Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://creepypasta.wikia.com/wiki/Tulpa

Interessant. Vil ha en sånn :laugh: En snill en altså.

Har noen i familien med den diagnosen, felles er at de alle blir slemme til slutt. Må være helt forferdelig å leve med det. Ja det er veldig interessant :)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Har noen i familien med den diagnosen, felles er at de alle blir slemme til slutt. Må være helt forferdelig å leve med det. Ja det er veldig interessant :)

Er vel ingen diagnose? :vetikke: Leste litt på et sånt forum og man kan jo mane frem en sånn under meditasjon osv.

Du veit du er ensom når du vil ha en fantasivenn men ikke har fantasi nok til å skape en :ler:

Endret av Mortem
Skrevet

Er vel ingen diagnose? :vetikke: Leste litt på et sånt forum og man kan jo mane frem en sånn under meditasjon osv.

Du veit du er ensom når du vil ha en fantasivenn men ikke har fantasi nok til å skape en :ler:

schizofreni, jeg tror vi alle har muligheten til å utvikle det om vi virkelig vil. Hørt om mennesker som har gjort det, men er ikke sikker på om det er vandrehistorier eller ikke :fnise:

Skrevet (endret)

....

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg leste det innlegget og ble ikke mindre nysgjerrig av å vite hva som stod. :fnise:

Skrevet (endret)

Bare noe fjas :ler: Trapper ned på noe og ga en ukesrapport :fnise: Sa at jeg har hatt vondt i hodet 2 ganger og sint 4 ganger.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ganske latterlig å bli irritert fordi naboen kjørte opp bakken og bilen hans lagde en provoserende ( :fnise: ) lyd. Skikkelig sensetiv for lyd. Fikk lyst til å rope "Ro deg ned da" , men jeg gjorde ikke det.

Skrevet

:sukk: Føler meg litt ensom. Får besøk i morgen, men vil egentlig ikke.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Nå er mitt nye 3d kort og 8 gig ram på vei fra komplett, 5000kr oppgradering på min pc som er under et år gammel.

Gjest badeand1
Skrevet

Det var jævlig dyrt for to ting. Regner med ar det er bra saker?

Skrevet

Da er vi to :klem:

:hug:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det var jævlig dyrt for to ting. Regner med ar det er bra saker?

Ja, 3d kortet er en av de beste du får om dagen, koster 4000kr, skal du ha bedre kort må du ut med 8000kr og det er bare litt bedre.

Rammen kom på ca. 700kr,

Skrevet

Jeg har kjøpt hårføner og krølltang. Akkurat som om jeg kommer til å bruke den det neste året :unsure:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har kjøpt hårføner og krølltang. Akkurat som om jeg kommer til å bruke den det neste året :unsure:

Så mens sikler over datautsyr og bruker dyre dommer på det og gleder deg til å bruke de.

Kjøper jenter krølltenger og vil ikke bruke dem?

Skrevet

Jeg har kjøpt skredsøker i dag.

Kjekt å ha :)

Så mens sikler over datautsyr og bruker dyre dommer på det og gleder deg til å bruke de.

Kjøper jenter krølltenger og vil ikke bruke dem?

Ja, kjekt å ha den dagen jeg vil krølle håret. Den forrige krølltangen fikk nok og tok selvmord ved å sprenge seg selv i luften :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...