Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Pft. Er ingenting som heter for seint.. Ikke nå det gjelder natt hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

For meg er klokka to på en lørdagskveld tidlig :laugh: Men så vet vi jo alle at jeg ikke er riktig god..

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Tror jeg er på vei in i zombiestadiet, da er det vel lite håp å få sove enda. Kommer til å nesten gå inn i koma, for så plutselig bråvåkne igjen. Typisk! :trist:

Endret av Cordelia
Skrevet

Klokken to kan være både tidlig, sent eller midt på dagen for meg, alt ettersom hvor mye strikketøy jeg har liggende :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

eu0eno.jpg

2e17vj8.jpg

Laget av meg :nigo: Når man begynner å lage memes av en stakkars ku hengende over autovernet, da er det på tide å gå til sengs..

Edit: Og jeg går til sengs nu. Natta!

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Altså er det ikke litt for mye å spørre om jeg vil dra 12 mil for å møte noen? Med veldig kort varsel. Jeg føler det bare er bestevenninna mi som kan spørre om det :fnise: Lurer egentlig på om jeg var litt slem siden jeg sa nei. Jeg har ikke lyst til å reise :(

Endret av Evilposelos
Skrevet

Lol. Moddene gidder ikke legge igjen melding om at innlegg av slettet bruker er fjernet mer engang.

Skrevet

Å

:ler: Hvilken bok er det?

Har ikke vært innom på et par dager derfor litt seint svar.

Boka har kommet nå og den heter evolution and human sexual behaviour og er skrevet av Peter B. Gray

Skrevet (endret)

Jeg tenkte på en ting. Jeg har skrevet at legen min er på kvinneguiden, men tenk om det virkelig er han? :sjokkert: Da ser han alt tullet jeg skriver. Virkeligheten slo meg i ansiktet, jeg tror han trenger terapi etter å ha sett alt jeg har skrevet :sjokkert: I går f.eks hadde jeg tenkt til å lage en tråd om hvor lang tid det tar å skrive ut en pasient sin sykdomhistorie over 10 år. Da hadde han trodd at jeg skulle spørre om det. Han hadde måttet sykemelde seg for traumer. Siden det tar så lang tid med det datasystemet og at han da må lese igjennom alt for ikke å skrive det ut 2 ganger.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Noen du tror er han?

Endret av Mortem
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Noen du tror er han?

eg chatta med ein i går som er dønn lik blipperen. tenkte på det, mortem!

Gjest badeand1
Skrevet

eg chatta med ein i går som er dønn lik blipperen. tenkte på det, mortem!

Han er faktisk ikke det helt store lenger :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Han er faktisk ikke det helt store lenger :fnise:

oj, du skiftar fort....

Skrevet

Noen du tror er han?

Ja. :fnise:

Er forresten så sint at det gjør vondt. Krangler ikke med noen og ingen har provosert meg. Det er bare den følelsen av å være sint. Samtidig med den følelsen klarer jeg å le av ting. Nedtrapping av djevelens verk er ikke enkelt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...