Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh.. Men da er jeg nysgjerrig!

Hvorfor skulle det være dessverre at NerdMedSverd har bytta over? Han har vel forøvrig vært der lenge uansett.

Jeg husker ikke nickene hans her. Han byttet en del ganger fordi han ble bannet hele tida.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Neei, han hadde jo noen artige kommentarer å komme med da.

Åja, han! :ler:

Skrevet

Neei, han hadde jo noen artige kommentarer å komme med da.

Jo, men han er jo på diskusjon.no. Det er jo et mye bedre forum enn dette så det er jo bare win!

Hvem er du på diskusjon.no nå da?

Gjest badeand1
Skrevet

Jo, men han er jo på diskusjon.no. Det er jo et mye bedre forum enn dette så det er jo bare win!

Hvem er du på diskusjon.no nå da?

Helt enig.

Det er hemmelig! Jeg er hvertfall en "ordentlig" bruker :P

Skrevet

Det er hemmelig! Jeg er hvertfall en "ordentlig" bruker :P

Men du vet jo hvem jeg er. :(

Gjest badeand1
Skrevet

Men du vet jo hvem jeg er. :(

*visste.. jeg husker ikke :sjenert:

Skrevet

Virker som en gammel kjenning endelig har gitt opp KG. Dessverre har han funnet veien til diskusjon.no. Gah!

Hvorfor irriterer du deg sånn over han? Har han vært slem mot deg?

Skrevet

Egentlig skulle jeg bare inn her for å klage over at det snør IGJEN ! Jeg blir gal av all den snøen. Brøytebilen er et evig irritasjonsobjekt, den kjører sjeldent forbi og naboer kjører ut i grøfta, det er glatt og enda verre skal det bli. Jeg må snart kjøpe meg dress jeg kan sitte inne med, for naboene spør om jeg kan dytte så ofte at jeg ikke trenger å kle av meg :fnise: Neida jeg overdrev med klærne.

Skrevet

Han lagde jo en egen tråd om at han gir opp kg, for alle trådene blir sletta + han. 10 minutter seinere ble tråden og han sletta , stakkars :fnise:

Skrevet

Kjenner jeg blir irritert på samboers vegne. Han har begynt på bilmekaniker utdanning, og det er en jente i klassen hans som kun sitter og prater. Hun gjør ingenting vettugt, og hun skal alltid ha samboer til å se på ditt og datt på facebook, og så sitter hun og prater om hestesperm i munnen osv. Samboer får ikke gjort noe eller konsentrert seg ordentling siden hun alltid skal sitte og forstyrre.

Jeg sa til samboer at han får fortelle henne at han ikke er interessert (hvordan skrives det egentlig?) i henne, og be henne la han være i fred. Så håper han gjør det!

Skrevet

Kjenner jeg blir irritert på samboers vegne. Han har begynt på bilmekaniker utdanning, og det er en jente i klassen hans som kun sitter og prater. Hun gjør ingenting vettugt, og hun skal alltid ha samboer til å se på ditt og datt på facebook, og så sitter hun og prater om hestesperm i munnen osv. Samboer får ikke gjort noe eller konsentrert seg ordentling siden hun alltid skal sitte og forstyrre.

Jeg sa til samboer at han får fortelle henne at han ikke er interessert (hvordan skrives det egentlig?) i henne, og be henne la han være i fred. Så håper han gjør det!

Han kan jo bare gå å sette seg et annet sted, si han er opptatt med faget osv?

Skrevet

Evilposelos: Nå holder de på med noe internettstudie opplegg, hvor det kun er ett lite rom hvor pc'ene er plassert, så er nok ingen andre plasser han kan flytte seg til. Han vurderer å kjøpe en liten pc til skolebruk, slik at han kan sette seg i et annet rom.

Skrevet

Hvorfor irriterer du deg sånn over han? Har han vært slem mot deg?

Han har blitt bannet en del ganger fordi han har vært slem med andre. Er ikke det nok? Og så skriver han irriterende innlegg i tråder jeg følger nå.

Skrevet (endret)

Han har blitt bannet en del ganger fordi han har vært slem med andre. Er ikke det nok? Og så skriver han irriterende innlegg i tråder jeg følger nå.

Kan jeg se hva slags irriterende ting han skriver? Har du link til tråden?

Jo det er jo sikkert nok, jeg aner jo ikke hva slags slemme ting han har sagt, trodde det var han moderatorene kaller "Han med politiske motiv" og at han kanskje hadde trollet litt i tillegg. :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Evilposelos: Nå holder de på med noe internettstudie opplegg, hvor det kun er ett lite rom hvor pc'ene er plassert, så er nok ingen andre plasser han kan flytte seg til. Han vurderer å kjøpe en liten pc til skolebruk, slik at han kan sette seg i et annet rom.

Kanskje lurt det om ingenting annet funker. Han får bare avvise henne først

Skrevet

Hva kaller han seg på diskusjon.no?

Skrevet

Evilposelos: Ja, den siste halvdelen av dagen gikk vist veldig fint, da hun hadde gått ut av klasserommet og løpt i gangene og flørtet med andre mannfolk :fnise: Ser ut til at resten av klassen hans også ikke er så begeistret for henne, så de skulle si ifra til læreren i morgen :P

Skrevet

Alle skoler har vel hatt en sånn.

Når jeg studerte hadde jeg ei venninne som alltid skulle romstere i penalet mitt under forelesning, så jeg måtte sette i andre enden av auditoriet for å kunne konsentrere meg. Eller de småbertene på et annet studie som satt å småhvisket under hele forlesning.

Skrevet

:hoppendeglad: Halv pris på jakker. Denne dagen har jeg ventet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...