Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg skal snart over på raudvinene...

kjenner det var veldig godt i dag.

dette skulle vel strengt tatt stå i "fortel noe uinteressant"-tråden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor begynner naboen med oppussing nå?! :bond:

Skrevet (endret)

Rødvin? Øl er bedre.

Jeg lurer på om huseieren min vil ha meg ut nå. Hele uka har jeg følt at jeg kanskje gikk i søvne og kjeftet på han. Jeg husker nemlig at jeg i halvsøvne tenkte at jeg var så sint at jeg ikke kunne styre meg. Han bråket nemlig rett over der jeg sover. En annen nabo så også rart på meg, det skjønner jeg, for hvis jeg gikk å kjeftet på huseieren, gikk jeg i undertøy. Tenk om jeg gikk i søvne :sjokkert: Det har vært min største skrekk denne uka.

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Rødvin? Øl er bedre.

Neh! Har nesten tømt en magnum med "fattigmann-champagne" i kveld. Rødvin er jeg ikke så glad i. : /

Endret av Pene sko...
Skrevet

Hvem er hu dama på bildet...??

Skrevet

En god stund siden trodde jeg at Evilposelos var så "seriøs og skikkelig" ut fra innlegg andre steder på dette forumet. Sier ikke at hun ikke er det eller kan være det, men i denne tråden kommer det jo frem så mye annet gøy :fnise:

• Liker 1
Skrevet

hun editerer jo bort alt som er av innlegg hele tiden jo

Skrevet

hehe ja kanskje det ser ut som jeg er tilbake siden jeg fiksa avatar og alt. men er nok bare til jeg blir i bedre humør igjen og orker å gjøre andre ting. :fnise:

Skrevet

_HHS0013_1.jpgDen bakerste delen kan vri rundt og rundt. Vet ikke helt hvordan det ser ut inne i den, men det kan ikke være bra. Har lyst til å lime den sånn at den ikke kan skrues rundt. :fnise:

Er det ingen som har dratt en dildo joke?

Hvorfor er det bare jeg som tenker koffert her inne :klo:

Skrevet

En god stund siden trodde jeg at Evilposelos var så "seriøs og skikkelig" ut fra innlegg andre steder på dette forumet. Sier ikke at hun ikke er det eller kan være det, men i denne tråden kommer det jo frem så mye annet gøy :fnise:

hun editerer jo bort alt som er av innlegg hele tiden jo

Dypt vann og det greiene. Tja, grei og skikkelig, den dama tror jeg har et ganske scizofrent liv isåfall. :fnise: She's a naghty, naghty girl! Ell ka du sei, kattefilla!?

Skrevet

:ler: Jeg er da ikke schizofren, jeg bare lager meg opp meninger, men vet at de ikke er riktige alltid. Dessuten ler jeg av de meningene jeg kommer opp med, jeg har det ganske gøy :laugh: Jeg kan skille mellom antagelser, fantasi og virkelighet. :fnise:

Skrevet

:ler: Jeg er da ikke schizofren, jeg bare lager meg opp meninger, men vet at de ikke er riktige alltid. Dessuten ler jeg av de meningene jeg kommer opp med, jeg har det ganske gøy :laugh: Jeg kan skille mellom antagelser, fantasi og virkelighet. :fnise:

Hvem av dere? :vetikke:

:fnise::hug:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvem av dere? :vetikke:

:fnise::hug:

:fnise: Er bare en person og hører ikke stemmer. vrangforestillinger har jeg kanskje, men jeg skjønner selv hvor lite sansynlig det er. Som f.eks at jeg kanskje gikk i søvne, jeg vet innerst inne at jeg ikke gjorde det, men det stoppet ikke frykten for at jeg kanskje gjorde det.

Endret av Evilposelos
Skrevet

:fnise: Er bare en person og hører ikke stemmer. vrangforestillinger har jeg kanskje, men jeg skjønner selv hvor lite sansynlig det er. Som f.eks at jeg kanskje gikk i søvne, jeg vet innerst inne at jeg ikke gjorde det, men det stoppet ikke frykten for at jeg kanskje gjorde det.

Vi tok deg jo helt alvorlig. :laugh: Jeg har to personligheter selv. Den ene lengter sårt etter senga, den andre sier "fuck it".

Skrevet (endret)

Hvem er hu dama på bildet...??

Hvem spør du?

Ja hun er glad i edit knappen!

ampdE1n.gif

Lo høyt av denne :ler:

Er det ingen som har dratt en dildo joke?

Hvorfor er det bare jeg som tenker koffert her inne :klo:

Haha, nå så jeg hvorfor det kunne være koffert.

Vi tok deg jo helt alvorlig. :laugh: Jeg har to personligheter selv. Den ene lengter sårt etter senga, den andre sier "fuck it".

Har sovet ferdig jeg da :fnise:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...