Libertas Skrevet 11. januar 2014 #12261 Skrevet 11. januar 2014 Bare vanndrivene. Jeg sitter og nipper litt til en pepsi max, men pinadø etter bare en slurk så må jeg løpe på dass etter to sekunder
Strange Doll Skrevet 11. januar 2014 #12264 Skrevet 11. januar 2014 I julen ja.... Men nå skal det ikke snø mer
Cordelia Skrevet 11. januar 2014 #12265 Skrevet 11. januar 2014 Her er det ikke kommet noe snø etter det første fallet. Et dunlag idag tror jeg, men rimelig kleint. Hos foreldrene mine rakk det å komme en del centi i jula, men ble rimelig slapsete. Kjipt, pleier i det minste å komme noe snø på denne tida. De siste vintrene har det jo vært nesten en meter på det meste.
Gjest .-L-. Skrevet 12. januar 2014 #12266 Skrevet 12. januar 2014 Jeg tror han får vondt i ryggen Er du klar over, selv om jeg har vært medlem her i 2 år mer enn deg, har du 400+ mer profilvisninger. Juks til de tusen
Sapientia Skrevet 12. januar 2014 #12267 Skrevet 12. januar 2014 Er du klar over, selv om jeg har vært medlem her i 2 år mer enn deg, har du 400+ mer profilvisninger. Juks til de tusen Jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke hvor mange profilvisninger dere hadde. Tror jeg må være her i mange år før jeg kommer opp i det antallet ;-)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #12268 Skrevet 12. januar 2014 Er du klar over, selv om jeg har vært medlem her i 2 år mer enn deg, har du 400+ mer profilvisninger. Juks til de tusen Hehe, hvordan skal jeg jukse med det? Visste ikke hvor mange besøkende det var. Jeg har også dobbelt så mange plusser som deg
Skvaldersjura Skrevet 12. januar 2014 #12269 Skrevet 12. januar 2014 Tenkte jeg skulle fjase litt. Men så var det allerede mer enn nok fjas her fra før! Godt nyttårsfjas!
Gjest .-L-. Skrevet 12. januar 2014 #12270 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke hvor mange profilvisninger dere hadde. Tror jeg må være her i mange år før jeg kommer opp i det antallet ;-) Jeg var og snoket på raindrops sin profil da jeg hadde mine mistanker om at hun hadde en del visninger. Hun har vært like lenge som meg mener jeg og hadde 22 000+ profilvisninger Trisket er å være veldig aktiv på seksual forumet Hehe, hvordan skal jeg jukse med det? Visste ikke hvor mange besøkende det var. Jeg har også dobbelt så mange plusser som deg Juks alt sammen.. At det ikke innrømmes er bevis på at det er juks, mhm. En jukser innrømmer det aldri! Endret 12. januar 2014 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #12271 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jeg var ikke å snoket på raindrops sin profil da jeg hadde mine mistanker om at hun hadde en del visninger. Hun har vært like lenge som meg mener jeg og hadde 22 000+ profilvisninger Trisket er å være veldig aktiv på seksual forumet Juks alt sammen.. At det ikke innrømmes er bevis på at det er juks, mhm. En jukser innrømmer det aldri! Jeg kan lære deg hvordan man får mange plusser. Skriv "Dump han" En gang fikk jeg 178 plusser for å si noe sånt. Får vondt av å le, det er din skyld Si noe dramatisk, så får du flere profilvisninger Endret 12. januar 2014 av Evilposelos
Gjest .-L-. Skrevet 12. januar 2014 #12272 Skrevet 12. januar 2014 Jeg kan lære deg hvordan man får mange plusser. Skriv "Dump han" En gang fikk jeg 178 plusser for å si noe sånt. Huff får vondt av å le. Si noe dramatisk, så får du flere profilvisninger Hehe, jeg får ta en copy av "dump han", å kopiere det inn i tråder. Kanskje jeg tar deg igjen da Nja, jeg har mer troen på å henge mye i seksual forumet. Damer er visst like kåte som menn. 1
Sapientia Skrevet 12. januar 2014 #12273 Skrevet 12. januar 2014 Hehe, jeg får ta en copy av "dump han", å kopiere det inn i tråder. Kanskje jeg tar deg igjen da Nja, jeg har mer troen på å henge mye i seksual forumet. Damer er visst like kåte som menn. Jeg var ikke å snoket på raindrops sin profil da jeg hadde mine mistanker om at hun hadde en del visninger. Hun har vært like lenge som meg mener jeg og hadde 22 000+ profilvisninger Trisket er å være veldig aktiv på seksual forumet Mye mulig det er det som er trikset. Skriver lite på den delen av forumet selv så det forklarer kanskje saken Forøvrig burde det vel ikke være overraskende at damer er like interessert i sex som menn? Noe annet ville jo vært en litt håpløs situasjon
Gjest .-L-. Skrevet 12. januar 2014 #12274 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Forøvrig burde det vel ikke være overraskende at damer er like interessert i sex som menn? Noe annet ville jo vært en litt håpløs situasjon Heh. Veien inn til en dames hjerte, er å gjøre henne kåt, mhm Endret 13. januar 2014 av .-L-.
Sapientia Skrevet 13. januar 2014 #12275 Skrevet 13. januar 2014 Heh. Veien inn til en dames hjerte, er å gjøre henne kåt, mhm det er vel en del av regnestykket i alle fall Hvis du ønsker noe langvarig så er det vel greit om ganske mye annet er på plass også...
Gjest .-L-. Skrevet 13. januar 2014 #12276 Skrevet 13. januar 2014 det er vel en del av regnestykket i alle fall Hvis du ønsker noe langvarig så er det vel greit om ganske mye annet er på plass også... You don't say.. Jeg er faktisk litt keen på å ta et kurs i html. Hadde vært ganske nyttig for meg å kunne. Lurer på om jeg skal melde meg opp til et kurs på universitet.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #12277 Skrevet 13. januar 2014 Hehe, jeg får ta en copy av "dump han", å kopiere det inn i tråder. Kanskje jeg tar deg igjen da Nja, jeg har mer troen på å henge mye i seksual forumet. Damer er visst like kåte som menn. Ja, du får gjøre det da Skriv et par noveller så skal du se at tallet blir doblet på kort tid.
Cordelia Skrevet 13. januar 2014 #12278 Skrevet 13. januar 2014 Det er så enkelt som det her; " Hvis jeg får xxxx antall stemmer så publiserer jeg et nakenbilde". Ikke noe problem å gjøre det mer komplisert enn det egentlig er. 1
Sapientia Skrevet 13. januar 2014 #12279 Skrevet 13. januar 2014 You don't say.. Jeg er faktisk litt keen på å ta et kurs i html. Hadde vært ganske nyttig for meg å kunne. Lurer på om jeg skal melde meg opp til et kurs på universitet. Noen spesiell grunn til at du vil lære nettopp html? Hvis ikke så finnes det flere internett kurs, gratis , som gir en fin innføring i programmering. De jeg har tatt har vært java og pyton, så kan jeg noen steinalder koder i html fra før av. Men for meg var kursene mest for å få en bedre forståelse for selve programmeringen og og hvilket språk som ble benyttet var derfor underordnet.
Skvaldersjura Skrevet 13. januar 2014 #12280 Skrevet 13. januar 2014 Det er kaldt, brrrrr... svært kaldt om vinteren. Fantes ikke lauv, - Så treiv eg meg ein mossodott, - og tørkte meg i rauv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå