Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Er pinterest samme greia som tumblr? "dont talk about it" : :laugh:

Skrevet

Er pinterest samme greia som tumblr? "dont talk about it" : :laugh:

Det er vel litt sånt; "Nei, jeg er egentlig mye kulere enn å sitte her og pinne småteite ting i tide og utide". :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Det er vel litt sånt; "Nei, jeg er egentlig mye kulere enn å sitte her og pinne småteite ting i tide og utide". :fnise:

Det jeg pinner er ikke teit :jolie:

Skrevet (endret)

Det jeg pinner er ikke teit :jolie:

Ikke mitt heller! :jolie: Sier vi....

Endret av Cordelia
Skrevet

Føler meg som en samfunnsaviker, har verken Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest eller noe slikt :fnise:

Skrevet

Føler meg som en samfunnsaviker, har verken Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest eller noe slikt :fnise:

Sikkert sunt!

Skrevet

Satser på det :P Hadde Facebook for et halvt år siden, men slettet meg da det var folk der jeg ikke kunne slette fra vennelista, og jeg var generelt drittlei hele face greia :P

Skrevet

Satser på det :P Hadde Facebook for et halvt år siden, men slettet meg da det var folk der jeg ikke kunne slette fra vennelista, og jeg var generelt drittlei hele face greia :P

Mye det samme det går i ja.

Skrevet

Kraftig jævelskap av en hårføner jeg har skaffet meg. Ble litt skuffet da den ikke blåste så fort at fettet i ansiktet mitt flyttet seg, men den blåser kraftigere enn noen annen hårføner jeg har brukt.

Skrevet

Lurer på noe. Hvorfor lager de krølltenger som ledningen kan krølles uten at man ser det? Er søren ikke rart den forrige ekspolderte :frustrert:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Lurer på noe. Hvorfor lager de krølltenger som ledningen kan krølles uten at man ser det? Er søren ikke rart den forrige ekspolderte :frustrert:

Hæ? Uten at man ser?

Endret av Mortem
Skrevet

_HHS0013_1.jpgDen bakerste delen kan vri rundt og rundt. Vet ikke helt hvordan det ser ut inne i den, men det kan ikke være bra. Har lyst til å lime den sånn at den ikke kan skrues rundt. :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

så ledningen blir gjemt inni der? :sjokkert:

Endret av Mortem
Skrevet

Den må jo være i den bakerste delen bak strekene/ripene. Problemet er at den knotten bak der kan man vri på i evigheter. Noe må gå galt til slutt da, så jeg skjønner ikke hvorfor de har det sånn. Skulle gjerne åpnet den og sett inne i den, men har kastet den som ekspoderte og den andre er ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...