Cordelia Skrevet 23. desember 2013 #12161 Skrevet 23. desember 2013 Det ble bare sånn fullstendig julefjas. Nå skal vi fjase hele jula etter at alle har vært med og fjase den inn i denne fjasetråden, og engler daler ned i fjas og så går vi rundt om en enebærfjas.. Glaaaaade juuuuuuul! 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #12162 Skrevet 23. desember 2013 En alkis som klager på hva jeg drikker, det var jo en interessant vendig Denne julen blir kos
Gjest badeand1 Skrevet 24. desember 2013 #12165 Skrevet 24. desember 2013 Kaster meg inn for å ønske god jul. Selvom jeg ikke er så jævlig fan av den. Deilig med pause fra kg, og tror den kommer til å vare lenger, men alt er bra her
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #12166 Skrevet 25. desember 2013 God jul! Ta den tiden du trenger, men ikke forsvinn for alltid da
Gjest .-L-. Skrevet 28. desember 2013 #12167 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Kaster meg inn for å ønske god jul. Selvom jeg ikke er så jævlig fan av den. Deilig med pause fra kg, og tror den kommer til å vare lenger, men alt er bra her Kjekt å høre at det går bra! Endret 28. desember 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #12168 Skrevet 28. desember 2013 Kan man få målt blodtrykket på apoteket? Eller spørre om man kan teste produktet ? Kanskje man kan gå innom legevakta og få målt blodtrykket eller blir de sinte da?
Skvaldersjura Skrevet 29. desember 2013 #12169 Skrevet 29. desember 2013 Jula er en deilig tid, så fredelig og stille....
Gjest .-L-. Skrevet 29. desember 2013 #12170 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hvorfor skal du måle blodtrykket pose? Endret 29. desember 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #12171 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hvorfor skal du måle blodtrykket pose? Jeg var redd Holdt på å dra til legevakta, men heldigvis bestemte jeg meg for å se ann formen. Jeg har voldsomme smerter øverst i magesekken på grunn av sykdom, men de har blitt litt bedre etter at jeg følgte rådet til legen på punkt og prikke. Problemet var at jeg plutselig bestemte meg for å dra på fylla, det fucka opp opplegget mitt ganske hardt. Nå er det nesten tilbake til normalt Endret 29. desember 2013 av Evilposelos
Gjest .-L-. Skrevet 29. desember 2013 #12172 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg var redd Holdt på å dra til legevakta, men heldigvis bestemte jeg meg for å se ann formen. Jeg har voldsomme smerter øverst i magesekken på grunn av sykdom, men de har blitt litt bedre etter at jeg følgte rådet til legen på punkt og prikke. Problemet var at jeg plutselig bestemte meg for å dra på fylla, det fucka opp opplegget mitt ganske hardt. Nå er det nesten tilbake til normalt Hvilken sykdom er det du har? Kanskje ikke så lurt å øse innpå med alkohol hvis du har en dårlig magesekk da Endret 29. desember 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #12173 Skrevet 30. desember 2013 Hvilken sykdom er det du har? Kanskje ikke så lurt å øse innpå med alkohol hvis du har en dårlig magesekk da Sånn evigvarende reflux sydom. Har hatt vondt i over et år nå, ingen medsiner hjelper, jeg vil ta operasjon sånn at lukkemuskelen i magen fungerer. Jeg kan ikke leve sånn Nei, det var ingen god idè å dra på fylla, men så ga noen meg øl og jeg kjente ingenting før dagen etter. Om jeg ikke tar opperasjon, kan jeg aldri drikke alkohol igjen,.
Gjest .-L-. Skrevet 30. desember 2013 #12174 Skrevet 30. desember 2013 Sånn evigvarende reflux sydom. Har hatt vondt i over et år nå, ingen medsiner hjelper, jeg vil ta operasjon sånn at lukkemuskelen i magen fungerer. Jeg kan ikke leve sånn Nei, det var ingen god idè å dra på fylla, men så ga noen meg øl og jeg kjente ingenting før dagen etter. Om jeg ikke tar opperasjon, kan jeg aldri drikke alkohol igjen,. Du må ta operasjonen da! Så kan du feire med noe vin etterpå 1
Kreative Kimm Skrevet 30. desember 2013 #12175 Skrevet 30. desember 2013 Poselos, en operasjon burde du kanskje seriøst vurdere. Det kan da ikke være et veldig omfattende inngrep vel? Forresten, jeg er innom igjen ! Hvem da? Jeg vel. Hehe. Og god jul dere, og så håper jeg dere alle fortsatt har en god jul videre og. 1
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2013 #12177 Skrevet 31. desember 2013 Godt nyttår ppls (og forresten, jeg sletta snapchat/kontoen fordi jeg ikke så poenget med det mer )
Jostein Banan Skrevet 1. januar 2014 #12180 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Godt nyttår! Forresten.. Har tenkt på det en stund nå, men hvor har dere egentlig ordet " fjas " fra? Hehe. Endret 1. januar 2014 av Jostein Banan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå