Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Heh, men hvis han lånte bøkene står vel de i hans navn? Og da må jo han betale gebyret hvis de ikke blir levert inn!? Eller kanskje han har noen super powers som gjør at han kan låne i andres navn..

Jo :fnise: men nå hadde han ikke lånt dem da. Om de er lånt, står det jo på innsiden av at den er bibiloteket sin :)

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jo :fnise: men nå hadde han ikke lånt dem da. Om de er lånt, står det jo på innsiden av at den er bibiloteket sin :)

Jojo, han hadde lånt dem, men han har visket ut det som sto på innsiden av bøkene med laser. Han sier jo ikke det høyt selvfølgelig, det hadde vært litt høl i hode. Derfor det ikke står der..

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Yay mortem er tilbake!!!

Fikk du AC4, Blacklist og Batman gratis med 3d kortet ditt?

..Med mitt hva..? Fikk det gratis med pcen..tror jeg.. :laugh:

Skrevet (endret)

Jojo, han hadde lånt dem, men han har visket ut det som sto på innsiden av bøkene med laser. Han sier jo ikke det høyt selvfølgelig, det hadde vært litt høl i hode. Derfor det ikke står der..

:ler:

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

..Med mitt hva..? Fikk det gratis med pcen..tror jeg.. :laugh:

vel alle pcer man skal spille med har et 3d kort/grafikk kort/GPU,

Hvis det er et high end invida kort, følgte det nok med en sånn kode sak som gir deg de 3 spillene gratis som du kan laste ned.

Gjest badeand1
Skrevet

vel alle pcer man skal spille med har et 3d kort/grafikk kort/GPU,

Hvis det er et high end invida kort, følgte det nok med en sånn kode sak som gir deg de 3 spillene gratis som du kan laste ned.

Correct :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Correct :)

Samme fikk jeg med mitt nye 3d kort, hvilken kjøpte du til pcen?

Har selv bare lasta ned Black flag, de andre har jeg ikke noe interesse for, og tror jeg har mista lappen med kodene på.

Gjest badeand1
Skrevet

Samme fikk jeg med mitt nye 3d kort, hvilken kjøpte du til pcen?

Har selv bare lasta ned Black flag, de andre har jeg ikke noe interesse for, og tror jeg har mista lappen med kodene på.

Prater du om skjermkortet..?

Gjest badeand1
Skrevet

Ja

MSI GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA PCI-Express 3.0,

Ikke prat til meg om sånne ting for jeg kjøpte bare det Luri valgte for meg.. :P

Skrevet (endret)

Dag 2 av mitt forsøk på bare spise kjøtt og grønnsaker- dager. Jeg skal sjekke om det gjør meg bedre i magen, lenge mistenkt at jeg er allergisk mot noe.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det var ikke lurt, ok da vet jeg det :ler:

Gjest Gunfreak
Skrevet

MSI GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA PCI-Express 3.0,

Ikke prat til meg om sånne ting for jeg kjøpte bare det Luri valgte for meg.. :P

Hm, tror luri har lurt deg der, dette er ikke et ekte gamer kort!!

Dette er et kort man bruker til å spille spill på facebook eller i flash.

hvor mye ram og cpu kraft har du da?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hm, tror luri har lurt deg der, dette er ikke et ekte gamer kort!!

Dette er et kort man bruker til å spille spill på facebook eller i flash.

hvor mye ram og cpu kraft har du da?

Haha, Stoler mer på han og to andre enn deg. sry mac. :)

Endret av Mortem
Skrevet

Gaah, idag er en drittdag! Typen har vært så amper i hele dag, uansett hva jeg har sagt så er det feil. Og han skjønner ikke hvorfor jeg er så stille.

Så har bilbatteriet døua, så han har ikke fått kommet seg ut av huset. Og jeg som hadde så lyst til å være alene idag siden han er så amper, men neeeeida! Jaja, nå kan jeg snart sove!

Skrevet

Gaah, idag er en drittdag! Typen har vært så amper i hele dag, uansett hva jeg har sagt så er det feil. Og han skjønner ikke hvorfor jeg er så stille.

Så har bilbatteriet døua, så han har ikke fått kommet seg ut av huset. Og jeg som hadde så lyst til å være alene idag siden han er så amper, men neeeeida! Jaja, nå kan jeg snart sove!

Han har den dagen i måneden, gi han en klem og si at alt ordner seg :fnise:

Skrevet

Haha, ja :fnise: Tro han sku blitt paff, og ennå mer amper :fnise:

Tror pinade jeg skal gå og legge meg om noen minutter. :natti:

Skrevet

Haha, ja :fnise: Tro han sku blitt paff, og ennå mer amper :fnise:

Tror pinade jeg skal gå og legge meg om noen minutter. :natti:

God natt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...