Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Humør er ganske bra i dag! :nigo: Nesten ferdig med pensum og regner med jeg får pugget inn litt også før jeg går i seng!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi, leste feil.

Endret av Evilposelos
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg prøver å være så nøytral som mulig, men noen ganger har jeg lyst til å fortelle legen om de medisinene jeg leser om. Veldig morsomt, jeg skjønner ikke når de begynte å putte medisiner mot angst opp i analen. Er det ikke like greit å svelge dem på vanlig måte?

nokon likar det analt nokon likar det oralt, og nokon likar begge delar

Skrevet

Jeg prøver å være så nøytral som mulig, men noen ganger har jeg lyst til å fortelle legen om de medisinene jeg leser om. Veldig morsomt, jeg skjønner ikke når de begynte å putte medisiner mot angst opp i analen. Er det ikke like greit å svelge dem på vanlig måte?

:sjokkert:

Skrevet

Oi, leste feil.

:skratte: Pusetatten, Ai lååååv juuu!! :hoho:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skrevet

:skratte: Pusetatten, Ai lååååv juuu!! :hoho:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

:ler: Enda godt jeg oppdaget det :unsure:

Skrevet

:ler: Enda godt jeg oppdaget det :unsure:

En liten fordel. Bakenden er som regel litt daff fra før uansett. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Naboen har falt oppi mensengryta forrige uke og hu har ikke forlatt plassen. Makan til skriking.

• Liker 1
Skrevet

Humør er ganske bra i dag! :nigo: Nesten ferdig med pensum og regner med jeg får pugget inn litt også før jeg går i seng!

Wee :)

Savner å ha mer energi..

Jeg savner ro.

Naboen har falt oppi mensengryta forrige uke og hu har ikke forlatt plassen. Makan til skriking.

Hahaha

Skrevet (endret)

:sjokkert: Det har blitt verre. Men hvem skulle tro jeg ble forvandlet til hulken på pms? Om jeg ikke hadde hatt den enorme selvkontrollen jeg har, hadde jeg løpt rundt å rivd opp trær og dyttet alt som kom i min vei. :ler: Bra jeg kan le av det i det minste :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

ei veninna som har tatt bilete av meg. kva då?

Usedvanlig vakker!

Skrevet

takk :P

Jaudå, det var da så lite.... :plystre:

Skrevet

:sjokkert: Det har blitt verre. Men hvem skulle tro jeg ble forvandlet til hulken på pms? Om jeg ikke hadde hatt den enorme selvkontrollen jeg har, hadde jeg løpt rundt å rivd opp trær og dyttet alt som kom i min vei. :ler: Bra jeg kan le av det i det minste :)

Jeg blir en vandrende zombie, føler jeg går rundt som ei anna halvdepressiv nummen ugle med søvnmangel/overforbruk.

Te gir meg forresten hetetokter. Drid!

Skrevet

:fnise:

Trur forresten hele KG forumet har mensen/PMS for tida.

• Liker 1
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Te gir meg forresten hetetokter. Drid!

Overgangsalderen påvirkes ei av te :fnise:

*sorry*

Skrevet

Overgangsalderen påvirkes ei av te :fnise:

*sorry*

*glise*

Håper da for all del det bare er teen. 33 litt tidlig for" menopese" ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...