Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Bare vanndrivene. Jeg sitter og nipper litt til en pepsi max, men pinadø etter bare en slurk så må jeg løpe på dass etter to sekunder :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I julen ja.... Men nå skal det ikke snø mer :(

Skrevet

Her er det ikke kommet noe snø etter det første fallet. Et dunlag idag tror jeg, men rimelig kleint. Hos foreldrene mine rakk det å komme en del centi i jula, men ble rimelig slapsete. Kjipt, pleier i det minste å komme noe snø på denne tida. De siste vintrene har det jo vært nesten en meter på det meste.

Skrevet

Jeg tror han får vondt i ryggen :fnise:

Er du klar over, selv om jeg har vært medlem her i 2 år mer enn deg, har du 400+ mer profilvisninger. Juks til de tusen :jolie:

Skrevet

Er du klar over, selv om jeg har vært medlem her i 2 år mer enn deg, har du 400+ mer profilvisninger. Juks til de tusen :jolie:

Jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke hvor mange profilvisninger dere hadde. Tror jeg må være her i mange år før jeg kommer opp i det antallet ;-)

Skrevet

Hehe, hvordan skal jeg jukse med det? Visste ikke hvor mange besøkende det var. Jeg har også dobbelt så mange plusser som deg :fnise:

Skrevet

Tenkte jeg skulle fjase litt. Men så var det allerede mer enn nok fjas her fra før! Godt nyttårsfjas! :laugh:

Skrevet (endret)

Jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke hvor mange profilvisninger dere hadde. Tror jeg må være her i mange år før jeg kommer opp i det antallet ;-)

Jeg var og snoket på raindrops sin profil da jeg hadde mine mistanker om at hun hadde en del visninger. Hun har vært like lenge som meg mener jeg og hadde 22 000+ profilvisninger :P

Trisket er å være veldig aktiv på seksual forumet :plystre:

Hehe, hvordan skal jeg jukse med det? Visste ikke hvor mange besøkende det var. Jeg har også dobbelt så mange plusser som deg :fnise:

Juks alt sammen.. At det ikke innrømmes er bevis på at det er juks, mhm. En jukser innrømmer det aldri! :fnise:

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg var ikke å snoket på raindrops sin profil da jeg hadde mine mistanker om at hun hadde en del visninger. Hun har vært like lenge som meg mener jeg og hadde 22 000+ profilvisninger :P

Juks alt sammen.. At det ikke innrømmes er bevis på at det er juks, mhm. En jukser innrømmer det aldri! :fnise:

:ler: Jeg kan lære deg hvordan man får mange plusser. Skriv "Dump han" :fnise: En gang fikk jeg 178 plusser for å si noe sånt. Får vondt av å le, det er din skyld :(

Si noe dramatisk, så får du flere profilvisninger :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

:ler: Jeg kan lære deg hvordan man får mange plusser. Skriv "Dump han" :fnise: En gang fikk jeg 178 plusser for å si noe sånt. Huff får vondt av å le.

Si noe dramatisk, så får du flere profilvisninger :fnise:

Hehe, jeg får ta en copy av "dump han", å kopiere det inn i tråder. Kanskje jeg tar deg igjen da :fnise:

Nja, jeg har mer troen på å henge mye i seksual forumet. Damer er visst like kåte som menn.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg får ta en copy av "dump han", å kopiere det inn i tråder. Kanskje jeg tar deg igjen da :fnise:

Nja, jeg har mer troen på å henge mye i seksual forumet. Damer er visst like kåte som menn.

Jeg var ikke å snoket på raindrops sin profil da jeg hadde mine mistanker om at hun hadde en del visninger. Hun har vært like lenge som meg mener jeg og hadde 22 000+ profilvisninger :P

Mye mulig det er det som er trikset. Skriver lite på den delen av forumet selv så det forklarer kanskje saken :laugh:

Forøvrig burde det vel ikke være overraskende at damer er like interessert i sex som menn? Noe annet ville jo vært en litt håpløs situasjon :P

Skrevet (endret)

Forøvrig burde det vel ikke være overraskende at damer er like interessert i sex som menn? Noe annet ville jo vært en litt håpløs situasjon :P

Heh. Veien inn til en dames hjerte, er å gjøre henne kåt, mhm :fnise:

Endret av .-L-.
Skrevet

Heh. Veien inn til en dames hjerte, er å gjøre henne kåt, mhm :fnise:

det er vel en del av regnestykket i alle fall ;)

Hvis du ønsker noe langvarig så er det vel greit om ganske mye annet er på plass også...

Skrevet

det er vel en del av regnestykket i alle fall ;)

Hvis du ønsker noe langvarig så er det vel greit om ganske mye annet er på plass også...

You don't say.. :P

Jeg er faktisk litt keen på å ta et kurs i html. Hadde vært ganske nyttig for meg å kunne. Lurer på om jeg skal melde meg opp til et kurs på universitet.

Skrevet

Ja, du får gjøre det da :fnise: Skriv et par noveller så skal du se at tallet blir doblet på kort tid.

Skrevet

Det er så enkelt som det her; " Hvis jeg får xxxx antall stemmer så publiserer jeg et nakenbilde". Ikke noe problem å gjøre det mer komplisert enn det egentlig er. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

You don't say.. :P

Jeg er faktisk litt keen på å ta et kurs i html. Hadde vært ganske nyttig for meg å kunne. Lurer på om jeg skal melde meg opp til et kurs på universitet.

Noen spesiell grunn til at du vil lære nettopp html?

Hvis ikke så finnes det flere internett kurs, gratis

, som gir en fin innføring i programmering. De jeg har tatt har vært java og pyton, så kan jeg noen steinalder koder i html fra før av. Men for meg var kursene mest for å få en bedre forståelse for selve programmeringen og og hvilket språk som ble benyttet var derfor underordnet.

Skrevet

Det er kaldt, brrrrr... svært kaldt om vinteren. Fantes ikke lauv, - Så treiv eg meg ein mossodott, - og tørkte meg i rauv! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...