Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på spinning i morra :D Lykke til, muskler.. Kommer til å bli så døøø.

Lykke til :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger det, virkelig.... :grine:

Skrevet

Oppdatering?

Hva som hellst!! Bare jeg får noe så samme det! :trene::sur::kvalm:

Dette er da en fjasetråd!

Skrevet

Nå som jeg har unngått naboen fordi jeg er sjenert og egentlig ikke vil møte han, har han funnet på at han skal gå i postkassa mi, hente posten og levere den personlig til meg hver dag. Jeg skvetter like mye hver gang han banker på :fnise: Jeg liker ikke postkassa, så det hender jeg unngår den, men nå må jeg tydeligvis hente hver dag.

Skrevet (endret)

Creepy.. Er han kjekk?

Nei, men han er litt morsom da, henter posten min og flirer over at han gjør det :ler: Jeg er ikke redd for at han skal gjøre noe galt, men liker ikke at noen banker på og vil ha kontakt når det ikke er avtalt.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Nei, men han er litt morsom da, henter posten min og flirer over at han gjør det :ler:

Kanskje du har noe på gang uten at du veit det :O

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk treningen, mortem?

Gjest badeand1
Skrevet

Gikk greit, men herregud så tungt det var! Men litt gøy og :D

Skal gjøre spinning fast hver mandag nå. Låra er greie men kjenner det jo mest i morra :/

Skrevet (endret)

Ja, det er veldig tungt :) Var det den på 30, 45 eller 60 min du tok? Jeg tok 60 første gang, fy faen trodde jeg skulle dø :ler: Jeg hadde stått på ski en del før det og overvurderte evnene mine :fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

45 min. og jeg begynte ikke akkurat rolig så.. men låra mine er veldig trent pga sist vinter..kanskje det hjelper :ler: Med mindre musklene blir dårligere siden jeg stoppa..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ooooh, har ennå mareritt etter spinningtimene når jeg studerte. At du orker, well done.

Denna snømåkingen for tida er trening nok i seg selv nesten. :daane: Men nå ser det ut til å ha slutta litt. Skisenteret må være sjeleglade(for snøen).

Vil egentlig finne på noe, men ble for lat etter husvasken. Urettferdig. :sur: Litt seint , men får vel finne ei bok, researche gale katter på youtube eller noe.......

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

I fjasetråden burde man få anmerkning for å ikke fjase, bare at man ikke får det..

Endret av .-L-.
Skrevet

Flinke dere er som trener.

Burde kanskje finne frem badedrakta igjen, begynte så greit i sommer, men så sklei det helt ut gitt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fjaaaaaser i regnet!!! :fisk:

Skrevet

I fjasetråden burde man få anmerkning for å ikke fjase, bare at man ikke får det..

Så se til ****** å fjas da! Masafjasa! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...