Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

God nyttår.

Fjas som vås :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, vet godt hva det betyr.

Jeg tenkte litt mer i retningen på hvor det kommer fra jeg da..? :)

Skrevet (endret)

Sto noe med at det kom fra ordet jente :fnise: Du kan jo google det.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Godt nyttår! :)

Forresten.. Har tenkt på det en stund nå, men hvor har dere egentlig ordet " fjas " fra?

Hehe.

tomt og dumt snakk, vås

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

lurar på kvifor menn ikkje kan sei i frå om dei ikkje vil fortsetja flørten? Det er ikkje så vanskeleg å sei: "eg er ikkje interessert lenger"

Skrevet

lurar på kvifor menn ikkje kan sei i frå om dei ikkje vil fortsetja flørten? Det er ikkje så vanskeleg å sei: "eg er ikkje interessert lenger"

Hvor lenge var dere på flørteren da?

Skrevet

1 mnd. 8 dater....

Hvor lenge var dere på flørteren da?

Skrevet (endret)

1 mnd. 8 dater....

Håper ikke du hogger hodet av meg nå :P, men har gjort det noen ganger selv. De gangene det har skjedd så har det vært fordi de ikke har virket interessert nok, og kontakten skle bare vekk. Hadde langt færre dates med dem enn det du hadde med han da. Hadde kanskje 2-3.

Endret av .-L-.
Skrevet

Håper ikke du hogger hodet av meg nå :P, men har gjort det noen ganger selv. De gangene det har skjedd så har det vært fordi de ikke har virket interessert nok, og kontakten skle bare vekk. Hadde langt færre dates med dem enn det du hadde med han da. Hadde kanskje 2-3.

Vi har prata på tlf kvar dag, masse snaps og mykje sms. Eg syns eg fortjener ei forklaring.

Hadde eg vore på date med nokon 3 gonger så hadde eg ikkje forventa det. Me har gjort veldig mykje denne mnd....

Skrevet

Vi har prata på tlf kvar dag, masse snaps og mykje sms. Eg syns eg fortjener ei forklaring.

Hadde eg vore på date med nokon 3 gonger så hadde eg ikkje forventa det. Me har gjort veldig mykje denne mnd....

Spør han da.

Skrevet (endret)

Spør han da.

....

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

han seier ting er bra.....men eg merker at det er noko som plagar han

men som ei veninne seier; alle snapping og sms må jo ta slutt ein gong. kan ikkje sende slikt 24 timer i døgnet konstant. Eg er berre skuffa over at han trekkjer seg tilbake utan å sei ifrå.....

Ser den. Håper det ordner seg :)

Skrevet

Går det ikke ann å ha anderledes humor uten å være fjern på rus? :unsure: Liker ikke beskyldningene. :(

Skrevet

Går det ikke ann å ha anderledes humor uten å være fjern på rus? :unsure: Liker ikke beskyldningene. :(

å joda! Jeg har en ganske så sær humor, og jeg er absolutt ikke fjern på rus.. så fremt mye sukker ikke teller som rus? :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du synes er morsomt? :P

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg får min nye gamingpc i morra!!! :D

Har sinnsykt mange spill jeg skal spille.. goodbye life. Eller ikke akkurat sinnsykt da..

12 stk.

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg får min nye gamingpc i morra!!! :D

Har sinnsykt mange spill jeg skal spille.. goodbye life. Eller ikke akkurat sinnsykt da..

12 stk.

Hehe, gratz :P Hva skal du spille?

Skrevet

korleis gjekk det med eksamen,-L-?

Skrevet

korleis gjekk det med eksamen,-L-?

Fikk A på min første :nigo: Er ganske spent på hva jeg får på de andre, vet ikke helt hvordan jeg ligger ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...