Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Sagarmatha
Skrevet

*glise*

Håper da for all del det bare er teen. 33 litt tidlig for" menopese" ting.

pøh

Jeg kom i overgangsalderen i år som 32åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pøh

Jeg kom i overgangsalderen i år som 32åring.

Kjipern! Sikker på at det ikke var te-overdose?

Skrevet

Jeg blir en vandrende zombie, føler jeg går rundt som ei anna halvdepressiv nummen ugle med søvnmangel/overforbruk.

Te gir meg forresten hetetokter. Drid!

:fnise:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=791565 , lurer på hvem han er. Jeg trykket på alle brukernavnene som kom opp, men det var bare damer. :fnise:

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Kjipern! Sikker på at det ikke var te-overdose?

Har aldri hørt at te kan føre til at man blir gretten eller skifter mening hele tiden.

Skrevet

Hver uke ringer noen feil til meg.

Jeg gidder nesten aldri å ta telefonen. Nå var det et selskap i stavanger. Wtf? Hva skjer med de i stavanger? Jeg har fått hundrevis av telefoner derfra. Fra sykehus til bilverksted :sjokkert: Er det en eller annen som har å dele ut telefonnummeret mitt der nede som hobby? Jeg kjenner ingen derfra.

Skrevet (endret)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Naboen steker kylling, lukter godt. Trodde det var jeg som luktet kylling med en gang.

Skrevet

Det er mye som kommer overraskende på menneker. Vinter kommer som et lyn fra klar himmel og mensen kommer som en overraskelse. Vet du om flere ting som kommer overraskende? Jeg synes det med vinter er morsomt :fnise:

Skrevet

Winter is coming!

Regninger kommer visst overraskende på mange.

Skrevet

Winter is coming!

:ler:

Skrevet

Winter is coming!

Game of thrones!! Jeg vil se neste sesong..

Skrevet

Hvordan går det, L?

Skrevet

Her om dagen ringte ruter til meg. Sånn gikk samtalen:

Jeg: Hei, noen har ringt meg fra dette nummeret.

Dem: Ja, vent litt så setter vi deg over.

Jeg: *Gjentar det jeg sa*

Dem: Ja, det var en konflikt, men den er nå løst

Jeg: Jeg tror dere har ringt feil nummer, hvem er det dere skal ha tak i?

Dem: Det kan vi ikke si.

Jeg: Hvem gjelder det da?

Dem: Det kan vi ikke si.

Jeg: Så fint dere har ordnet opp da. Dette var jo en givende samtale.

Dem: *Klikk* de la på.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Juhuu! "Gretten julefeiring" på Nrk1. Men litt tidlig. Er jo blitt en juletradisjon.

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

Men helikopterkollisjon i Glasgow. Den puben så kjent ut. Tror jeg vet hvor sånn ca, hvor den ligger. Huff! Hvis jeg husker riktig, så tror jeg det er en sportspub, da er det mye folk der. :sjokkert: :sjokkert:

Endret av Cordelia
Skrevet

Hvor klager man på et apotek? De roter så fælt og har nesten aldri medisiner, dessuten gir de ut andre medisiner uten å si ifra og sender ikke inn oversikt over egenandeler til helfo.

Skrevet

Hm, finne nettsiden til apotekkjeden og sende inn mail der? Eller informere til fastlegen? :klo:

Skrevet

Hm, finne nettsiden til apotekkjeden og sende inn mail der? Eller informere til fastlegen? :klo:

Jeg kom på at de har sånne fjes man kan trykke på. Skal stå å trykke på det sure fjeset hele dagen :ler:

Neida, men føler ikke at mail kommer til å hjelpe. Har de ikke en sånn klageordning for alle apoteker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...