Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er jævlig sært å gi gaver til eller få gaver av mennesker man ikke har kontakt med.

Jeg får det jeg også. Merkelige gaver må jeg si, jeg får meg en latter da ;) F.eks får jeg shampo det ene året, det andre året får jeg balsam av samme merke og det tredje året fuktighetskrem av samme merke :ler: De har kjøpt sånn pakke på vita og gir meg den over flere år :ler:

Skrevet

I år får jeg parfymen, håper den går i stykker i posten, blir sendt feil og ender opp med å tørke opp før den kommer fram :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Singha sa det. De føler sikkert at de må det og jeg vil ikke ha gaver av folk som føler seg tvinga til å gi.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg får det jeg også. Merkelige gaver må jeg si, jeg får meg en latter da ;) F.eks får jeg shampo det ene året, det andre året får jeg balsam av samme merke og det tredje året fuktighetskrem av samme merke :ler: De har kjøpt sånn pakke på vita og gir meg den over flere år :ler:

Hahaha! Nå smilte jeg irl. Fantastisk :D

• Liker 1
Skrevet

Såå den fryktede helgen er her. Hva skal dere gjøre da?

I morgen skal jeg kanskje møte jenta jeg liker :nigo:

Har du sett noen gode animes i det siste. Så slutten av attack on the titans denne uken.. Teit at det ikke var flere episoder.

Gjest badeand1
Skrevet

I morgen skal jeg kanskje møte jenta jeg liker :nigo:

Har du sett noen gode animes i det siste. Så slutten av attack on the titans denne uken.. Teit at det ikke var flere episoder.

Hu i kantina?

Nei, men har begynt på Claymore da :) Er på episode tre.

Ja, faen heller. Skjønner ikke hvorfor de kutter ut episoder når mangaen fortsetter. :glare:

Skrevet (endret)

Hu i kantina?

Nei, men har begynt på Claymore da :) Er på episode tre.

Ja, faen heller. Skjønner ikke hvorfor de kutter ut episoder når mangaen fortsetter. :glare:

Hehe, nei :P Jeg har ikke sett hun på en stund. Jeg hadde nok gått for henne om hun ikke hadde blokket meg fra facebook chatten :fnise: Gjorde ting veldig rart, og vi snakket ikke sammen på 2-3 uker før jeg omsider gikk bort til henne på skolen :P Etter det har vi snakket når vi har sett hverandre. Tror jeg kunne ha spurt henne ut nå da, men jeg liker hun andre bedre.

Claymore er bra altså, selv om tegningene ikke er helt super.

Jeg synes de bygget opp et sykt bra plott i attack of the giants, men så bare avsluttet de historien brått..

Endret av .-L-.
Skrevet

Lykke til på møte med hun andre, L :)

Skrevet

Hva gjør dere i kveld da? Jeg sitter med å bleker tennene igjen. Snart gått to timer :danse: Må være elendig blekemiddel siden man må sitte 2 timer hver dag. Var ikke bra nok sist jeg var hos tannlegen :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Ikveld ser jeg på serier og spiller Skyrim. wohoo. Og snapchatter bittelitt.

Skrevet

Ja. :P Litt annerledes enn det du har gått i på de andre bildene!

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, ja. Men ikke såå mye annerledes enn det jeg går med hjemme da.

Skrevet

T2Jinkv.jpg

:skratte:

Skrevet (endret)

Hva er greia med at banken sender en papirlapp om at noen har satt inn penger? Altså jeg har nettbank, jeg kan se det selv + at jeg får sms om noen setter inn penger over et beløp. Hva er da vitsen med å sende innskuddvarsel i posten i tillegg? For et papirsløseri :daane: Er det rart reinskogen lider :daane:

Skal høre med banken om de kan slutte, det irriterer meg :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Synes dere det er gøy å kle dere ut? Jeg synes det er litt stress, må inn til byn å finne et eller annet nå, men jeg har jo mest lyst å sitte her å chille :P Bleeeeeeeeeehhhhhhhh POSITIV

Gjest Animula
Skrevet

Ja jeg synes det er gøy, det skjer bare ikke så ofte at det er noenanledning til det.

Hva skal du kle deg ut som?

Gjest badeand1
Skrevet

Han "fyren min" har funnet seg en annen tror jeg.

Byebye, går å hopper ut av annen etasje nå. -_-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...