrapping. Man tar det man vil i fra et annet menneske uten å tenke på at den andre kan bli såret. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #30 Skrevet 16. april 2013 du luremusa det er ingenting du kan si som rettferdiggjør oppførselen din. det er irriterende å bruke en hel kveld på å velge seg ut ei også skal hu bare ha litt klinings og kos? hold deg unna flørting hvis du bare har tenkt til å lee i sølibat. Jeg har ingen planer om å holde meg unna flørting. Du kan gjerne si at det ikke kan rettferdiggjøres, men jeg kommer til å fortsette med det frem til jeg har lyst på et forhold. Om det er irriterende for deg driter jeg ihvertfall i. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 4
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #31 Skrevet 16. april 2013 Jeg gjør det samme som deg, stopper hvis det ikke føles riktig eller jeg ikke har lyst på mer enn det. Sist gang jeg sjekka så betyr ikke et ligg at vi må være sammen for evig, det er ingen uskreven regel om at man må være sympati-kjæreste. Same shit, different wrapping. Man tar det man vil i fra et annet menneske uten å tenke på at den andre kan bli såret. Du kan ærlig talt ikke sammenligne tilfeldig roting på byen, med menn som later som om de vil ha et forholdt i flere mnd å virkelig sårer et menneske. Den eneste jeg sårer etter byturen hvis de ikke blir noe på deg er pikken din. Men du er mann, så jeg skjønner at du prøver å sammenligne
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #32 Skrevet 16. april 2013 Jeg gjør det samme som deg, stopper hvis det ikke føles riktig eller jeg ikke har lyst på mer enn det. Sist gang jeg sjekka så betyr ikke et ligg at vi må være sammen for evig, det er ingen uskreven regel om at man må være sympati-kjæreste. Same shit, different wrapping. Man tar det man vil i fra et annet menneske uten å tenke på at den andre kan bli såret. Jeg er enig i at det blir det samme med tanke på de som faktisk blir interessert. Men når det gjelder de som kun er ute etter sex blir det ikke det samme. De blir kun irritert fordi de ikke fikk et ligg den kvelden. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #33 Skrevet 16. april 2013 Hva mener du? Jeg er jo fornøyd med klining og oppmerksomhet. Så jeg går veldig fornøyd hjem Men noen pulings får du ikke så samme om du er fornøyd eller ei så er du en upult taper når morgenen slår til med sitt innbrudd. Anonym poster: b846bf3a6147e053ef8136c89f56be89
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #34 Skrevet 16. april 2013 Hva mener du? Jeg er jo fornøyd med klining og oppmerksomhet. Så jeg går veldig fornøyd hjem Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 hvor STAKKARSLIG er ikke det da? Har du så lite selvverd at du ikke klarer å nøye deg med din egen oppmerksomhet? du er for umoden for sex og har et barnslig forhold til menneskelige relasjoner. Du er fortsatt på fjortenårsstadiet og å være fornøyd med klinings og oppmerksomhet er så pubertalt som det kan få blitt. Du får vokse opp å bli en ordentlig kvinne som er klar for litt mer avanserte ting enn å bare lure til seg ufortjent oppmerksomhet og søke bekreftelser fra omverdenen. Som voksen får man by LITT mer på seg selv enn det der, ærlig talt.
