Maryam Skrevet 9. november 2013 #11521 Skrevet 9. november 2013 Åh, jeg kjenner jeg har blitt skikkelig mindfucka. Er så spent på om kollegaen min har sagt ja til å gå ut med meg eller ikke :o
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. november 2013 #11522 Skrevet 9. november 2013 er så godt med raudvin! nyter kvelden åleina.
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2013 #11523 Skrevet 9. november 2013 Noen har haxet de.. Av og til skriver jeg helt uforståelig. Begynner å tenke hva i alle dager jeg holdt på med her, og så må tenke over det på nytt og formulere hva jeg egentlig mente.. Vært gale de siste 3-4 dagene. Hodet har ikke vært helt med. Yeah, blir mye kaffe fremover Går det bra med deg da? Greit og med deg? Edru helg denne gangen?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2013 Forfatter #11524 Skrevet 9. november 2013 Åh, jeg kjenner jeg har blitt skikkelig mindfucka. Er så spent på om kollegaen min har sagt ja til å gå ut med meg eller ikke :o Er du betatt av kollegaen? Eller er du bare spent siden du liker kollegaen som en god venn?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2013 Forfatter #11525 Skrevet 9. november 2013 (endret) High on coffee Hvem, poselosen? :o Han som er så sint. Noen har haxet de.. Av og til skriver jeg helt uforståelig. Begynner å tenke hva i alle dager jeg holdt på med her, og så må tenke over det på nytt og formulere hva jeg egentlig mente.. Vært gale de siste 3-4 dagene. Hodet har ikke vært helt med. Yeah, blir mye kaffe fremover Går det bra med deg da? Jeg lurer på hvordan det går ann å jukse i lotto. Jeg leste i 2004 om en fyr som hadde jukset uten å fikse på den maskina. Han brukte altså tallene og sjekket alle tidligere tall som hadde blitt trukket ut og noe greier Sikkert fordi du har lest mye i bøker, kanskje du har en prøve på skolen snart? Endret 9. november 2013 av Evilposelos
Maryam Skrevet 9. november 2013 #11526 Skrevet 9. november 2013 Er du betatt av kollegaen? Eller er du bare spent siden du liker kollegaen som en god venn? Tja, kjenner han egentlig ikke så er nok mest fordi han var kjekk og singel, hehe
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #11527 Skrevet 10. november 2013 (endret) Gruer meg til valentine. Endret 10. november 2013 av Mortem 2
BusteMartePinn Skrevet 10. november 2013 #11528 Skrevet 10. november 2013 Gruer meg til valentine. Hahaha Men altså, er det så ille a? Enten får man en blomsterkvast, litt sjokkis og besøk av en hunk, eller så har man en god unnskyld til å dytte i seg en boks Häagen-Dazs. Win-win!
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #11529 Skrevet 10. november 2013 Hahaha Men altså, er det så ille a? Enten får man en blomsterkvast, litt sjokkis og besøk av en hunk, eller så har man en god unnskyld til å dytte i seg en boks Häagen-Dazs. Win-win! Dytte i meg en sånn boks hadde jeg gjort uansett (selvom jeg aldri har hørt om det før)
BusteMartePinn Skrevet 10. november 2013 #11530 Skrevet 10. november 2013 Dytte i meg en sånn boks hadde jeg gjort uansett (selvom jeg aldri har hørt om det før) Hva gjorde du før Ben & Jerry's ble vanlig i Norge?
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #11531 Skrevet 10. november 2013 Hva gjorde du før Ben & Jerry's ble vanlig i Norge? Er det nå jeg må innrømme at jeg aldri har smakt Ben & Jerry's? Jeg er ikke sånn kjempefan av is også er de så sinnsykt dyre
BusteMartePinn Skrevet 10. november 2013 #11532 Skrevet 10. november 2013 Er det nå jeg må innrømme at jeg aldri har smakt Ben & Jerry's? Jeg er ikke sånn kjempefan av is også er de så sinnsykt dyre Jeg tror du er den første jeg har møtt Men skjønner du ikke gidder hvis du ikke er så glad i is. Lurer mest på hva i alle dager du spiser om du har blitt dumpa og skal trøstespise litt?
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #11533 Skrevet 10. november 2013 Jeg tror du er den første jeg har møtt Men skjønner du ikke gidder hvis du ikke er så glad i is. Lurer mest på hva i alle dager du spiser om du har blitt dumpa og skal trøstespise litt? Jeg er en av de som mister matlysten. Så er billig i drift sånn sett
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. november 2013 Forfatter #11534 Skrevet 10. november 2013 Snart er det jul. Krever viljestyrke å ikke stappe i seg alle mulig sukkerbomber da. Heldigvis har jeg funnet den indre styrken
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. november 2013 Forfatter #11535 Skrevet 10. november 2013 Er det nå jeg må innrømme at jeg aldri har smakt Ben & Jerry's? Jeg er ikke sånn kjempefan av is også er de så sinnsykt dyre Jeg har heller ikke smakt.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #11536 Skrevet 10. november 2013 Jeg har heller ikke smakt. Smakte min først for 2 veker sidan....
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #11537 Skrevet 10. november 2013 Smakte min først for 2 veker sidan.... Hvordan var det? Tell me all about it.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #11538 Skrevet 10. november 2013 Hvordan var det? Tell me all about it. Du tenkjer på is, sant? Han eg delte den med er overstadig begeistra for denne isen. Me åt ein som hette "Fish food", men marsmallows og fiskesjokolade. Den var god, det skal han ha!
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #11539 Skrevet 10. november 2013 Du tenkjer på is, sant? Han eg delte den med er overstadig begeistra for denne isen. Me åt ein som hette "Fish food", men marsmallows og fiskesjokolade. Den var god, det skal han ha! Hmm..ja tenkte på is til å begynne med. Men nå som du sier at du delte isen med en fyr så igjen: tell me all about it.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #11540 Skrevet 10. november 2013 Hmm..ja tenkte på is til å begynne med. Men nå som du sier at du delte isen med en fyr så igjen: tell me all about it. Hahahah! Då må eg ha samtykke frå fyren, og det tvilar eg på at eg får. Isen er god den, men kanskje litt oppskytt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå