Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke på torsdager det går a? :o

Jeg leser jo mangaen :P

Gjest badeand1
Skrevet

Trollolol, han hadde ikke funnet seg ei annen alikevel. Er bestevenninna x)

Skrevet

Trollolol, han hadde ikke funnet seg ei annen alikevel. Er bestevenninna x)

Oida :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Må slutte å stalke sånn!

Noen sa det til meg uten at jeg ville :o Men driter i det. Følte ingenting når jeg fikk greie på det, så. Byebye to that guy.

Skrevet

Fryser ;( Sikker på at jeg kunne sittet i 40 plussgrader og fortsatt fryst. Blir sikkert syk igjen

Gjest Lurifix
Skrevet

det var bare hyggelig og koselig å vite at noen kanskje hadde et bittelite godt øye til meg da

Jeg er ikke bra nok :(

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

det var bare hyggelig og koselig å vite at noen kanskje hadde et bittelite godt øye til meg da

Jeg er ikke bra nok :(

åååååå...
Gjest badeand1
Skrevet

Nei! Ikkeno Lurifix + Mortem nå :ler: onlinebestfriends. thats all :nigo:

Skrevet

Hvorfor skal man lese bøker når man har mistet livsgnisten? Jeg synes bøker virker som et ork da :fnise: Egentlig virker alt som et ork. Husker jeg skulle pakke kofferten, men orket ikke, så jeg fant andre løsninger som var mye enklere. Ba ei venninne på besøk :fnise: Hun ble ganske sur da hun skjønte hvorfor jeg ba henne, det til tross for at jeg prøvde å bestikke henne med penger. Så hun begynte å spørre hvordan jeg hadde det og godtok ikke "Bra", det var da jeg innså at jeg skulle ha pakket kofferten selv, for det var enklere enn å forklare seg.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Så du den tråden du også? :P Ikke for å mobbe personen som lagde den altså!

Endret av Mortem
Skrevet

Nei, mobber ikke, orker bare ikke selv når jeg ikke har livsgnist :)

Skrevet

Hvorfor skal man lese bøker når man har mistet livsgnisten? Jeg synes bøker virker som et ork da :fnise: Egentlig virker alt som et ork.

Heh, det eneste som ga meg glede/røte meg når jeg hadde 0 gnist, var å se andre lykkes. Merkelig nok.

Nei, nok følelsespreik, vi skal ikke begynne fjase igjen snart da? I dag har jeg ikke gjort noe fornuftig, bare hengt her i hele dag og drukket kakao..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...