Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg og en kamerat var å kjøpte julegaver i dag. Han skulle kjøpe noen barnebøker til niesene sine og vi fant noen artige barnebøker :P Kaptein Supertruse og Rumpemelk fra Afrika :fnise:

:ler: Blir det tullegave?

Tenk så morsomt det hadde vært om man bare ga hverandre tullegaver. Jeg hadde kost meg skikkelig på shopping og ved åpning av pakker. Kanskje det kunne vært en kveld med venner og alkohol :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Blir det tullegave?

Tenk så morsomt det hadde vært om man bare ga hverandre tullegaver. Jeg hadde kost meg skikkelig på shopping og ved åpning av pakker. Kanskje det kunne vært en kveld med venner og alkohol :ler:

Hehe, hadde vært artig det!

Skrevet

Hvorfor ringer en kjent politiker fra høyre meg? :( Jeg tok ikke telefonen. Jeg prøver å tenke tilbake, har jeg snakket om høyre før? Jeg tror ikke det.

Skrevet

Hvorfor ringer en kjent politiker fra høyre meg? :( Jeg tok ikke telefonen. Jeg prøver å tenke tilbake, har jeg snakket om høyre før? Jeg tror ikke det.

Hvem hvem? :P

Skrevet (endret)

Hvem hvem? :P

Det er ikke så viktig. Det som derimot er viktig, er om han/hun også jobber deltid et annet sted jeg vil ha telefon fra. :fnise: Men han/hun ringte ikke opp igjen, alle som virkelig vil ha kontakt med meg, ringer 2 ganger iløpet av dagen.

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Jeg kommer på mange trollehistorier, har det fryktelig gøy her jeg sitter. Kommer aldri til å trolle, men tenkte akkurat ut en lang historie :ler: Har allerede 2 på lager. Jeg er flink til å underholde meg selv :laugh:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Drømte at jeg ikke hadde spist opp julekalenderen min og det var mer godteri igjen.

Skrevet

Drømte at jeg ikke hadde spist opp julekalenderen min og det var mer godteri igjen.

Ånei :sjokkert:

Drømmer mye greier, heldigvis har marerittene sluttet. Det sluttet etter at humøret mitt steg :)

Skrevet (endret)

Drømmer mye greier, heldigvis har marerittene sluttet. Det sluttet etter at humøret mitt steg :)

Så bra! Sitter og gomler sjokoladeflarn mens jeg drikker melk. Livet smiler til meg også!

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet (endret)

HAHA jeg så alle rådene før tråden min ble stengt og fulgte den første. Men nå lurer jeg på noe nytt, jeg får vel advarsel om jeg lurer. Nå lurer jeg på erfaringer med operasjon spiserørsbrokk på grunn av reflux. Kan ikke spørre om det vet du, man kan aldri vite om personen bak skjermen er en lege eller ikke :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Jeg blir hentet hjem i jula. Moren min kjører 15 mil frem og tilbake kun for det. Det var jo koselig :sjokkert: Det var ikke mitt forslag og jeg klaget heller ikke på noe med reise, så jeg kjemper for å ikke føle meg som en bortskjemt drittunge :ler: Hadde tenkt å si nei, men så skal hun hente broren min i samme slengen og han ble veldig glad for det, så sa ja.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg blir hentet hjem i jula. Moren min kjører 15 mil frem og tilbake kun for det. Det var jo koselig :sjokkert: Det var ikke mitt forslag og jeg klaget heller ikke på noe med reise, så jeg kjemper for å ikke føle meg som en bortskjemt drittunge :ler: Hadde tenkt å si nei, men så skal hun hente broren min i samme slengen og han ble veldig glad for det, så sa ja.

Ska ikkje klaga på det nei. Jeg haiker hjem med familiemedlemmer selv, men er ikke så langt da.

Skrevet

Ska ikkje klaga på det nei. Jeg haiker hjem med familiemedlemmer selv, men er ikke så langt da.

:) God jul.

Nå tror jeg at det er best jeg går

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det? Hvorfor er det så mye fjas her?

Skrevet

I en fjasetråd? Det ble bare sånn.

Skrevet

Lige måde du! :hug::tree::kristin:

Kan da ikke skjønne det! :vetikke::laugh:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det?

Det gjør godt å gå en gang i mellom

Skrevet

I en fjasetråd? Det ble bare sånn.

Det ble bare sånn fullstendig julefjas. Nå skal vi fjase hele jula etter at alle har vært med og fjase den inn i denne fjasetråden, og engler daler ned i fjas og så går vi rundt om en enebærfjas.. :tree:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...