Gjest badeand1 Skrevet 15. november 2013 #11701 Skrevet 15. november 2013 Fordi klokka var 04 og fordi jeg fryktet han kom til å spørre om vi skal møtes. Kjenner du han?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. november 2013 Forfatter #11702 Skrevet 15. november 2013 Kjenner du han? Ja, kjent han i 13 år, litt av og på med kontakt. Plutselig oppsto det noe mellom oss og etter det har jeg holdt meg unna. Det er nå 3 år siden tror jeg. Han tar kontakt med jevne mellomrom. Ofte midt på natta, noe jeg ikke liker.
Gjest .-L-. Skrevet 15. november 2013 #11703 Skrevet 15. november 2013 Teit at han sender melding på natta da...
Cordelia Skrevet 15. november 2013 #11704 Skrevet 15. november 2013 Ja, kjent han i 13 år, litt av og på med kontakt. Plutselig oppsto det noe mellom oss og etter det har jeg holdt meg unna. Det er nå 3 år siden tror jeg. Han tar kontakt med jevne mellomrom. Ofte midt på natta, noe jeg ikke liker. Får sende svar, " Ja, kjære, jeg er helt småsvimmel etter pillene, og har booka billetten til Vegas allerede, men vi må stoppe på veien å hente kjolen." Flyr han ikke da, er han rett og slett bare en psychostalker.
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11705 Skrevet 16. november 2013 (endret) Ja, kjent han i 13 år, litt av og på med kontakt. Plutselig oppsto det noe mellom oss og etter det har jeg holdt meg unna. Det er nå 3 år siden tror jeg. Han tar kontakt med jevne mellomrom. Ofte midt på natta, noe jeg ikke liker. Si det til han da sånn hvis tipset til Cordelia ikke funker Endret 16. november 2013 av Mortem
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #11706 Skrevet 16. november 2013 (endret) Nå kom det visst noen vindkuler her og, men tror det er litt i slik retning at det ikke blåser rett igjennom hagen. Da pleier det å fly litt hageredskaper og søppelkassa pleier å ligge på skrå. Endret 16. november 2013 av Cordelia
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. november 2013 Forfatter #11707 Skrevet 16. november 2013 Får sende svar, " Ja, kjære, jeg er helt småsvimmel etter pillene, og har booka billetten til Vegas allerede, men vi må stoppe på veien å hente kjolen." Flyr han ikke da, er han rett og slett bare en psychostalker. Han hadde skrevet "Sees på gardemoen" Fordi jeg tuller så mye at han aldri hadde tatt det seriøst
svante Skrevet 16. november 2013 #11708 Skrevet 16. november 2013 Her blåser det merkelig nok nesten ikke i det hele tatt.
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #11709 Skrevet 16. november 2013 Han hadde skrevet "Sees på gardemoen" Fordi jeg tuller så mye at han aldri hadde tatt det seriøst
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11710 Skrevet 16. november 2013 (endret) Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvorfor jeg savner eksen så jævlig mye? Forholdet vårt var jo ikke bra det siste året. Så et nytt skytespill idag og tenkte med en gang: åh, det vil sikkert han spille. Jeg blir gal. Sitter og samler sammen julekalendere på nett nå. Kommer til å være med i rundt 60 julekalendere i år Endret 16. november 2013 av Mortem
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. november 2013 #11711 Skrevet 16. november 2013 Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvorfor jeg savner eksen så jævlig mye? Forholdet vårt var jo ikke bra det siste året. Så et nytt skytespill idag og tenkte med en gang: åh, det vil sikkert han spille. Jeg blir gal. Hjernen din har laga "eksspor" i hjernen din. Det er veldig lett for tankane dine å detta ned i desse "spora". Du må laga hindringar på "spora". Kva gong du tenkjer på han så seier du høgt "Nei!" og lagar ein handrørsle.
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11712 Skrevet 16. november 2013 (endret) Hjernen din har laga "eksspor" i hjernen din. Det er veldig lett for tankane dine å detta ned i desse "spora". Du må laga hindringar på "spora". Kva gong du tenkjer på han så seier du høgt "Nei!" og lagar ein handrørsle. Handrørsle? Det dumme er jo at jeg fantaserer om at han kontakter meg. Herregud! Endret 16. november 2013 av Mortem
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. november 2013 #11713 Skrevet 16. november 2013 Handrørsle? Det dumme er jo at jeg fantaserer om at han kontakter meg. Herregud! håndbevegelse sei nei kvar gong du tenkjer på han. det er veldig effektivt!
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11714 Skrevet 16. november 2013 håndbevegelse sei nei kvar gong du tenkjer på han. det er veldig effektivt! Okay, skal prøve. Gir rapport om et par uker om det funker eller ei Hvordan var byturen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. november 2013 #11715 Skrevet 16. november 2013 Okay, skal prøve. Gir rapport om et par uker om det funker eller ei Hvordan var byturen? Byturen var fin. Var på standup, bar og disko. Traff kjentsfolk og flørta med ein som viste seg å vera profesjonell strippar. HAHAH! Det var eit år sidan sist...
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11716 Skrevet 16. november 2013 Mortem, pleier du å sitte å fantasere mye? Og detaljert? Ja.
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11717 Skrevet 16. november 2013 Byturen var fin. Var på standup, bar og disko. Traff kjentsfolk og flørta med ein som viste seg å vera profesjonell strippar. HAHAH! Det var eit år sidan sist... Haha, høres gøy ut da ^^ Irriterende at multisitat ikke funker på mobil.
Gjest .-L-. Skrevet 16. november 2013 #11718 Skrevet 16. november 2013 Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvorfor jeg savner eksen så jævlig mye? Forholdet vårt var jo ikke bra det siste året. Så et nytt skytespill idag og tenkte med en gang: åh, det vil sikkert han spille. Jeg blir gal. Sitter og samler sammen julekalendere på nett nå. Kommer til å være med i rundt 60 julekalendere i år Tror at du savner noen å være glad i jeg, og at noen er glad i deg også. Kanskje exen minner deg på en tid hvor du hadde det bra Jeg er sykt kosesyk for tiden, heldigvis har jeg noen venninner som også er glad i kos, men øhhh jeg har lyst å finne noen å være sammen med..
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #11719 Skrevet 16. november 2013 Tror at du savner noen å være glad i jeg, og at noen er glad i deg også. Kanskje exen minner deg på en tid hvor du hadde det bra Jeg er sykt kosesyk for tiden, heldigvis har jeg noen venninner som også er glad i kos, men øhhh jeg har lyst å finne noen å være sammen med.. Halvveis rett Haha du koser med flere venninner? Spesielt.. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. november 2013 Forfatter #11720 Skrevet 16. november 2013 Vondt i hodet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå