Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

prøver er stikkordet her.

Det er litt slemt, det er jeg klar over. Og ja, litt umodent. Men det handler ikke kun om bekreftelse. JEG LIKER Å KLINE.

Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81

Jammen da så! Jeg liker å pule, så det er ikke bare for hakket i sengestolpen at jeg lurer kvinner til sengs.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

This ^

Førsteinnlegget til TS setter premissene for diskusjonen.

Det var dumt at førsteinnlegget ga inntrykk av at det kun handlet om bekreftelse. Det gjør det ikke.

Skrevet (endret)

Jeg liker å kline. Det er godt. Hvorfor skal jeg la være når gutter vil kline med meg? Jeg er ikke uærlig.

Det er dette du skrev i hovedinnlegget ditt

"Jeg får bekreftelse ved å rett og slett være luremus.

Jeg flørter, kliner og koser meg på byen og på nachspiel. Det er nok bekreftelse for meg å få denne oppmerksomheten. Jeg vil hverken ha sex med disse guttene, eller kontakt etterpå. Det er sjeldent jeg svarer på meldinger."

Du utnytter jo folk for å få bekreftelse... I innlegget ditt står det at du ikke vil ha kontakt etterpå, og at du sjeldent svarer på meldinger... Hvorfor har de telefonnummeret ditt? Hvis du har gitt dem det, har du gitt uttrykk for at du vil ha kontakt.

Det er litt slemt, det er jeg klar over. Og ja, litt umodent. Men det handler ikke kun om bekreftelse. JEG LIKER Å KLINE.

Jepp... "Jeg liker", "jeg vil"...

Endret av Yme
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*host host* det du holder på med er mer patetisk enn noen som puler rundt. i det minste så får de utløp for noe litt mer enn bare bekreftelser for sin umodenhet. det er en gjensidig deal mellom to som vl ha en fix på presset. du eier tydigvis ikke sexualitet eller noe, du bare henger på en viss type for å få bekreftelser. Du er ikke mye ordentlig, du er kjedelig og egoistisk.

Jeg tror nok du bare blir forbannet når du tror du skal få deg noe, og så viser det seg at jenta ikke er interessert i sex allikevel.

ONS får jeg ingenting ut av. Sex er mye bedre i forhold.

• Liker 2
Skrevet

By the way, jeg gidder ikke kline med deg hvis du ikke vil pule med meg.

http://youtu.be/mGfbr2mQN-Y

Gjest Chloè
Skrevet

Vær mot andre slik du vil at andre skal være med deg. Du får igjen med samme mynt. Det er faktisk ganske enkel matte spør du meg.

Nå blander du litt her. Det første jeg skrev var "hva er det du snakker om egentlig?", jeg skrev ikke

"hva er det du snakker om? Idiot, røyka noe eller?"

Så, fei forann din egen dør først du

AnonymBruker
Skrevet

Det er dette du skrev i hovedinnlegget ditt

"Jeg får bekreftelse ved å rett og slett være luremus.

Jeg flørter, kliner og koser meg på byen og på nachspiel. Det er nok bekreftelse for meg å få denne oppmerksomheten. Jeg vil hverken ha sex med disse guttene, eller kontakt etterpå. Det er sjeldent jeg svarer på meldinger."

Du utnytter jo folk for å få bekreftelse... I innlegget ditt står det at du ikke vil ha kontakt etterpå, og at du sjeldent svarer på meldinger... Hvorfor har de telefonnummeret ditt? Hvis du har gitt dem det, har du gitt uttrykk for at du vil ha kontakt.

Jepp... "Jeg liker", "jeg vil"...

Alle trenger bekreftelse. Noen får det i forhold, noen ved å legge ut fine bilder av seg selv, noen ved å ha ons osv.

Jeg liker å flørte og kline på byen, og det er all bekreftelse jeg trenger. Hadde jeg ikke likt det, hadde jeg ikke gjort det.

Sjeldent jeg gir bort nummer. Men gir ofte bort navn, og ofte har man felles kjente. Er ikke vanskelig å få tak i tlfnummer i dag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå blander du litt her. Det første jeg skrev var "hva er det du snakker om egentlig?", jeg skrev ikke

"hva er det du snakker om? Idiot, røyka noe eller?"

Så, fei forann din egen dør først du

Jeg er helt uskyldig :fnise: Du mener altså at det ene ordet redder deg inn? Pff, den er tynn.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

Jeg tror nok du bare blir forbannet når du tror du skal få deg noe, og så viser det seg at jenta ikke er interessert i sex allikevel.

ONS får jeg ingenting ut av. Sex er mye bedre i forhold.

sex er mye bedre uten deg.

bare husk å si fra at du er på fjortisstadie mentalt enda til gutten så han vet han har å forholde seg til, så vi andre slipper å kaste bort tiden vår.

AnonymBruker
Skrevet

Jammen da så! Jeg liker å pule, så det er ikke bare for hakket i sengestolpen at jeg lurer kvinner til sengs.

Nei. Det er jo betryggende.

