QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #12101 Skrevet 9. desember 2013 Ønsker meg litt forskjellig. Ny vinterjakke, nye vintersko, gensre Ting jeg trenger egentlig. PINNEKJØTT! Hva ønsker du deg? Tøfler og printer Resten vil jeg kjøpe selv sånn at jeg får riktig Jeg sa jeg kunne kjøpe julegavene selv og legge det under juletreet, men da ble det bråk
Gjest .-L-. Skrevet 9. desember 2013 #12102 Skrevet 9. desember 2013 Tøfler og printer Resten vil jeg kjøpe selv sånn at jeg får riktig Jeg sa jeg kunne kjøpe julegavene selv og legge det under juletreet, men da ble det bråk Det er ikke lov å jukse!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #12103 Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke lov å jukse! Men jeg vil De kan velge gavepapir og så kan jeg spille fryktelig overrasket.
Gjest .-L-. Skrevet 9. desember 2013 #12104 Skrevet 9. desember 2013 Men jeg vil De kan velge gavepapir og så kan jeg spille fryktelig overrasket. Velger du bånd og kort til gaven også?
Libertas Skrevet 9. desember 2013 #12106 Skrevet 9. desember 2013 Har fått to kuler på halsen, en på høyre side under kjeven og en på venstre. Glad jeg skal til legen imorgen! Har også fått utrolig mange sår i munnen, aldri hatt det før. Har lest om herpes, men det virker ikke som det , da det ikke kommer noe annen veske enn blod. Ikke har det prikket eller noe som helst, ingen blemmer, det bare plutselig var der. Merkelig!
Gancider Skrevet 9. desember 2013 #12107 Skrevet 9. desember 2013 Det opplevde jeg for ca en uke siden. Jeg sovnet og drømte at noen bombet huset jeg bor i gang på gang Huff det er så irriterende. Er det normalt å kjenne pulsen sånn? Når jeg legger meg må jeg tilpasse meg slik at øra ikke er borti noe.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #12108 Skrevet 10. desember 2013 Velger du bånd og kort til gaven også? Ja, og en dikt jeg har skrevet fra hver og en som jeg skal lese opp. Jeg har sittet taus og sett på alt dramaet som foregår hver jul. Nå vil jeg være med Neida Er det snø i Oslo nå? Jaaa Har fått to kuler på halsen, en på høyre side under kjeven og en på venstre. Glad jeg skal til legen imorgen! Har også fått utrolig mange sår i munnen, aldri hatt det før. Har lest om herpes, men det virker ikke som det , da det ikke kommer noe annen veske enn blod. Ikke har det prikket eller noe som helst, ingen blemmer, det bare plutselig var der. Merkelig! Huff God bedring da. Huff det er så irriterende. Er det normalt å kjenne pulsen sånn? Når jeg legger meg må jeg tilpasse meg slik at øra ikke er borti noe. Jeg vet ikke, jeg har ikke opplevd det før
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #12111 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg klarer ikke bestemme meg. Prøver å se på horoskop og alt mulig tull for å gjøre en avgjørelse. Jeg vet jo at horoskop og sånn er oppspinn, men jeg er rådvill, trodde kanskje det kunne fortelle meg hva jeg skal gjøre. Saken er det at en gammel venn har kontaktet meg, sagt de finest ting og at det ikke finnes noen andre som meg, at personen savner meg så fælt og vil ha kontakt. Men jeg går med en uggen følelse på grunn av tidligere erfaring med den personen. Samtidig treffer personen hjerte mitt og samvittigheten. Vanskelig! Hodet mitt sier nei, men hjerte sier ja Endret 10. desember 2013 av Evilposelos
svante Skrevet 10. desember 2013 #12113 Skrevet 10. desember 2013 Jaaa Klokken seks hadde jeg allerede satt kursen for Oslo. Jeg valgte å ta med joggetøy og selv om det virket ganske glatt ute så akter jeg å få brukt det. Så får vi se hvordan det går.
