Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. november 2013 #11941 Skrevet 23. november 2013 eg skal snart over på raudvinene... kjenner det var veldig godt i dag. dette skulle vel strengt tatt stå i "fortel noe uinteressant"-tråden...
Aphrodite Skrevet 23. november 2013 #11942 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor begynner naboen med oppussing nå?!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2013 Forfatter #11943 Skrevet 23. november 2013 (endret) Rødvin? Øl er bedre. Jeg lurer på om huseieren min vil ha meg ut nå. Hele uka har jeg følt at jeg kanskje gikk i søvne og kjeftet på han. Jeg husker nemlig at jeg i halvsøvne tenkte at jeg var så sint at jeg ikke kunne styre meg. Han bråket nemlig rett over der jeg sover. En annen nabo så også rart på meg, det skjønner jeg, for hvis jeg gikk å kjeftet på huseieren, gikk jeg i undertøy. Tenk om jeg gikk i søvne Det har vært min største skrekk denne uka. Endret 23. november 2013 av Evilposelos
Pene sko... Skrevet 23. november 2013 #11944 Skrevet 23. november 2013 (endret) Rødvin? Øl er bedre. Neh! Har nesten tømt en magnum med "fattigmann-champagne" i kveld. Rødvin er jeg ikke så glad i. : / Endret 23. november 2013 av Pene sko...
Skvaldersjura Skrevet 23. november 2013 #11946 Skrevet 23. november 2013 Hvem er hu dama på bildet...??
Gjest Lurifix Skrevet 24. november 2013 #11947 Skrevet 24. november 2013 En god stund siden trodde jeg at Evilposelos var så "seriøs og skikkelig" ut fra innlegg andre steder på dette forumet. Sier ikke at hun ikke er det eller kan være det, men i denne tråden kommer det jo frem så mye annet gøy 1
Singha Skrevet 24. november 2013 #11948 Skrevet 24. november 2013 hun editerer jo bort alt som er av innlegg hele tiden jo
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2013 #11949 Skrevet 24. november 2013 så er det søndag då....
Gjest Lurifix Skrevet 24. november 2013 #11950 Skrevet 24. november 2013 Ja hun er glad i edit knappen! 1
Gjest Lurifix Skrevet 24. november 2013 #11952 Skrevet 24. november 2013 hehe ja kanskje det ser ut som jeg er tilbake siden jeg fiksa avatar og alt. men er nok bare til jeg blir i bedre humør igjen og orker å gjøre andre ting.
Gjest .-L-. Skrevet 25. november 2013 #11954 Skrevet 25. november 2013 Den bakerste delen kan vri rundt og rundt. Vet ikke helt hvordan det ser ut inne i den, men det kan ikke være bra. Har lyst til å lime den sånn at den ikke kan skrues rundt. Er det ingen som har dratt en dildo joke? Hvorfor er det bare jeg som tenker koffert her inne
Cordelia Skrevet 25. november 2013 #11955 Skrevet 25. november 2013 En god stund siden trodde jeg at Evilposelos var så "seriøs og skikkelig" ut fra innlegg andre steder på dette forumet. Sier ikke at hun ikke er det eller kan være det, men i denne tråden kommer det jo frem så mye annet gøy hun editerer jo bort alt som er av innlegg hele tiden jo Dypt vann og det greiene. Tja, grei og skikkelig, den dama tror jeg har et ganske scizofrent liv isåfall. She's a naghty, naghty girl! Ell ka du sei, kattefilla!?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. november 2013 Forfatter #11956 Skrevet 25. november 2013 Jeg er da ikke schizofren, jeg bare lager meg opp meninger, men vet at de ikke er riktige alltid. Dessuten ler jeg av de meningene jeg kommer opp med, jeg har det ganske gøy Jeg kan skille mellom antagelser, fantasi og virkelighet.
Cordelia Skrevet 25. november 2013 #11957 Skrevet 25. november 2013 Jeg er da ikke schizofren, jeg bare lager meg opp meninger, men vet at de ikke er riktige alltid. Dessuten ler jeg av de meningene jeg kommer opp med, jeg har det ganske gøy Jeg kan skille mellom antagelser, fantasi og virkelighet. Hvem av dere? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. november 2013 Forfatter #11958 Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvem av dere? Er bare en person og hører ikke stemmer. vrangforestillinger har jeg kanskje, men jeg skjønner selv hvor lite sansynlig det er. Som f.eks at jeg kanskje gikk i søvne, jeg vet innerst inne at jeg ikke gjorde det, men det stoppet ikke frykten for at jeg kanskje gjorde det. Endret 25. november 2013 av Evilposelos
Cordelia Skrevet 25. november 2013 #11959 Skrevet 25. november 2013 Er bare en person og hører ikke stemmer. vrangforestillinger har jeg kanskje, men jeg skjønner selv hvor lite sansynlig det er. Som f.eks at jeg kanskje gikk i søvne, jeg vet innerst inne at jeg ikke gjorde det, men det stoppet ikke frykten for at jeg kanskje gjorde det. Vi tok deg jo helt alvorlig. Jeg har to personligheter selv. Den ene lengter sårt etter senga, den andre sier "fuck it".
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. november 2013 Forfatter #11960 Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvem er hu dama på bildet...?? Hvem spør du? Ja hun er glad i edit knappen! Lo høyt av denne Er det ingen som har dratt en dildo joke? Hvorfor er det bare jeg som tenker koffert her inne Haha, nå så jeg hvorfor det kunne være koffert. Vi tok deg jo helt alvorlig. Jeg har to personligheter selv. Den ene lengter sårt etter senga, den andre sier "fuck it". Har sovet ferdig jeg da Endret 25. november 2013 av Evilposelos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå