Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Finn bildet og plasser det på noe du bruker. Finnes butikker som kan plassere det på nesten hva som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, nå er jeg bare negativ, fy flate :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hehe, hvilke spill? Laptopen min tåler ikke spill.. blir altfor varm. Har planer om å kjøpe spillpc når denne dør (som jeg håper blir lenge til) bare så synd at det er jævlig dyrt. :/

Det var en tull... :P

Hehe, right :fnise:

I dag sov jeg faktisk 12 timer. Hadde eksamen hin dagen og det ble dårlig med søvn natten før.. Er helt bån i bøtte i dag, drukket litt kaffe, men det hjalp ikke noe særlig. Tror jeg skal ta meg en tur ut, kanskje det hjelper.

Blir eksamenslesing resten av dagen, woohoo!

Skrevet

Akkurat sett på en dokumentar som ei 16 år gammel jente som ble drept. Huff så trist, hun var så søt :(

Gjest badeand1
Skrevet

Micaela sat up in the grave & asked if she was still alive, & if she could go home. :sjokkert:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Naruto.

Madara altså :rodmer: Elsker han. Susano'o var helt syk!

Også Sasuke og Itachi.. Jeg gråt, jeg. Sånn skikkelig.

Har grua meg til den scenen i lang tid og det var vondt å se på. :grine: Elsker virkelig det forholdet der.

Dere skjønner ikke hva jeg prater om, men jeg måtte få det ut et sted. :P

Endret av Mortem
Skrevet

Wee, da er jeg ferdig med alle julegavene :D Bare å pakke inn og sende opp! Eller har egentlig 2 igjen, men de skal mamma dra og kjøpe for meg :)

Gjest badeand1
Skrevet

Bra gjort :o

Jeg skal bare kjøpe til to, og jeg veit hva jeg skal kjøpe til den ene.

Skrevet (endret)

Å, jeg har fått maur i baken ikveld. Plutselig er hodet mitt fylt av egne diy prosjekter og julegaveideer. Kommer alltid på feil tid av døgnet.

Endret av Cordelia
Skrevet

Fant ut at jeg vil lage noe til bror istedet for å kjøpe gavekort, så da blir det en til gave å lage :D

• Liker 1
Skrevet

Pinterest er ikke helt bra sånn sett.

Gjest badeand1
Skrevet

En nettside der man kan samle bilder ^^ Kjekt å ha. Jeg bruker det til tegneinspirasjon, tatoveringsideer, klesinspirasjon. Interiør.. Yea :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...