Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Morsom du er Mortem :) Det er vanskelig å finne kjoler til den prisen :(

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

:fnise: Morsom du er Mortem :) Det er vanskelig å finne kjoler til den prisen :(

Følte en liten ironi/sarkasme i den setningen? :P Mhm, men ser liksom ikke poenget i å betale mer for en engangskjole. :/

Skrevet

Følte en liten ironi/sarkasme i den setningen? :P Mhm, men ser liksom ikke poenget i å betale mer for en engangskjole. :/

Nei jeg lo av kommentaren om veggen :ler:

Skrevet

Får ikke sove, så begynte likegreit å strikke genser til meg selv !

Skrevet

Får ikke sove, så begynte likegreit å strikke genser til meg selv !

Hvor lang tid tar det å strikke en hel genser?

Skrevet

Kommer an på pinnestr, garn og om det er noe mønster på. Den jeg lager nå er jeg snart ferdig med kroppen på (tjuvstartet for en stund siden, men så har den blitt liggende så lenge). Til sammen på den har jeg kanskje brukt 8 timer sammenlagt, da det er store pinner og enkel oppskrift :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har funnet en hårføner som blåser 140 km/t :fnise: Jeg ser for meg at fettet dras bakover i ansiktet når jeg føner håret :skratte:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Du trenger da ikke kjole, fin nok uten! Kjolen blir jo kun for å følge sosiale normer og trenger man virkelig det? =D

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Du trenger da ikke kjole, fin nok uten! =D

åååå...

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Du trenger da ikke kjole, fin nok uten! Kjolen blir jo kun for å følge sosiale normer og trenger man virkelig det? =D

Når man skal på julebord med mannfolk over 40 så må man ha kjole. Kan ikke risikere at de går rundt med ståpikk.

Edit: Og nå hørtes det ut som at jeg tror jeg kan lage ståpikk på dem :laugh: Det tror jeg altså ikke.

Endret av Mortem
Skrevet

Du de er nok litt sånn dæææven hadde jeg vært yngre nå, TAP DAT ASS!

Skrevet

Hmm...her var det mye fjas gitt. :glare:

Gjest badeand1
Skrevet

^ no shit :P

http://www.youtube.com/watch?v=bwJc-AknFEo

Fytti helvete :rodmer:

Skrevet

Fytti helvete :rodmer:

Spiller du Skyrim?

Jeg spiller ikke noe som helst, er helt totalt ubrukelig på data spill. Men det SER jo moro ut ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Spiller du Skyrim?

Jeg spiller ikke noe som helst, er helt totalt ubrukelig på data spill. Men det SER jo moro ut ;)

Ja, spiller Skyrim ^^ Test det ut! Du lærer etterhvert.

Skrevet (endret)

Ja, spiller Skyrim ^^ Test det ut! Du lærer etterhvert.

Jeg har 2 spill som er "enkle" og jeg skal love deg at jeg dør annenhver meter i de også :laugh:

i det minste kan jeg sitte der å le av mine egne elendige spilltalenter ;)

Tror kanskje jeg bør mestre de sånn nogenlunde greit før jeg prøver meg på noe mer avansert. I tillegg henger vel neppe laptoppen med på hverken grafikk eller hastighet, den er jo kjøpt med tanke på bildebehandling (og litt video) som det mest krevende, ikke spill.

Endret av AUG---UAG
Skrevet (endret)

Når man skal på julebord med mannfolk over 40 så må man ha kjole. Kan ikke risikere at de går rundt med ståpikk.

Edit: Og nå hørtes det ut som at jeg tror jeg kan lage ståpikk på dem :laugh: Det tror jeg altså ikke.

Men :P dere blir jo veldig pene i kjoler da..

Hvorfor får de ståpikk? Tok den ikke :klo:

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har 2 spill som er "enkle" og jeg skal love deg at jeg dør annenhver meter i de også :laugh:

i det minste kan jeg sitte der å le av mine egne elendige spilltalenter ;)

Tror kanskje jeg bør mestre de sånn nogenlunde greit før jeg prøver meg på noe mer avansert. I tillegg henger vel neppe laptoppen med på hverken grafikk eller hastighet, den er jo kjøpt med tanke på bildebehandling (og litt video) som det mest krevende, ikke spill.

Hehe, hvilke spill? Laptopen min tåler ikke spill.. blir altfor varm. Har planer om å kjøpe spillpc når denne dør (som jeg håper blir lenge til) bare så synd at det er jævlig dyrt. :/

Men :P dere blir jo veldig pene i kjoler da..

Hvorfor får de ståpikk?

Det var en tull... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...