Tror du jeg lurer noen til å kline med meg? Jeg sier ikke at jeg vil noe mer.

Skrevet

Er lov å kline litt uten at det betyr at det ender i sex, hvis noen tolker det annerledes er det deres eget problem. Du har jo ingen forpliktelser til å ha sex med noen fordi dere roter litt. Det å gi bort nummer uten intensjon om å svare eller ha videre kontakt burde du kanskje vurdere å slutte med! Det er jo å lure vedkommende, du burde heller være ærlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

sex er mye bedre uten deg.

bare husk å si fra at du er på fjortisstadie mentalt enda til gutten så han vet han har å forholde seg til, så vi andre slipper å kaste bort tiden vår.

Beklager, jeg sier ikke ifra.

AnonymBruker
Skrevet

Er lov å kline litt uten at det betyr at det ender i sex, hvis noen tolker det annerledes er det deres eget problem. Du har jo ingen forpliktelser til å ha sex med noen fordi dere roter litt. Det å gi bort nummer uten intensjon om å svare eller ha videre kontakt burde du kanskje vurdere å slutte med! Det er jo å lure vedkommende, du burde heller være ærlig.

Jeg pleier ikke gi ut numre :)

Skrevet (endret)

Alle trenger bekreftelse. Noen får det i forhold, noen ved å legge ut fine bilder av seg selv, noen ved å ha ons osv.

Det er en umoden måte å ville ha bekreftelse på... Det er en form for bekreftelse som går på bekostning av andre mennesker, så det er absolutt ikke på lik linje med andre måter å få bekreftelse på.

Jeg liker å flørte og kline på byen, og det er all bekreftelse jeg trenger. Hadde jeg ikke likt det, hadde jeg ikke gjort det.

Ja, du skriver det. "Jeg liker", "Jeg trenger"... Du utnytter folk, fordi det gir deg glede.

Sjeldent jeg gir bort nummer. Men gir ofte bort navn, og ofte har man felles kjente. Er ikke vanskelig å få tak i tlfnummer i dag.

Du tenker at disse mannfolka tar kontakt med deg, fordi du ikke ga inntrykk for at du ville noe mer da? Du leder folk bak lyset, enkelt og greit... Slemt og umodent. Hvis du er over 20, er dette veldig trist. (det er mange over 20 som oppfører seg sånn. Det er like trist hver gang)

Endret av Yme
AnonymBruker
Skrevet

Det er en umoden måte å ville ha bekreftelse på... Det er en form for bekreftelse som går på bekostning av andre mennesker, så det er absolutt ikke på lik linje med andre måter å få bekreftelse på.

Ja, du skriver det. "Jeg liker", "Jeg trenger"... Du utnytter folk, fordi det gir deg glede.

Du tenker at disse mannfolka tar kontakt med deg, fordi du ikke ga inntrykk for at du ville noe mer da? Du leder folk bak lyset, enkelt og greit... Slemt og umodent. Hvis du er over 20, er dette veldig trist. (det er mange over 20 som oppfører seg sånn. Det er like trist hver gang)

Som sagt, jeg er 20.

Er det at jeg kun kliner verre enn å ha et ons uten å ville noe mer?

Skrevet

Nei. Det er jo betryggende.

Tror du jeg lurer noen til å kline med meg? Jeg sier ikke at jeg vil noe mer.

Man kan forlede noen til å tro noe annet uten å verbalisere det. Slik som du starter hovedinnlegget ditt kan man godt si at du lurer noen til å kline med deg. Interessen for deg fra guttens side kan være reel, men din interesse i gutten er jo ikke det.

Skrevet (endret)

Som sagt, jeg er 20.

Hvis du var mann så hadde det vært det. Mannen hadde nok bare vært glad for sex.

Har med at damer får utløst oxytocin når dere får orgasme og da har dere mye lettere for å knytte sterke bånd til andre. En del jævler vet å utnytte dette..

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Man kan forlede noen til å tro noe annet uten å verbalisere det. Slik som du starter hovedinnlegget ditt kan man godt si at du lurer noen til å kline med deg. Interessen for deg fra guttens side kan være reel, men din interesse i gutten er jo ikke det.

Vanligvis er guttene kun ute etter sex.

Og jeg får dårlig samvittighet om de er interessert i noe mer.

Men jeg ser ikke at dette er verre enn å ha et ons. Jeg har aldri sagt til en gutt at jeg vil treffe han igjen.

Skrevet

Som sagt, jeg er 20.

Nei, men nå har du vridd det over til at det er kun kliningen du vil ha. Du begynte tråden med at det var bekreftelse du var ute etter og det er etter det premisset vi diskuterer etter.

Hvis det bare var klining du ville ha, hvorfor kan du ikke spørre en gutt om han vil kline uten å flørte? Jeg antar det er fordi det tar bort spenningen og det er den du vil ha, ikke selve kliningen.

• Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

Som sagt, jeg er 20.

tror de fleste gutter setter pris på sistnevnte ja. at du ie vil noe mer er stort sett en fordel for de mennene som tenker rasjonelt og fornuftig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...