Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heh, det eneste som ga meg glede/røte meg når jeg hadde 0 gnist, var å se andre lykkes. Merkelig nok.

Nei, nok følelsespreik, vi skal ikke begynne fjase igjen snart da? I dag har jeg ikke gjort noe fornuftig, bare hengt her i hele dag og drukket kakao..

Ja, det gir glede :)

Jeg har vært hos tannlegen. Til torsdag får jeg nye tenner. Har sagt det mange ganger nå, men denne gangen sa tannlegen "Vi setter dem på til torsdag" :fnise: ENDELIG :danse:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gir glede :)

Jeg har vært hos tannlegen. Til torsdag får jeg nye tenner. Har sagt det mange ganger nå, men denne gangen sa tannlegen "Vi setter dem på til torsdag" :fnise: ENDELIG :danse:

Mangler du tenner?

Skrevet

Gratulerer poselos! :D

Takk :laugh:

Mangler du tenner?

Ja, jeg ser ut som en flaggermus :fnise:

1043081860.31.jpgNone.medium.JPG

Men på torsdag er alt ok igjen.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Har fått en hemmelig beundrer på et annet forum noen betalte medlemskap for meg i 1 år på det forumet, og det er liksom 400kr eller noe tror jeg.

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg for om jeg synes denne tråden er dårligere eller ikke med.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor skal man dra, når den ene vil ha varme (over 20 grader) , den andre vil ikke spise noe annet enn norsk mat, den tredje vil på fest og den fjerde vil ha snø? Dit hvor ingen skulle tro at noen kunne bo? Og hvor er det da :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvor skal man dra, når den ene vil ha varme (over 20 grader) , den andre vil ikke spise noe annet enn norsk mat, den tredje vil på fest og den fjerde vil ha snø? Dit hvor ingen skulle tro at noen kunne bo? Og hvor er det da :sjokkert:

Du drar ti Svalbard, setter den ene i en bastu, den andre på den norske resturanten i longyearbyen, den treide sender du ut på isen så den kan feste med isbjørene(bare ta med nok øl til dem, de blir sure om du ikke deler, og du vil ikke ha en 800kg tung isburn sur på deg) og den siste har snø over alt.

• Liker 2
Skrevet

Slem puselus. Karma forteller meg at jeg er slem :( Når jeg sier noe i glede, skjer det motsatte kort tid etter. Kortvarig glede :fnise:

Skrevet

Da drar dere til den spanske solkysten. Godt og varmt, masse norske kolonier hvor det er lett å få tak i typisk norsk mat, kun en kort kjøretur til Sierra Nevada for supre snøforhold og sist, men ikke minst, i Syden er det jo alltid mulig å finne en god fest. :)

• Liker 1
Skrevet

Da drar dere til den spanske solkysten. Godt og varmt, masse norske kolonier hvor det er lett å få tak i typisk norsk mat, kun en kort kjøretur til Sierra Nevada for supre snøforhold og sist, men ikke minst, i Syden er det jo alltid mulig å finne en god fest. :)

Takk for tips :)

Skrevet

Arg.. Hva er det med KG som gjør at nettet mitt får spasmer hver gang jeg lar en tråd stå oppe litt for lenge? :sinnatagg:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Det er et hint om at du ikke må være så mye på kg :ler: Koselig å se andre her inne forresten!

Endret av Mortem
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette.

Daenerys, mod.

Skrevet

Grønn Monster - like drinking liquid soap. :spy:

Prøv det før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...