Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år vinner jeg en pizza, siden jeg har blitt sunn. :fnise: Jeg vinner et års forbruk på peppes :fnise::fnise: :fnise: Det hadde vært morsomt, hadde gitt den bort.

Skrevet (endret)

Så bra :) Ja, om jeg vinner fra peppes får du julegave :fnise: Om jeg gir den til familien, så kommer de til å beskylde meg for å ville gjøre dem feite uansett. Like koselig hver gang, jeg får lyst til å svare ja :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Husker den gangen jeg brukte 30 minutter på å åpne en pakke med saks inni. Den gangen de brukte superlim til å lime igjen plastikken utenpå. Hvem fant på det?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Da skulle du hatt.. en saks ;) Babompitsss. (sånn lyd man hører når noen har sagt noe "morsomt")

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lærte av en australiener at en skulle si «bucket of fish» hvis en ville etterligne den lyden. Gjerne litt hurtig.

Skrevet

Alt er feil i dag,.. Forbanna over at boby lotion jeg tok på før jeg sovnet, ikke fungerte. I dag er hendene mine like tørre. :frustrert: Det pleier å fungere, hva er galt med flaska? Trenger den å ristes eller :frustrert:

Gjest badeand1
Skrevet

Ambefaler ldb touch of sensation :jepp: Rundt 25 kr på ica supermarked.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Alt er feil i dag,.. Forbanna over at boby lotion jeg tok på før jeg sovnet, ikke fungerte. I dag er hendene mine like tørre. :frustrert: Det pleier å fungere, hva er galt med flaska? Trenger den å ristes eller :frustrert:

Agrosan på helsekosten

Skrevet

Takk, skal sjekke det ut.

For en bruker, er det mye som krøller seg. Jeg så kabelkrøll, har sett kalkunkrøll, men hvor er kaninkrøll?

Skrevet

Ben&Jerrys er godt fordi det er is med masse kult godteri. Isen i seg sjøl er egentlig bare sånn helt ok. Det er ikke verdt den norske prisen, sånn egentlig.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ben&Jerrys er godt fordi det er is med masse kult godteri. Isen i seg sjøl er egentlig bare sånn helt ok. Det er ikke verdt den norske prisen, sånn egentlig.

punktum! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...