Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Manner meg opp til å vaske badet. Hadde gått helt fint dersom det var jeg eller typen som har rotet der, men det er nå slik at broren til typen som ikke har orket å vaske der på gud vet hvor lenge. Vi har vært her i to dager selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte du 2,5 timer? Det bade må være super rent nå..

Skrevet

Haha, nei, brukte 2 timer på å manne meg opp :fnise: Nå kan jeg faktisk se meg selv i speilet der inne. Og se ut av dusjkabinettet :D

• Liker 1
Skrevet

Siste av Mikkel Jensen: Bad.... :blomst:

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Hvis atle antonsen er norges slankeste tjukkas så er jeg norges tøffeste jentegutt :trampe:

Endret av Vanemagi
Skrevet

Hvordan finner de meg! :sjokkert: De jeg ikke vil ha kontakt med :fnise:

Skrevet

Herregud så vondt jeg har. Forverring av smerter i ryggen og magen. På ryggen kan jeg ikke røre huden, for det svir sånn og natten er et mareritt når det gjelder smerter. Har ikke legetime før mandag, prøver å holde ut.

Jeg ringte privat lege, men kontordama visste ikke hva reflux er for noe og spurte hva jeg skulle få ut av 20 minutter med lege, jeg var helt i ørska, så svarte at jeg ikke visste. Jeg skulle jo svart at jeg vil ha vekk smerter fra helvete og sjekke om det er blødende sår som må stoppes eller en alvorlig infeksjon.

Skrevet

Herregud så vondt jeg har. Forverring av smerter i ryggen og magen. På ryggen kan jeg ikke røre huden, for det svir sånn og natten er et mareritt når det gjelder smerter. Har ikke legetime før mandag, prøver å holde ut.

Jeg ringte privat lege, men kontordama visste ikke hva reflux er for noe og spurte hva jeg skulle få ut av 20 minutter med lege, jeg var helt i ørska, så svarte at jeg ikke visste. Jeg skulle jo svart at jeg vil ha vekk smerter fra helvete og sjekke om det er blødende sår som må stoppes eller en alvorlig infeksjon.

Kontordama på et legekontor? Wtf!Ring legevakta. Det må da være greit når det står så ille til? :vetikke:

Skrevet (endret)

Kontordama på et legekontor? Wtf!Ring legevakta. Det må da være greit når det står så ille til? :vetikke:

Dårlig erfaring derfra, jeg må nok vente. De har tidligere sagt at de ikke kan gjøre noe på legevakta. De må jo se ned i magen og sånn slags greier har de ikke kapasitet til å gjøre der. Vi snakker om verdens verste legevakt, hehe.

Se så flink han er til å trene:

anigif_enhanced-buzz-2892-1389016985-32.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Dårlig erfaring derfra, jeg må nok vente. De har tidligere sagt at de ikke kan gjøre noe på legevakta. De må jo se ned i magen og sånn slags greier har de ikke kapasitet til å gjøre der. Vi snakker om verdens verste legevakt, hehe.

Så kjipt!

Det der er hva jeg kaller fleksibel trening! Eller er det fristyrke?! :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvordan man fjerner facebook kommentarer på nettaviser jeg. Ikke at jeg har noen så ille, men noen er litt teite. Vil ikke at evt. fremtidige arbeidsgivere skal kunne søke opp om at jeg er imot visse lokalsaker. Trodde ikke de kom opp på google, men ett kom opp,så sikkert flere. Hm, saumfarer facern etter slettemidler. :fnise:

Skrevet

Tror du han får noe ut av det der? Ser ut som han har en super teknikk med beina..

Skrevet

Merker at jeg er motivert til å jobbe mye med skole dette semesteret :nigo:

Skrevet

Tror du han får noe ut av det der? Ser ut som han har en super teknikk med beina..

Jeg tror han får vondt i ryggen :fnise:

Skrevet

Merker at jeg er motivert til å jobbe mye med skole dette semesteret :nigo:

:danse: Så bra.

Lurer på hvordan man fjerner facebook kommentarer på nettaviser jeg. Ikke at jeg har noen så ille, men noen er litt teite. Vil ikke at evt. fremtidige arbeidsgivere skal kunne søke opp om at jeg er imot visse lokalsaker. Trodde ikke de kom opp på google, men ett kom opp,så sikkert flere. Hm, saumfarer facern etter slettemidler. :fnise:

Jeg tror man går inn på selve nettavisa og sletter kommentaren.

Skrevet (endret)

Er litt flau nå. Vet dere hva jeg oppdaget eller? At magesmertene egentlig ikke var magesmerter, men en strekt muskel :skratte: Det er fortsatt veldig vondt, men det hjalp veldig å ta på sånn salve til musklene. Like greit at jeg ikke gikk til legen :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

:danse: Så bra.

Jeg tror man går inn på selve nettavisa og sletter kommentaren.

Hm, får studere videre.

Er litt flau nå. Vet dere hva jeg oppdaget eller? At magesmertene egentlig ikke var magesmerter, men en strekt muskel :skratte: Det er fortsatt veldig vondt, men det hjalp veldig å ta på sånn salve til musklene. Like greit at jeg ikke gikk til legen :fnise:

Hihi! :fnise:

Skrevet

Typen står og renser diesel-filteret, og jeg renner på dass i ett kjør. Kan ikke drikke noe som helst, renner bare rett igjenna.

Skrevet

Jeg drikker te og cola om hverandre. Litt samme effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...