pressplay Skrevet 16. april 2013 #35 Skrevet 16. april 2013 Jeg får bekreftelse ved å rett og slett være luremus. Jeg flørter, kliner og koser meg på byen og på nachspiel. Det er nok bekreftelse for meg å få denne oppmerksomheten. Jeg vil hverken ha sex med disse guttene, eller kontakt etterpå. Det er sjeldent jeg svarer på meldinger. Hva tenker dere om måten jeg er på? Jeg sier jo aldri noe om at jeg vil noe mer, men gie muligens inntrykk av det. Er det verst å være luremus, eller verre med gutter som kun er interessert i sex og gir inntrykk av at de vil noe mer? Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Jeg synes ikke det er verre, men det er to sider av samme sak. Du bruker et annet menneske for å øke din egen lykke uten å tenke på at du reduserer den andres lykke slik du framlegger ditt eget formål bak flørtingen. Du fratar den andre en mulighet til å ta et bevist valg. Hvis du flørter med en annen og får denne til å tro at flørten er ekte fører du denne bak lyset for å gjøre deg selv lykkeligere. Hvis du er åpen om din intensjon kan han enten velge å spille med eller avslutte flørtingen. 3
pressplay Skrevet 16. april 2013 #36 Skrevet 16. april 2013 Jeg er enig i at det blir det samme med tanke på de som faktisk blir interessert. Men når det gjelder de som kun er ute etter sex blir det ikke det samme. De blir kun irritert fordi de ikke fikk et ligg den kvelden. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Men du kan ikke vite om den andre bare vil ha sex eller vil noe mer. Samme blir det jo i mitt eksempel. Hvis jenten bare ville ha sex hun og så gjør det jo ingen ting.
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #37 Skrevet 16. april 2013 Jeg har ingen planer om å holde meg unna flørting. Du kan gjerne si at det ikke kan rettferdiggjøres, men jeg kommer til å fortsette med det frem til jeg har lyst på et forhold. Om det er irriterende for deg driter jeg ihvertfall i. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Så du driter i det ja vesla. Så du skal drive på med de sexuelle pøbelstrekene dine som en annen utnyttende parasitt til du har funnet en som er desp nok til å ville ha et forhold til deg med det ryktet du har skaffet deg??? Du driter ikke i hva noen syns den dagen de ikke trekker kortet for deg og ikek vil ha den luremusa de i fanget lenger. da er det ikke lenger bare "å holde på slik til jeg til at noen skal ta seg av meg" ditt barn. 1
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #38 Skrevet 16. april 2013 (endret) Jeg er ærlig, om du syns det er frekkt får være din sak. Om du er eldre eller ikke vet jeg ingenting om, men måten du skriver på og hvordan du skiver om livserfaringen din så har jeg trodd du var 17-18. Nå er det ikke vits å avspore mer her, enten blokk eller holdt kjeft å svar som et normalt menneske Det er ikke pent å be andre om å holde kjeft. Hadde du vært over 20 så hadde du forstått det. Det er ikke normalt å oppføre seg slik Jeg er ganske ærlig med deg også, håper du ikke blir sinna. Endret 16. april 2013 av .-L-. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #39 Skrevet 16. april 2013 Jeg synes ikke det er verre, men det er to sider av samme sak. Du bruker et annet menneske for å øke din egen lykke uten å tenke på at du reduserer den andres lykke slik du framlegger ditt eget formål bak flørtingen. Du fratar den andre en mulighet til å ta et bevist valg. Hvis du flørter med en annen og får denne til å tro at flørten er ekte fører du denne bak lyset for å gjøre deg selv lykkeligere. Hvis du er åpen om din intensjon kan han enten velge å spille med eller avslutte flørtingen. Du kan ha rett. Men jeg bryr meg ikke særlig om en gutt egentlig kunne fått et ligg med en annen jente den kvelden. Jeg er ikke uærlig fordi jeg roter med en gutt uten å være interessert i noe mer. Men, en grei gutt som faktisk vil finne seg en bra jente, prøver jeg å holde meg borte fra. Jeg har faktisk ikke lyst til å såre bra gutter. Jeg bryr meg bare ikke særlig om de som kun er ute etter sex. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 1
pressplay Skrevet 16. april 2013 #40 Skrevet 16. april 2013 Du kan ærlig talt ikke sammenligne tilfeldig roting på byen, med menn som later som om de vil ha et forholdt i flere mnd å virkelig sårer et menneske. Den eneste jeg sårer etter byturen hvis de ikke blir noe på deg er pikken din. Men du er mann, så jeg skjønner at du prøver å sammenligne Nå satt du premissene i din favør her. Hvis TS hadde flørtet med en fyr i flere måneder kun for å få bekreftelse så hadde det vært det samme. Nå var det snakk om flørting på byn med en agenda. TS ville ha bekreftelse og "jeg" ville ha mus. Begge forleder sin utvalgte til å tro noe annet for å få det som man vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå