QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. november 2013 Forfatter #11801 Skrevet 19. november 2013 (endret) Jeg snakker da om en ny fastlege. Han jeg har er god nok, men jeg vil ha en blond dame. Endret 19. november 2013 av Evilposelos
Libertas Skrevet 19. november 2013 #11802 Skrevet 19. november 2013 Samme med meg og familien. Det har gått så langt at jeg ikke vil feire jul med dem. Den påtatte falskheten gjør meg sliten. Jeg prøver å finne på unnskyldninger for å ikke komme hjem til jul. Må ærlig si at det er godt jeg ikke er alene om det! Blir alltid så deprimert i jula. Aner ikke hvorfor, men det virker som om alle noen av søsknene mine prøver å fremme seg mer enn det som er nødvendig. Så i år er jeg egentlig veldig glad for at jeg har en reel unnskylding til å ikke feire jul med dem; jeg har nemlig ikke råd til å reise opp til Alta! Heldigvis er typen støttende der, og har heller ikke lyst til å dra opp for jula. Så da skal jeg endelig få den etterlengtede jula min 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. november 2013 Forfatter #11804 Skrevet 19. november 2013 Må ærlig si at det er godt jeg ikke er alene om det! Blir alltid så deprimert i jula. Aner ikke hvorfor, men det virker som om alle noen av søsknene mine prøver å fremme seg mer enn det som er nødvendig. Så i år er jeg egentlig veldig glad for at jeg har en reel unnskylding til å ikke feire jul med dem; jeg har nemlig ikke råd til å reise opp til Alta! Heldigvis er typen støttende der, og har heller ikke lyst til å dra opp for jula. Så da skal jeg endelig få den etterlengtede jula min Jeg har tidligere dratt på ferie og brukt det som unnskyldning. Har vært borte 6 år til sammen. Nå har jeg akkurat fått vite at det har skjedd noe trist i livet det lillebroren min. Stakkars lille søte snille bror. Han setter sånn pris på julen, så nå kommer jeg til å dra hjem. Jeg og han har fått et godt forhold, det er de andre som er problemet Fuck this. Jeg døgner. >< Gjør det støtt og stadig jeg.
Gjest Sagarmatha Skrevet 19. november 2013 #11805 Skrevet 19. november 2013 Du ligner forresten på han i gifen jeg linka. Din djevel.
Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2013 #11806 Skrevet 19. november 2013 Din djevel. Ikke hesten da. Mannen
Gjest Sagarmatha Skrevet 19. november 2013 #11807 Skrevet 19. november 2013 Ikke hesten da. Mannen Enda verre. Jeg er mer veltrent enn han. Så har jeg skjegg, og flere pistoler.
Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2013 #11808 Skrevet 19. november 2013 Enda verre. Jeg er mer veltrent enn han. Så har jeg skjegg, og flere pistoler. Det med skjegg tror jeg ingenting på.
Gjest Sagarmatha Skrevet 19. november 2013 #11809 Skrevet 19. november 2013 Det med skjegg tror jeg ingenting på. Kanskje ikke i forhold til deg Lucifer, men noe har jeg da. Aner jeg et veddemål?
Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2013 #11810 Skrevet 19. november 2013 Kanskje ikke i forhold til deg Lucifer, men noe har jeg da. Aner jeg et veddemål? Djevel og satan. Kjært barn har mange navn. 1
Gjest Sagarmatha Skrevet 19. november 2013 #11811 Skrevet 19. november 2013 Djevel og satan. Kjært barn har mange navn. Ikke deg på bildet ditt?
Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2013 #11812 Skrevet 19. november 2013 Ikke deg på bildet ditt? Ble du veldig skuffa nå? :/
Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2013 #11814 Skrevet 19. november 2013 (endret) Me too! Suppe snart <3 Edit: Suppa hjalp ikke.. Dette er meg da jeg trente i vår. Endret 19. november 2013 av Mortem 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. november 2013 Forfatter #11815 Skrevet 20. november 2013 (endret) Familien min synes det ikke er vits med gaver. Fikk lyst til å kjøpe og legge gaver fra alle sammen til meg under juletreet. 10-20 stk og virke veldig overrasket og takknemlig for gavene Skal selvfølgelig ikke henge ut enkeltpersoner, så på gavene skal det stå "Fra alle" Endret 20. november 2013 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. november 2013 Forfatter #11816 Skrevet 20. november 2013 Nei, jeg kom på en bedre idè Jeg kjøper gaver til alle, får en venn til å skrive på at det er fra nissen, sånn at de ikke gjenkjenner skriften min. Så sender jeg alt sammen i en pakke med levering på døra når alle har alibi og sitter i stua dagen før juleaften. Avsenderen er ukjent
Gjest badeand1 Skrevet 20. november 2013 #11817 Skrevet 20. november 2013 (endret) Mye styr for julegaver da, Poselos Jeg skal på julebord for første gang i mitt liv og jeg skal bruke kjole for femte gang i mitt liv. Hva i all verden skal jeg velge av kjoler. Endret 20. november 2013 av Mortem
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. november 2013 Forfatter #11818 Skrevet 20. november 2013 (endret) Mye styr for julegaver da, Poselos Jeg skal på julebord for første gang i mitt liv og jeg skal bruke kjole for femte gang i mitt liv. Hva i all verden skal jeg velge av kjoler. Hvilkene kjoler har du da? Skal du i dag? Hadde planer om å lage en en reklamesnutt om Vitus apotek da jeg gikk hjemover. De hadde ingen medisiner av det jeg skulle ha som vanlig. Ser for meg en sånn reklame " Føler du deg slapp, deppa og nedfor? Da kan det hende du trenger B12 vitaminer. Vi har ingen på lager, men har herpes-medisin som erstattning. Kom innom for en hyggelig handel" Endret 20. november 2013 av Evilposelos
Gjest badeand1 Skrevet 20. november 2013 #11819 Skrevet 20. november 2013 Hvilkene kjoler har du da? Skal du i dag? Hadde planer om å lage en en reklamesnutt om Vitus apotek da jeg gikk hjemover. De hadde ingen medisiner av det jeg skulle ha som vanlig. Ser for meg en sånn reklame " Føler du deg slapp, deppa og nedfor? Da kan det hende du trenger B12 vitaminer. Vi har ingen på lager, men har herpesmedisin. Kom innom for en hyggelig handel" En men den er altfor stor og atlfor stygg Aner ikke når det blir jeg, men regner med i begynnelsen av Desember.
Gjest badeand1 Skrevet 20. november 2013 #11820 Skrevet 20. november 2013 Forresten, passer det med blå kjole på julebord? Mørk blå. Er ikke et stort julebord og det skal foregå der jeg jobber. Hvis det har noe å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå