Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet av at jeg gråt, fordi jeg drømte at den blåe ilderen min hadde rømt :fnise: Jeg har ikke ilder en gang!

• Liker 1
Skrevet

Jeg våknet av at jeg gråt, fordi jeg drømte at den blåe ilderen min hadde rømt :fnise: Jeg har ikke ilder en gang!

:ler:

Skrevet

Jeg bestilte en jakke, men fant ikke ut at den var litt harry før jeg hadde rivd opp plastikken. Bomkjøp :fnise:

Skrevet

Hvordan går det, L?

Å, jeg har ikke sett denne! Det går fint :) Stressende eksamenstid, jeg har tatt ekstra fag i år :P Så det er litt hektisk.

Hur det går med deg? :)

Skrevet

Å, jeg har ikke sett denne! Det går fint :) Stressende eksamenstid, jeg har tatt ekstra fag i år :P Så det er litt hektisk.

Hur det går med deg? :)

Det går greit, jeg er litt humørsyk for tiden, men er heldigvis snart over :) Gleder meg til å komme tilbake til normalen :) Det skal bli så deilig :laugh: Har slitt en del med hodepine, men det skal visst være normalt. Det føles som jeg er fyllesjuk uten å være det :fnise: Og jeg som nesten sluttet å drikke alkohol på grunn av fyllesjuke :sjokkert: Der har vi flaksen min :sjokkert:

Skrevet

En sa til meg "Du er alltid så blid du", men han skulle bare visst hvilket kaos det er inne i meg :fnise:

Skrevet

Hodepine :(

Skrevet (endret)

Noen ganger håper jeg at jeg vinner tilleggspremie Eurojackpot, sånn at jeg kan si "Neitakk" når de ringer :fnise: Noen ganger spiller jeg en rekke kun i håp om at dette skjer :ler:

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

nevermind

Endret av -Leon-
Skrevet

Hei på deg . Hva skrev du tro :fnise:

Skrevet (endret)

Hvis du markere "teksten" så ser du hva jeg skrev :P

Eller trykket ctrl+a

Jeg spurte etter hjelp med å finne denne tråden. Som jeg fant selv noen par minutter etter jeg postet her :P

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Skrevet

Åja. Lurer på hva du skrev før det :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kvar er Mortem? Er litt beskymra...

Skrevet (endret)

Hun dukker sikkert opp igjen :)

Skjedd one gøy i dag? Er skikkelig storm ute :( Jeg sitter heldigvis inne og regner matte... Wuuhuu! :ninja:

Endret av .-L-.
Skrevet

Hva slags matte da?

Jeg er som vanlig på jobb...

Skrevet (endret)

Akkurat nå driver jeg og finner ut av brekkstangsformelen :P Kjempegøy.. Jeg er ikke så veldig glad i mattefag egentlig. Alltid vært flinkere i lesefag. Hva jobber du med?

Endret av .-L-.
Skrevet

Kvar er Mortem? Er litt beskymra...

Jeg også .

Skrevet (endret)

Var meldt snøstorm og -4 her, men isteden er det plussgrader og eller snø.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Akkurat nå driver jeg og finner ut av brekkstangsformelen :P Kjempegøy.. Jeg er ikke så veldig glad i mattefag egentlig. Alltid vært flinkere i lesefag. Hva jobber du med?

Jeg jobber på en bingo. Men jeg er utdannet innen biologi (hovedsakelig fra UiB) og kan enten kalle meg "biolog/zoolog", har cand.mag. grad i terrestrisk zoologisk økologi (og nesten like mye systematikk fag), men har en del fag etter den tid innen genetikk, genteknologi, miljøkjemi, paleoøkologi og PPU. Kan også kalle meg "adjunkt med opprykk". Var bare å finne den jobben som gjør at jeg får brukt for utdanningen som har vist seg noe komplisert i dette området.

Så har flytteplaner til høsten og prøver lykken i/i nærheten av Norges største by.

Med litt flaks får jeg trimmet hjernen som enkeltemne student ved UiO allerede i januar (da i Bioinformatikk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...