Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom på at de har sånne fjes man kan trykke på. Skal stå å trykke på det sure fjeset hele dagen :ler:

Neida, men føler ikke at mail kommer til å hjelpe. Har de ikke en sånn klageordning for alle apoteker?

Sikkert, det burde de jo ha. Men en liten mail til høyere ledelse kan hende hjelper, er jo ikke noe de vil ha på kappen av publisitet.

Hjelpes, nå er FF-hysteriet kommet til britiske nettmedier og. :hoho: Sånn går no dagan! Glad jeg ikke er noen ihuga bloggleser. Kan umulig være bra for blodtrykket. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert, det burde de jo ha. Men en liten mail til høyere ledelse kan hende hjelper, er jo ikke noe de vil ha på kappen av publisitet.

Hjelpes, nå er FF-hysteriet kommet til britiske nettmedier og. :hoho: Sånn går no dagan! Glad jeg ikke er noen ihuga bloggleser. Kan umulig være bra for blodtrykket. :fnise:

Skjønner ikke hvordan det går ann å bli så provosert av henne. Tenkte bare "Jaok" når jeg så bildet :fnise:

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det går ann å bli så provosert av henne. Tenkte bare "Jaok" når jeg så bildet :fnise:

Også går vi videre med livene våre liksom. :laugh: Uff, folk må få seg flere eller andre hobbyer tror jeg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men du skjønner det at når et slankt menneske viser kropp, er det lov til å slenge dritt. Det er nemlig bare lov til å føle seg fin, om man ikke ser slank eller trent ut, fordi at hvis man jobber og står på for å se bra ut, og ikke skjuler det, sårer man alle rundt seg.

Endret av Yme
Skrevet

Men du skjønner det at når et slankt menneske viser kropp, er det lov til å slenge dritt. Det er nemlig bare lov til å føle seg fin, om man ikke ser slank eller trent ut, fordi at hvis man jobber og står på for å se bra ut, og ikke skjuler det, sårer man alle rundt seg.

Skulle ønske folk slutta og bry seg så jævlig om utseendet til folk uansett kropp jeg. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Okei, er det noe romantisk involvert så er det jo litt annerledes da. Men sånn ellers. :danse:

• Liker 1
Skrevet

Det er synd egentlig. De verste utbruddene ser litt ut som sjalusi :sjokkert:

Nå har jeg meldt meg inn i advenskalendere, har ikke tall på hvor mange :fnise: Nå vil jeg vinne :danse:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor har det blitt av Mortem? Har du det bra?

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Er det noen andre som opplever interne løv-krig med naboen? Og når det kommer snø, er det samme med den. Hiv det over til naboen liksom. Jeg tok igjen og da var helvete løs :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

kvifor er det så stille her inne?

Skrevet

De har byttet tråd :fnise:

Skrevet

Er noen utlendinger som kommer hit til campen hver søndag og vasker klær. Hver gang de er her har de tettet i gjen doene med skit, spy, papir og bind. De står og okkuperer dusjene og vaskemaskinene. Og det beste? De tilhører ikke campen her, de kjenner noen som leier her, og da tror de at hele flokken (20 stk) kan komme hit og gjøre hva de vil. Heldigvis var det en mann som ringte camping-eieren, så nå er de kastet ut :D

Skrevet

Ja, bodd i vogn i et halvt år nå :P Men nå er det endelig slutt på det, typen har kommet inn på skole i Sverige. Så nå pakkes det og ryddes det slik at vi får solgt vogna og reiser opp til Alta for jula, før vi tar turen til Sverige :D

• Liker 1
Skrevet

Er noen utlendinger som kommer hit til campen hver søndag og vasker klær. Hver gang de er her har de tettet i gjen doene med skit, spy, papir og bind. De står og okkuperer dusjene og vaskemaskinene. Og det beste? De tilhører ikke campen her, de kjenner noen som leier her, og da tror de at hele flokken (20 stk) kan komme hit og gjøre hva de vil. Heldigvis var det en mann som ringte camping-eieren, så nå er de kastet ut :D

Skjønner at det ikke var gøy.

uinteressant tråden?

Tror det.

Skrevet

kvifor er det så stille her inne?

De har byttet tråd :fnise:

:sukk:

Skrevet

:sukk:

Veldig glad for at du er her :) Mente de som ikke har postet her på lenge.

Skrevet

Veldig glad for at du er her :) Mente de som ikke har postet her på lenge.

Nei, nei, mente bare det var så trist at det var så stille. :hug:

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en drøm jeg hadde. Drømte at noen anmeldte en lege og at han kunne miste jobben, jeg var helt fortvilet, fordi det ble anmeldt på vegne av meg bak min rygg etter at jeg hadde fortalt en hemmelighet. Jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle trekke den anmeldelsen :fnise: Det endte med at jeg truet med selvmord :sjokkert: Det hjalp jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...