Gjest Summers Skrevet 11. desember 2013 #12114 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Blir faktisk glad når de som sender meg mail har hotmail i stedet for gmail. MSN-nostalgi. Endret 11. desember 2013 av Summers
Papirfly Skrevet 12. desember 2013 #12115 Skrevet 12. desember 2013 Er jeg prippen når jeg reagerer på at ordet "sex" brukes to ganger under Reisen til julestjernen, et teaterstykke for barn?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. desember 2013 #12116 Skrevet 12. desember 2013 Jeg klarer ikke bestemme meg. Prøver å se på horoskop og alt mulig tull for å gjøre en avgjørelse. Jeg vet jo at horoskop og sånn er oppspinn, men jeg er rådvill, trodde kanskje det kunne fortelle meg hva jeg skal gjøre. Saken er det at en gammel venn har kontaktet meg, sagt de finest ting og at det ikke finnes noen andre som meg, at personen savner meg så fælt og vil ha kontakt. Men jeg går med en uggen følelse på grunn av tidligere erfaring med den personen. Samtidig treffer personen hjerte mitt og samvittigheten. Vanskelig! Hodet mitt sier nei, men hjerte sier ja Jeg ville satset på det.. Av den grunn at jeg har vært i en slik situasjon selv før for mange år siden. Jeg valgte hodet da. Fornuften. Hadde virkelig hjertesorg i ett år omtrent. Jeg har jo ofte tenkt på hvordan det ville blitt om jeg gikk hele veien med ham. Jeg har funnet min mann i livet nå da. Med ham stemmer både hjerte og hode, og det er jo helt klart en fordel. Men jeg tror at om du ikke satser på dette så kan det komme tider der du lurer på "hva, hvis" osv. Da er det bedre å ha testet det ut mener jeg. Så slipper man å bruke tid på disse spørsmålene i etterkant.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #12117 Skrevet 12. desember 2013 Takk Hvordan gikk det hos legen? Er du bedre? Klokken seks hadde jeg allerede satt kursen for Oslo. Jeg valgte å ta med joggetøy og selv om det virket ganske glatt ute så akter jeg å få brukt det. Så får vi se hvordan det går. Det er glatt ute, jeg tryner ned veien. Hvis du også tryner, kan man kjøpe pigger til joggesko. Er jeg prippen når jeg reagerer på at ordet "sex" brukes to ganger under Reisen til julestjernen, et teaterstykke for barn? Det har jeg ikke sett. I hvilken forbinnelse sier de det? Jeg ville satset på det.. Av den grunn at jeg har vært i en slik situasjon selv før for mange år siden. Jeg valgte hodet da. Fornuften. Hadde virkelig hjertesorg i ett år omtrent. Jeg har jo ofte tenkt på hvordan det ville blitt om jeg gikk hele veien med ham. Jeg har funnet min mann i livet nå da. Med ham stemmer både hjerte og hode, og det er jo helt klart en fordel. Men jeg tror at om du ikke satser på dette så kan det komme tider der du lurer på "hva, hvis" osv. Da er det bedre å ha testet det ut mener jeg. Så slipper man å bruke tid på disse spørsmålene i etterkant. Ja, jeg bestemte meg for å følge hodet. Det er en venn som i en venn og denne personen har gjort meg så mye vondt. Jeg orker rett og slett ikke enda et svik.
Gjest .-L-. Skrevet 12. desember 2013 #12118 Skrevet 12. desember 2013 Er jeg prippen når jeg reagerer på at ordet "sex" brukes to ganger under Reisen til julestjernen, et teaterstykke for barn? Litt rart ja.. Fikk du spørsmål om hva sex var da?
Libertas Skrevet 12. desember 2013 #12119 Skrevet 12. desember 2013 Hvordan gikk det hos legen? Er du bedre? Legen sa at det er en virusinfeksjon de ikke kan gjøre noe med. Nå er jeg heldigvis blitt litt bedre, ikke like vondt som tidligere 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #12120 Skrevet 12. desember 2013 (endret) Har blod i øynene, er bekymra Det startet for to dager siden og har blitt verre. Endret 12. desember 2013 av Evilposelos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå