Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også lurer jeg på hvem som lusker innpå her. Har sett flere skjulte brukere. Kom ut av skjulestedet :nigo:

Jeg har jo lusket litt her inne i det siste, men aldri som skjult bruker. Så da var det vel noen andre du hadde i tankene. :P

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har jo lusket litt her inne i det siste, men aldri som skjult bruker. Så da var det vel noen andre du hadde i tankene. :P

Heihei!

Har ingen spesielle i tankene, men ser at det er flere gjester + skjulte brukere her noen ganger. :P

Skrevet (endret)

1382201_438317489603011_1325380195_n.jpg

Mye morsomt på den siden.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Eksen min så forferdelig pedo ut med pilotbriller.

Meg: Du ser så pedo ut..

Han: Bli med til barnehagen!

Haha fyfaen :P for et par vi var.

Skrevet

Eksen min så forferdelig pedo ut med pilotbriller.

Meg: Du ser så pedo ut..

Han: Bli med til barnehagen!

Haha fyfaen :P for et par vi var.

:skratte:

Skrevet

Skjer?

Nå sitter jeg og ser på sjakk. En skikkelig rysare av en kamp.
Skrevet

Sjakken er ferdig, så ingenting å haste etter. :-)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

kan garantera deg at eg står ikkje opp pga sjakken. noko som er mindre interessant enn sjakk finst ikkje

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Prata med en fyr på steam i noen måneder. For omtrent fire dager siden ble han plutselig borte i et par dager, kom tilbake og sa at han hadde blitt innlagt på sykehuset. Kompisen hadde funnet han bevisstløs. Var noe med hjertet.. og nå er han faenmeg vekk igjen! Har ikke vært online på to dager. Tenk om han er død :sjokkert:

Endret av Mortem
Skrevet

Han ligger sikkert på sykehuset. Kanskje han ikke ble skrevet ut iløpet av disse dagene. Han er sikkert ikke død :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jo, han ble skrevet ut. Kom hjem for to dager siden ca.

Håper dette er et av de tilfellene der folk kutter meg ut altså. Han kan ikke være død :/

Skrevet

Hah, i dag har jeg bursdag. Snart skal jeg på show i Oslo konserthus. Gleder meg!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Prata med en fyr på steam i noen måneder. For omtrent fire dager siden ble han plutselig borte i et par dager, kom tilbake og sa at han hadde blitt innlagt på sykehuset. Kompisen hadde funnet han bevisstløs. Var noe med hjertet.. og nå er han faenmeg vekk igjen! Har ikke vært online på to dager. Tenk om han er død :sjokkert:

kva er "steam"?

i natt draumde eg at eg skulle skift sånn antiripefilm på mobilen min. eg drog vekk det eine laget etter det andre tilslutt var mobilen øydelagd. trur eg er litt avhengig av mobilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...