Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg tror Mortem er forelsket i meg hun sender meg masse bilder på snap hele tiden!

Tror hun har gitt opp Blipp eller hva han nå heter.

Sorry, mate. De snappene jeg sender sender jeg som oftest til alle.

Ouch, singha..ouch.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, mate. De snappene jeg sender sender jeg som oftest til alle.

Ouch, singha..ouch.

Sendte du edderkopp til alle?

Skrevet

Er alltid et par gamlinger som tar bussen til oslo kl ni om morran.. Nye gamlinger hele tia. Lurer på hva de gjør der.

Ifølge bestemor er det bingo og eldrerabatt på dagkino som drar henne ut på tur :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Sendte du edderkopp til alle?

Point taken.

Hehe, poselos. Kanskje bingo er så gøy at de drar helt til oslo tidlig for å spille

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

nokon som veit noko om melissa horn?

Skrevet

Hu er svensk og ganske flink til å lage og spille deppemusikk.

Skrevet

Point taken.

Hehe, poselos. Kanskje bingo er så gøy at de drar helt til oslo tidlig for å spille

Det er helt sikkert sykehusbesøk, besøk til kjente eller familie osv. Eller kanskje de bare skal på handletur eller gjøre noe annet for en gangs skyld og da er det jo naturlig at det er forskjellige folk. For å snu spørsmålet på hodet: Hvorfor skulle en haug med pensjonister dra inn til Oslo hver dag?

Skrevet

Hu er svensk og ganske flink til å lage og spille deppemusikk.

skal visst på konsert med ho på laurdag
Skrevet

tja, ikkje når du sa deppemusikk. men passar vel for veninna mi som har invitert meg.

Gjest badeand1
Skrevet

Det er helt sikkert sykehusbesøk, besøk til kjente eller familie osv. Eller kanskje de bare skal på handletur eller gjøre noe annet for en gangs skyld og da er det jo naturlig at det er forskjellige folk. For å snu spørsmålet på hodet: Hvorfor skulle en haug med pensjonister dra inn til Oslo hver dag?

Bingo! Jeg tenkte med en gang buss fra oslo til sverige. :P

Skrevet

tja, ikkje når du sa deppemusikk. men passar vel for veninna mi som har invitert meg.

Eg er jo negativ, vett du. Sånn musikk er rett opp i mi gate.

Skrevet

Eg er jo negativ, vett du. Sånn musikk er rett opp i mi gate.

:P
Skrevet

I dag gikk planen i vaksen. Kan jo ikke spørre jenten ut om hun ikke er der :P Trøste meg med ballerina kjeks..

Skrevet (endret)

Det tar jo evigheter til sverige med buss. Det er rene tortur-turen, 5 timer tilsammen fram og tilbake. Det skal jeg aldri gjøre igjen :sjokkert: De tar sikkert Kiel fergen fra Oslo.

Endret av Evilposelos
Skrevet

I dag gikk planen i vaksen. Kan jo ikke spørre jenten ut om hun ikke er der :P Trøste meg med ballerina kjeks..

Spør i morgen :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jenten xD. Hun fra kantina?

Skrevet

Jenten xD. Hun fra kantina?

:P Snakker med henne når jeg møter på henne, men det er en annen jeg vil spørre ut.

Skrevet (endret)

:P Snakker med henne når jeg møter på henne, men det er en annen jeg vil spørre ut.

Hun du møtte på hjørnet? lesesalen?

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hva skjer til helgen, Mortem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...