QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. november 2013 Forfatter #11381 Skrevet 3. november 2013 (endret) Han "fyren min" har funnet seg en annen tror jeg. Byebye, går å hopper ut av annen etasje nå. -_- Du får ikke lov til å hoppe fra en annen etasje Håper det går litt bedre med deg nå. Vet det er hardt å få sånt slengt i ansiktet. Jeg klarte å sove fra klokka 12 på dagen i går til 06 på morgenen i dag. Endret 3. november 2013 av Evilposelos
Gjest .-L-. Skrevet 3. november 2013 #11382 Skrevet 3. november 2013 (endret) Ja jeg synes det er gøy, det skjer bare ikke så ofte at det er noenanledning til det. Hva skal du kle deg ut som? Heh, kjøpte meg en hatt, and it worked Han jeg bor med fikk tyn hele kvelden for å ikke ha gjort noe. Verden er litt urettferdig Endret 3. november 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. november 2013 Forfatter #11383 Skrevet 3. november 2013 Hvordan gikk møtet, L?
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2013 #11384 Skrevet 3. november 2013 Du får ikke lov til å hoppe fra en annen etasje Håper det går litt bedre med deg nå. Vet det er hardt å få sånt slengt i ansiktet. Jeg klarte å sove fra klokka 12 på dagen i går til 06 på morgenen i dag. Jeg bare skjønner ikke poenget med å leve når man skal bli skuffa gang på gang gang. >< Men nå var det ikke sånn at jeg var veldig interessert i han, det var bare hyggelig og koselig å vite at noen kanskje hadde et bittelite godt øye til meg da. Har skjedd før, så må jo være meg det er noe galt med når folk bare kutter meg ut sånn plutselig. Bleh.
Singha Skrevet 3. november 2013 #11385 Skrevet 3. november 2013 Jeg bare skjønner ikke poenget med å leve når man skal bli skuffa gang på gang gang. >< Men nå var det ikke sånn at jeg var veldig interessert i han, det var bare hyggelig og koselig å vite at noen kanskje hadde et bittelite godt øye til meg da. Har skjedd før, så må jo være meg det er noe galt med når folk bare kutter meg ut sånn plutselig. Bleh. Kanskje det hadde noe med at du ikke var veldig interessert i han og at han fant ut han ikke gadd det?
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2013 #11386 Skrevet 3. november 2013 Kanskje det hadde noe med at du ikke var veldig interessert i han og at han fant ut han ikke gadd det? Njaa..Jeg har jo virka litt intressert mot han mer og mer. Prate mer for hver gang vi treffes osv. Men etter den festen der han unngikk meg totalt så begynte jeg å gi faen i han. Være litt mer avvisende. så ja, takk Singha, it all makes sense now
Singha Skrevet 3. november 2013 #11387 Skrevet 3. november 2013 Sorry ass, men når noen er sur for at noen de ikke er veldig interesserte i finner seg noen som er det blir jeg litt sur.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. november 2013 Forfatter #11389 Skrevet 3. november 2013 Jeg bare skjønner ikke poenget med å leve når man skal bli skuffa gang på gang gang. >< Men nå var det ikke sånn at jeg var veldig interessert i han, det var bare hyggelig og koselig å vite at noen kanskje hadde et bittelite godt øye til meg da. Har skjedd før, så må jo være meg det er noe galt med når folk bare kutter meg ut sånn plutselig. Bleh. Jeg har vært der selv, Mortem. Tilslutt ga jeg opp letingen etter mann, etter det har jeg hatt det mye bedre med meg selv. Jeg sier ikke at det passer for alle da. En ting har jeg lært meg da, de som bare er ute etter sex sier fra starten hva de er ute etter, men pakker det inn på en måte som de fleste ignorerer.
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2013 #11390 Skrevet 3. november 2013 Jeg har vært der selv, Mortem. Tilslutt ga jeg opp letingen etter mann, etter det har jeg hatt det mye bedre med meg selv. Jeg sier ikke at det passer for alle da. En ting har jeg lært meg da, de som bare er ute etter sex sier fra starten hva de er ute etter, men pakker det inn på en måte som de fleste ignorerer. Mhm. Men det er ikke bare innen kjærlighet jeg blir skuffa. Er forskjellige ting i livet. Man troor det går bra også bare nope, wont happen. Har lært meg å leve med det, men er kjipt fordet.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. november 2013 #11391 Skrevet 3. november 2013 så er det søndag igjen..
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. november 2013 #11393 Skrevet 3. november 2013 Endelig mandag snart :D endå verre
Gjest .-L-. Skrevet 3. november 2013 #11395 Skrevet 3. november 2013 (endret) Hvordan gikk møtet, L? Møtte hun i dag da, men føler egentlig ikke det gikk så bra. Vi har jo god kjemi til tider, men hun virker ikke interessert Prioriterer andre ting osv. Så ja, kommer nok til å se henne denne uken også, men jeg kommer ikke til å spørre henne ut. Endret 3. november 2013 av .-L-.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. november 2013 #11396 Skrevet 3. november 2013 Vil ikke på jobb? nei
Gjest Animula Skrevet 3. november 2013 #11397 Skrevet 3. november 2013 Heh, kjøpte meg en hatt, and it worked Han jeg bor med fikk tyn hele kvelden for å ikke ha gjort noe. Verden er litt urettferdig Hatt er aldri galt
Gjest .-L-. Skrevet 4. november 2013 #11398 Skrevet 4. november 2013 Mhm. Men det er ikke bare innen kjærlighet jeg blir skuffa. Er forskjellige ting i livet. Man troor det går bra også bare nope, wont happen. Har lært meg å leve med det, men er kjipt fordet. Har det slik jeg også. Er mange steder det ikke har gått veien. Men, så har jeg jo naruto å se på hver onsdag
Gjest badeand1 Skrevet 4. november 2013 #11399 Skrevet 4. november 2013 Har det slik jeg også. Er mange steder det ikke har gått veien. u Men, så har jeg jo naruto å se på hver onsdag Er det ikke på torsdager det går a? :o
Fashionistaen Skrevet 4. november 2013 #11400 Skrevet 4. november 2013 Har lyst til å grave et hull i bakken, ta med meg puter, dyner, kakao og min kjære og bare bli der resten av uka, mens jeg får en robot ti å gjøre alle prøver for meg. Jezus, politikk-prøve i morgen, sam.øk+historiefremføring på onsdag, gymprosjekt ferdig til onsdag og heldagsprøve i Norsk på fredag i tillegg har jeg et forbanna særemne som henger over meg :/ 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå