Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 år eldre, vil ha tilbake de 5 årene!! Tidsmaskin er høyest på ønskelista.

Skrevet

slutt å kjekle

Singha er ein snill mann

Ikkje lov for mye nå.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ikkje lov for mye nå.

lovar?

eg berere seier det slik det er.

Gjest badeand1
Skrevet

OKei hjelp. Har en mus på frifot inne :ler: Så søt! Men vil jo ikke ha den her.. What to do.

Skrevet

OKei hjelp. Har en mus på frifot inne :ler: Så søt! Men vil jo ikke ha den her.. What to do.

inne??

musefelle?

nei, gud! du må jo få ho ut på ein eller annan måte...

dette var veldig hjelpsomt...

Gjest badeand1
Skrevet

Inne ja. En liten grå søt en. Har ikke musefelle. Må nok bare vente til den dukker opp eller løper ut elns.

Skrevet

Så søtt. Om jeg bare kom på hvordan man lager sånn musefelle hvor den kommer levende ut av det. Jeg husker ikke hvordan man gjør det.

Skrevet

Inne ja. En liten grå søt en. Har ikke musefelle. Må nok bare vente til den dukker opp eller løper ut elns.

er ikkje så søt om den bit deg i løpet av natta!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Dette er faenmeg det morsomste! Den var oppe i en kleshaug.. prøver å fange den med en boks. Så løper den inn i et buksebein, jeg klemmer til rundt livet og begge beina, går ned trappa og slipper den ut <3

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Dette er faenmeg det morsomste! Den var oppe i en kleshaug.. prøver å fange den med en boks. Så løper den inn i et buksebein, jeg klemmer til rundt livet og begge beina, går ned trappa og slipper den ut <3

vask buksa og hendene så du ikje får musesjuka!!

Skrevet

ja, det er ein smittsom sjukdom som kan gjera deg veldig sjuk! viktig å vaske hendene

Gjest badeand1
Skrevet

Gjorde det nu! Bra du sa det. tenkte ikke på det. Buksa og hele kleshaugen skal vaskes nå ^^

Gjest badeand1
Skrevet

Tror det skal gå bra altså. Men må kanskje vaske sengetøy og sånn hvis den har vært der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...