Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

er ikkje slik at ein skal gå med raud kjole i jula. berre nokon folk sei får å stressa folk.

gå med den kjolen du vil. mørkeblått er flott!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: Leste feil. Trøtt!

Endret av Singha
Gjest badeand1
Skrevet

er ikkje slik at ein skal gå med raud kjole i jula. berre nokon folk sei får å stressa folk.

gå med den kjolen du vil. mørkeblått er flott!

Bra ^^ Men så sær som jeg er så tviler jeg på at jeg kommer til å finne kjole. Var vel i rundt ti butikker da jeg skulle finne kjole til julebordet til eksen. (jeg fant til slutt)

Skrevet

Bra ^^ Men så sær som jeg er så tviler jeg på at jeg kommer til å finne kjole. Var vel i rundt ti butikker da jeg skulle finne kjole til julebordet til eksen. (jeg fant til slutt)

prøv dei, ta bilde og sjå på bilde når du kjem heim. då ser du kva som passer/ser bra ut

og snap bildene til meg :P

Gjest badeand1
Skrevet

prøv dei, ta bilde og sjå på bilde når du kjem heim. då ser du kva som passer/ser bra ut

og snap bildene til meg :P

Hehe, deal :ler: Du kan være med på å bestemme.

Skrevet

Pris, Mortem? Kan lete litt på internett :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Pris, Mortem? Kan lete litt på internett :fnise:

Aw :blomst: Jeg er gjerrig så må bli under 250 :P Kommer nok bare til å bruke den èn gang.

Skrevet

Skal til tannlegen i morgen... Redd meg. :bond:

Det går bra. Sprøyta er bare noen centimeter.

Skrevet

Det går bra. Sprøyta er bare noen centimeter.

Åja, takk for påminnelsen! Nå ble jeg faktisk mindre redd. (eller ikke). :ler: Det verste er jo at jeg ikke kan spise på et par timer, så må sitte sulten leeenge etterpå. Jaja, får håpe dette er siste gangen. (Har allerede vært der 2 ganger på under en måned, og hadde tre svære hull. Tror jeg må ta meg råd til å kjøpe flux på apoteket. :plystre:

Gjest badeand1
Skrevet

Mulig du kan få sånn bedøvelseskrem før sprøyta som bedøver ned tannkjøttet sånn at du ikke kjenner sprøyta :jepp:

Skrevet

Åja, takk for påminnelsen! Nå ble jeg faktisk mindre redd. (eller ikke). :ler: Det verste er jo at jeg ikke kan spise på et par timer, så må sitte sulten leeenge etterpå. Jaja, får håpe dette er siste gangen. (Har allerede vært der 2 ganger på under en måned, og hadde tre svære hull. Tror jeg må ta meg råd til å kjøpe flux på apoteket. :plystre:

Hehe, sorry! Du får spise noe mat rett før, sånn at du ikke må gå sulten så lenge. Håper det er slutt på de hullene nå da! Lykke til ;)

Skrevet

Mulig du kan få sånn bedøvelseskrem før sprøyta som bedøver ned tannkjøttet sånn at du ikke kjenner sprøyta :jepp:

Virkelig? Det må jeg spørre om. :ler:

Hehe, sorry! Du får spise noe mat rett før, sånn at du ikke må gå sulten så lenge. Håper det er slutt på de hullene nå da! Lykke til ;)

Jepp, det håper jeg og! Skjønner ikke hvorfor jeg får så mange hull. Kanskje det er pepsi maxen sin skyld.... :plystre: Takk for det, cuddle!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Virkelig? Det må jeg spørre om. :ler:

Jeg fikk det og kjente ikke sprøyta i det hele tatt :D

Endret av Mortem
Skrevet

kjedar meg. går på veggene snart...

Skrevet

Jeg fikk det og kjente ikke sprøyta i det hele tatt :D

Wohoo, så flott! Da skal jeg vertfall spørre. :danse:

Gjest badeand1
Skrevet

kjedar meg. går på veggene snart...

Du må sende bilde av deg når du går på veggene. The next spiderman!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...